stiekem ben ik kkgespierd dus heeft BT uit jaloezie een roddel verzonnen dat ik kkdik ben en iedereen geloofde hetquote:
hjb homo ga op jongens in de gym geilen ofzoquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Doe niet zo stoer vet konijn
ga ik vanavond doen echt zin inquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:25 schreef BozeHaas het volgende:
hjb homo ga op jongens in de gym geilen ofzo
ok dan zorg ik dat ik er ook weer ben en ga ik mijn chubby lijf met olie insmeren voor jequote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ga ik vanavond doen echt zin in
Als jij je buik flext trilt alleen wat vet mee.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:25 schreef BozeHaas het volgende:
stiekem ben ik kkgespierd dus heeft BT uit jaloezie een roddel verzonnen dat ik kkdik ben en iedereen geloofde het
kom je ook weer naar de zumba groepsles?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:30 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ok dan zorg ik dat ik er ook weer ben en ga ik mijn chubby lijf met olie insmeren voor je
Mag ik dit keer wel mee doen?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:34 schreef housesoftheholy het volgende:
kom je ook weer naar de zumba groepsles?
ja ga weer achter je staanquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
kom je ook weer naar de zumba groepsles?
nutslip was niet al te charmant toen ik die dubbele draai probeerde.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:36 schreef housesoftheholy het volgende:
ja, zou deze keer wel een iets langer broekje aantrekken.
quote:
quote:
maakt niet uit wat jullie doen, ik heb alleen oog voor die ene sportschooljongenquote:
die gespierde zeker die niet kan dansen. alleen jongens met soepele heupen kunnen lekker neuken.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:39 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
maakt niet uit wat jullie doen, ik heb alleen oog voor die ene sportschooljongen
Dit zeggen alleen magere betaplebs.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
die gespierde zeker die niet kan dansen. alleen jongens met soepele heupen kunnen lekker neuken.
vieze slet hij lijkt zeker op drakequote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:39 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
maakt niet uit wat jullie doen, ik heb alleen oog voor die ene sportschooljongen
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:43 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
vieze slet hij lijkt zeker op drake
Er moest iets gebeuren aan je huis/tuin?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:43 schreef Chai het volgende:
Ik heb een clique Litouwse Oostblokjongens op bezoek.
nee hij is blank, maar Drake-lookalikes had ik ook boven jullie geprefereerd.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:43 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
vieze slet hij lijkt zeker op drake
Aan een grote Fok! penis en goede heupen heb je veel meer.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:41 schreef housesoftheholy het volgende:
Dit zeggen alleen magere betaplebs.
Ze werken niet voor mij, maar voor een of andere aannemer. Ze overnachten hier.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:44 schreef NotYou het volgende:
[..]
Er moest iets gebeuren aan je huis/tuin?
Gisteren was jij nog voor lief doen! Wat is er in tussentijd gebeurd?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:46 schreef probeer het volgende:
Wat een kuttopic. TS is een kneusje, net zoals elke FoK-er die denkt dat men geïnteresseerd is in zijn verzonnen uitgaansverhalen.
Soms moet onzin afgestraft worden. En ik verveel me want dit hoorcollege over de geschiedenis van het liberalisme is echt oersaai.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:48 schreef NotYou het volgende:
[..]
Gisteren was jij nog voor lief doen! Wat is er in tussentijd gebeurd?![]()
Denken ze toevallig dat jij een van hen bent?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:43 schreef Chai het volgende:
Ik heb een clique Litouwse Oostblokjongens op bezoek.
Hoinkquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Denken ze toevallig dat jij een van hen bent?
Hoink, please.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik kon ook een seksgrap maken maar die vallen niet altijd in goede aarde.
lijkt mij wel leukquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:49 schreef probeer het volgende:
[..]
Soms moet onzin afgestraft worden. En ik verveel me want dit hoorcollege over de geschiedenis van het liberalisme is echt oersaai.
Dat zou het zijn, als de docente niet op sterven na dood zou zijn (volgens mij heeft ze nog geknikkerd met Mill) en ze haar sociale invalshoek (gepaard met een ietswat gekleurde mening) een beetje thuis zou latenquote:
Er staat een bronvermelding in. Als ik af zou komen met Zweedse bronnen in de OP zou iedereen mij raar aankijken.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
KLB / Islamisering van Sverige
Zo staat het toch niet in je OP. En beginnen met aanname?inhoudelijk reageren met feiten aub.
In een ideale wereld zou ik een promovendus de wijsbegeerte tegenkomen in de sportschool, maar je kunt godverdomme niet alles hebben.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
ja maar jij bent een bietje saai daarom vind je die sportschool jongen ook leuk.
Zweedse ma Nederlandse pa. Daarom heb ik een Nederlandse achternaamquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:52 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Je bent dus ook daadwerkelijk Zweeds of zijn je ouders Nederlands die een tijdje in Zweden woonde? Limburg is wel kut ja al komt dat voornamelijk door de inwoners.
Hey, geen verzuurde reacties omdat het je tot nu toe nog niet gelukt is om HotH te versieren ..quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
ja maar jij bent een bietje saai daarom vind je die sportschool jongen ook leuk.
Dit komt verbazend weinig voor.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:59 schreef probeer het volgende:
[..]
Dat zou het zijn, als de docente niet op sterven na dood zou zijn (volgens mij heeft ze nog geknikkerd met Mill) en ze haar sociale invalshoek (gepaard met een ietswat gekleurde mening) een beetje thuis zou laten
Er staat niets over je intenties. Alleen maar gekleurd nieuws over slechte moslims.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:59 schreef GhpH het volgende:
Er staat een bronvermelding in. Als ik af zou komen met Zweedse bronnen in de OP zou iedereen mij raar aankijken.
En uitgerekend jij gaat voor de looks? Dat terwijl foef en foef intellectuele soulmates zijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:00 schreef housesoftheholy het volgende:
In een ideale wereld zou ik een promovendus de wijsbegeerte tegenkomen in de sportschool, maar je kunt godverdomme niet alles hebben.
Gekleurd nieuws met waarheid oud Nog steeds een waarheid. Misschien niet neutraal, maar statistieken kiezen geen kant. Die zijn neutraal. Ik (en TMI) heb wel partij gekozen maar ik vind deze statistieken verontrustend, dus daarmee dat ik ze deel.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Er staat niets over je intenties. Alleen maar gekleurd nieuws over slechte moslims.
mens sana in corpore sano?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En uitgerekend jij gaat voor de looks? Dat terwijl foef en foef intellectuele soulmates zijn.
Is zij niet een vrouw?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:25 schreef BozeHaas het volgende:
hjb homo ga op jongens in de gym geilen ofzo
Alleen religieuze instituten hebben monopolie op de waarheid.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:08 schreef GhpH het volgende:
Gekleurd nieuws met waarheid oud Nog steeds een waarheid.
Ze gaat voor beauty and the beastquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En uitgerekend jij gaat voor de looks? Dat terwijl foef en foef intellectuele soulmates zijn.
En nu begin je weer af te dwalen met trollende onzin. Net nu Ik dacht dat je weer op het serieuze pad was.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alleen religieuze instituten hebben monopolie op de waarheid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |