Als dat zou werken, zou niemand meer offline gaan tot een server reset oidquote:Op woensdag 14 januari 2015 10:27 schreef Bienelientjee het volgende:
Even een korte wow pauzeGa naar mijn vriend voor 1,5 week (Engeland) en gister was mijn game time expired (wel balen, ik dacht dat je nog lekker door kon spelen tot je offline ging, maar werd er midden in Garrison invasion af gegooid!) Speel ik wel wat daar op zijn account
ey jongen ik ben nog maar een noob laat me lekker blij zijn tsssquote:Op woensdag 14 januari 2015 10:24 schreef Ratsnest89 het volgende:
[..]
Dat red je zelfs makkelijk zonder triple xp en heirlooms
Je gaat op vakantiequote:Op woensdag 14 januari 2015 10:27 schreef Bienelientjee het volgende:
Even een korte wow pauzeGa naar mijn vriend voor 1,5 week (Engeland) en gister was mijn game time expired (wel balen, ik dacht dat je nog lekker door kon spelen tot je offline ging, maar werd er midden in Garrison invasion af gegooid!) Speel ik wel wat daar op zijn account
ja waarvoor moet ze anders naar haar vriend? voor seks ofzo?quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je gaat op vakantie
Naar je vriend
En gaat Wow spelen met een nieuwe Char
Aangezien haar vriend blijkbaar in Engeland woont zal ze hem wel via wow kennenquote:Op woensdag 14 januari 2015 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je gaat op vakantie
Naar je vriend
quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je gaat op vakantie
Naar je vriend
Inderdaad, we hebben elkaar daar leren kennen. Nix mis mee toch! En we spelen natuurlijk niet alleen WoWquote:Op woensdag 14 januari 2015 11:29 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Aangezien haar vriend blijkbaar in Engeland woont zal ze hem wel via wow kennen
Noem me raar, maar ik zou andere dingen gaan doen... WoW kan thuis.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:35 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, we hebben elkaar daar leren kennen. Nix mis mee toch! En we spelen natuurlijk niet alleen WoW
Allereerst hij werkt ook overdag. En ten tweede ga je er meteen maar vanuit dat we 24/7 gamen?quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Noem me raar, maar ik zou andere dingen gaan doen... WoW kan thuis.
Moet trouwens sug zijnquote:
Meh, liever niet eigenlijk... Als je dan geen zin meer hebt om 's avonds te appen, kun je niet meer wegkomen met een simpele "ik ga nu slapen", als je nog gewoon door wilt WoWen...quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:59 schreef TwyLight het volgende:
Ik moet eigenlijk ook maar eens een wow scharrel regelen, liefst in de buurt
Pics van Zweeds meisje?quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:07 schreef Isabeau het volgende:
Er zit een meisje in mijn guild dat altijd over seks praat en een vriendje zoektZweedse, dat dan weer wel.
quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:34 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Meh, liever niet eigenlijk... Als je dan geen zin meer hebt om 's avonds te appen, kun je niet meer wegkomen met een simpele "ik ga nu slapen", als je nog gewoon door wilt WoWen...
quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:59 schreef TwyLight het volgende:
Ik moet eigenlijk ook maar eens een wow scharrel regelen, liefst in de buurt
Als je een guild hebt kan je 3 heirlooms kopen voor een 25% xp boost, ook zonder heirlooms is 1-60 ontzettend snel gedaan..quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:24 schreef Negenenzestig het volgende:
Na jaren afwezigheid ga ik WoW weer oppakken. Ben toch wel benieuwd naar WoD.
Ik wacht totdat 6.1 live gaat, heirlooms, zodat ik snel kan levelen naar level 60 en dan instant level 90 boost kan activeren.
In WoTLK Holy/Retri Pala gehad en deze class is me eigenlijk nog altijd het meest bevallen.6.1 is nu live op PTR begreep ik, ben benieuwd naar de officiele release date.
Wat houd dat indestructable eige lijk in?quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:37 schreef TwyLight het volgende:
lol een dude in guild doet de mythic highmaul garrison missie met maar 60%
krijgt die succes en
mythic warforged + socket + indestructable BiS boots
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |