er is niets mis met mijn Nederlandse taal vaardigheden. Maar als ik zo typ ben ik niet mezelf. Als jullie graag willen dat ik typ als iemand anders dan blijf ik hier wel weg.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maar je kan het wel! Vooral als je boos wordt, lol...
Maar wat is het nut van die puntjes? Ik moet toegeven dat het best irritant leest. Nee niet als aanval bedoeldquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:06 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
er is niets mis met mijn Nederlandse taal vaardigheden. Maar als ik zo typ ben ik niet mezelf. Als jullie graag willen dat ik typ als iemand anders dan blijf ik hier wel weg.
^quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:13 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Maar wat is het nut van die puntjes? Ik moet toegeven dat het best irritant leest. Nee niet als aanval bedoeld
En nu zeg je er niets van als er mensen offtopic gaan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 06:48 schreef PeterPastoor het volgende:
Dank jullie. Denk idd dat ik er voor ga
quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:56 schreef K44S het volgende:
[..]
En nu zeg je er niets van als er mensen offtopic gaan?.
Succesquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:05 schreef eefje801 het volgende:
Volgende week vrijdag een date met de Stille
Mocht het daadwerkelijk in het echt ook vrij stil zijn dan neem sleep ik hem tegen alle regels wel de bioscoop in
Dankje! Ha ha, bioscoopbroek? Als in zijn oudste meest verwassen broek?quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:09 schreef K44S het volgende:
[..]
Succes. Eerst ff melden, kan ie z'n bioscoop broek aantrekken.
Oh Eef.... soms....quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:14 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dankje! Ha ha, bioscoopbroek? Als in zijn oudste meest verwassen broek?
Heb behalve de tip van clumsy om wat luchtiger te appen ook heel braaf het iniatief wat meer bij hem gelaten door hem als Grunniger de locatie te laten bepalen en die is leuk
quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:14 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dankje! Ha ha, bioscoopbroek? Als in zijn oudste meest verwassen broek?
Heb behalve de tip van clumsy om wat luchtiger te appen ook heel braaf het iniatief wat meer bij hem gelaten door hem als Grunniger de locatie te laten bepalen en die is leuk
Dit...quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:16 schreef douche-eendje het volgende:
Mwah. Vast zn ruime, 'handige' broek![]()
Nou, de eerste waar ik mee zou gaan daten is complete radiostilte. Maar ach... gisteravond op paiq in gesprek geraakt met een leuke die in een dorp dichtbij woont, dus daar binnenkort maar eens mee afspreken.
Easy acces, zulke boxers heb je ook. Krijg ik ruzie mee.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:16 schreef douche-eendje het volgende:
Nou, de eerste waar ik mee zou gaan daten is complete radiostilte. Maar ach... gisteravond op paiq in gesprek geraakt met een leuke die in een dorp dichtbij woont, dus daar binnenkort maar eens mee afspreken.
Dat is zo niet sexy, geen knoopjes of andere obstakels.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:18 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Oh Eef.... soms....
Veel plezier morgen!! Oh ja.. hier morgen sauna date. Date 8 geloof ik.
...met opengeknipte broekzakken toch?quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:16 schreef douche-eendje het volgende:
Geen ervaring mee. Haquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...met opengeknipte broekzakken toch?.
Ruzie nog wel?quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:20 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Easy acces, zulke boxers heb je ook. Krijg ik ruzie mee.
Overigens heb ik een uitleg gehad dat hij echt niet zoveel met zijn telefoon doet en een beetje een weerstand heeft tegen appen. Als het daadwerkelijk zo is heb ik wel een koekje van eigen deeg gekregen nu
Jammer! Hoe is die tweede verder?
Ja, afhankelijk van of het voor het grijpen ligt of je ernaar op zoek moet gaan natuurlijkquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:32 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Geen ervaring mee. Ha
[..]
Ruzie nog wel?
Ja hoor, het gesprek via de chat liep goed. En deze rookt niet dus die krijgt dan ook gelijk 50pluspunten in verhouding tot de ander.
Ik begreep altijd dat je kunt zien waarin je matcht qua antwoorden, waarin je wrijving hebt en onderwerpen die echt niet ter sprake zouden moeten komen. Dus als je veel vragen antwoordt over het karakter van je date en je matcht qua wat je zoekt kun je dus beter kijken of je daarin minder matcht, zoiets?quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:03 schreef Grunge. het volgende:
Ik vind OKCupid altijd wel een fijne site. Het is alweer een tijdje geleden dat ik ervan gebruik maakte, maar ik was vandaag weer even aan het kijken en ik vroeg me ineens af: is dat matchingssysteem wel goed qua tegenovergestelde? Stel: ik geef aan dat ik ergens niet dominant in ben of juist wel. Of dat ik introvert ben en graag een extraverte date wil. Wat maakt dan de match? Is dat hoeveel vragen je gelijk hebt beantwoord? Want dat zou niet goed zijn bij vragen waar een tegenovergesteld antwoord gewenst is.
Weet ze dat je met nog iemand op date gaat?quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:03 schreef yats het volgende:
Voor komende zondag een date gepland staan waarbij ze mij haar stad gaat laten zien. Ik ben benieuwd...
Overigens is dit een ander persoon als mijn meest recente date. Die zie ik zaterdag kort even als we hier in de stad gaan lunchen maar is wat kortaf de laatste tijd. Ik weet dus niet zo goed wat ik daar van moet verwachten.
Al eerder deze discussie gehad maar, is dat relevant voor de date ?quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:32 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Weet ze dat je met nog iemand op date gaat?
Nee, al daten we niet exclusief en ga ik het ook niet ontkennen als er naar gevraagd word. Het is gewoon lastig inschatten wat ze nu precies wil/verwacht, maar dat is een lang verhaal.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:32 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Weet ze dat je met nog iemand op date gaat?
Ik geloof op basis van antwoorden van vragen, personalia en waar je naar zoekt. Dus zoek jij alleen naar seks en de ander iets serieus dan gaat de score wat omlaag..quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:03 schreef Grunge. het volgende:
Ik vind OKCupid altijd wel een fijne site. Het is alweer een tijdje geleden dat ik ervan gebruik maakte, maar ik was vandaag weer even aan het kijken en ik vroeg me ineens af: is dat matchingssysteem wel goed qua tegenovergestelde? Stel: ik geef aan dat ik ergens niet dominant in ben of juist wel. Of dat ik introvert ben en graag een extraverte date wil. Wat maakt dan de match? Is dat hoeveel vragen je gelijk hebt beantwoord? Want dat zou niet goed zijn bij vragen waar een tegenovergesteld antwoord gewenst is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |