abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_148380486


It is the era of an Old Horde, forged with steel rather than fel blood. A union of great orc clans, the Iron Horde, tramples the planet Draenor beneath terrifying war machines. Azeroth falls next. Worlds uncounted will follow.

You must mount a desperate charge on Draenor – savage home of orcs and adopted bastion of stoic draenei – at this pivotal moment. Your allies are legends from across time; your fortress a foothold in an alien land. Lead the armies of one world against another…before the future itself is unmade.


Cinematic trailer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
New map
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
New Features
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_148380710
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 22:28 schreef STING het volgende:

[..]

Maar de vraag is, gebruik ik m'n upgrades (+3,+6,+9) op m'n 615's en/of 630's of wacht ik nog even totdat er nog 615/630 weapon/armors droppen.
Ik heb er eerst 1 zo snel mogelijk naar 645 gebracht, daarna langzaam de rest. Ik zou er iig niet mee wachten totdat je een aantal followers op 645 hebt en je nog wat abilities mist om de moeilijkste missies te counteren. Die 645 missies hebben een 2-3 weken respawn timer en het zou zonde zijn om pas over een paar weken de eerste missie te krijgen, ook al kun je hem misschien de eerste keer niet met 100% completen.
630 missies/dwarven bunker/war mill /salvage yard kunnen ook 645 items voor je followers geven, wat natuurlijk helemaal een boost is voor de rest van je followers.
pi_148380745
Lijkt zonde om +3/6/9 te gebruiken als er ook naar 615/630 is, maar die eerste laten liggen in ook zonde.
pi_148380836
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 08:16 schreef stbabylon het volgende:
Lijkt zonde om +3/6/9 te gebruiken als er ook naar 615/630 is, maar die eerste laten liggen in ook zonde.
Er zijn ook items die je meteen 645 maken, moet je daar dan ook op wachten? Als je blijft wachten, wordt alleen het aantal follower items wat je binnen kan halen verkleind. Vandaar dat je, in mijn ogen, het best zo snel mogelijk 2 followers op 645 kan hebben om alle missies te starten en de spawn timer kan laten lopen. Hoe vaker je de missies ziet, hoe groter de kans wordt dat je ze allemaal kan completen.

Daarom raad ik ook zeker een salvage yard en dwarven bunker/ war mill aan. Daar krijg ik zo veel upgrades van op dit moment, vaak zo'n 4-5x een +3/+6/+9 upgrade per dag, van alleen de salvage yard. Maar ik heb hier dan ook vrij veel geluk mee, volgens wat vrienden. Zij halen er zo'n 2-3 per dag uit.
pi_148381220
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 08:25 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Er zijn ook items die je meteen 645 maken, moet je daar dan ook op wachten? Als je blijft wachten, wordt alleen het aantal follower items wat je binnen kan halen verkleind. Vandaar dat je, in mijn ogen, het best zo snel mogelijk 2 followers op 645 kan hebben om alle missies te starten en de spawn timer kan laten lopen. Hoe vaker je de missies ziet, hoe groter de kans wordt dat je ze allemaal kan completen.

Daarom raad ik ook zeker een salvage yard en dwarven bunker/ war mill aan. Daar krijg ik zo veel upgrades van op dit moment, vaak zo'n 4-5x een +3/+6/+9 upgrade per dag, van alleen de salvage yard. Maar ik heb hier dan ook vrij veel geluk mee, volgens wat vrienden. Zij halen er zo'n 2-3 per dag uit.
Idd , had ze ook beide.
Ik krijg zelf met die war mill meer upgrades binnen , maar goed.. dat kost dan ook 20 resources per work order tegen een salvage yard waar je ze gratis krijgt.

4/5 upgrades van je salvage yard is idd erg veel , ik krijg er meestal ook maar 2 of 3.
- Djehoetie / Jehuty -
  dinsdag 6 januari 2015 @ 11:53:53 #6
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_148384408
Krijgswetenschap heet dat
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_148384450
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 11:53 schreef Teydelyk het volgende:
Krijgswetenschap heet dat
:Y of krijgskunst, dat mag ook.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_148397053
Oh? :P

Ik ben beter in Engels dan in Nederlands dus je zou gelijk kunnen hebben
pi_148397080
Maar dit snappen we ook allemaal hoor, Twy *;
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_148397141
Gisteren ging trouwens de raid weer niet door omdat we te weinig mensen hadden :') 17 man klaar om te gaan, 3 te weinig :')

2 weken geleden een keer 2 pugs meegenomen en toen kreeg depug warlock die dood ging toen de boss op 80% was een mythic warforged met socket head. Dat doen we niet meer dus

Hier nog een goede ww monk en/of resto druid toevallig?
pi_148397286
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 18:22 schreef TwyLight het volgende:
Gisteren ging trouwens de raid weer niet door omdat we te weinig mensen hadden :') 17 man klaar om te gaan, 3 te weinig :')

2 weken geleden een keer 2 pugs meegenomen en toen kreeg depug warlock die dood ging toen de boss op 80% was een mythic warforged met socket head. Dat doen we niet meer dus

Hier nog een goede ww monk en/of resto druid toevallig?
Balen dat je niet eens 20 man bij elkaar kan sprokkelen -O- Zal wel vervelend zijn geweest voor veel 10-man guilds dat ze nu ineens weer 20 man moesten hebben :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_148397386
Ja echt lame
  dinsdag 6 januari 2015 @ 18:44:28 #13
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_148397935
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 18:22 schreef TwyLight het volgende:
Gisteren ging trouwens de raid weer niet door omdat we te weinig mensen hadden :') 17 man klaar om te gaan, 3 te weinig :')

2 weken geleden een keer 2 pugs meegenomen en toen kreeg depug warlock die dood ging toen de boss op 80% was een mythic warforged met socket head. Dat doen we niet meer dus

Hier nog een goede ww monk en/of resto druid toevallig?
Bij ons precies zo hoor. Mensen maken handig gebruik van de group finder. Waarin je nu eenvoudig normal en heroics kan doen. En dan niet op komen dagen als we het met de groep zouden doen.
pi_148398570
Eigenlijk zit ik zelf ook in een casual raidgroepje in het guild, maar op zaterdagmiddag gaan veel main raiders op hun alts snel door Highmaul heen met 30 man en dat vind ik eigenlijk veel relaxter dan mijn eigen groepje en ben dus al twee keer op zaterdag mee gegaan (en dan dus afmelden voor andere raid groep die me waarschijnlijk echt nodig heeft :X )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_148398689
normal en heroic is niet zo'n probleem, dan kan je gewoon gaan als je ergens tussen de 10 en 30 mensen hebt :P

mythic moet je precies 20 man hebben
pi_148399242
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 19:02 schreef Isabeau het volgende:
Eigenlijk zit ik zelf ook in een casual raidgroepje in het guild, maar op zaterdagmiddag gaan veel main raiders op hun alts snel door Highmaul heen met 30 man en dat vind ik eigenlijk veel relaxter dan mijn eigen groepje en ben dus al twee keer op zaterdag mee gegaan (en dan dus afmelden voor andere raid groep die me waarschijnlijk echt nodig heeft :X )
Als je je schuldig voelt, waarom doe je normal en heroic dan niet nog een keer met je eigen groep? Levert je geen loot meer op, maar je schuldgevoel is tenminste weg :P
pi_148399321
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 19:20 schreef Cornelis83 het volgende:

Als je je schuldig voelt, waarom doe je normal en heroic dan niet nog een keer met je eigen groep? Levert je geen loot meer op, maar je schuldgevoel is tenminste weg :P
Ik had gisteren niet zo'n zin en dacht: ach ja, ik heb het toch al gedaan...
Afzeggen gaat een stuk makkelijker als het je niets oplevert :D

Maar idd, kan op zich nog wel een keer mee natuurlijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 6 januari 2015 @ 19:35:06 #18
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_148399775
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 18:22 schreef TwyLight het volgende:
Gisteren ging trouwens de raid weer niet door omdat we te weinig mensen hadden :') 17 man klaar om te gaan, 3 te weinig :')

2 weken geleden een keer 2 pugs meegenomen en toen kreeg depug warlock die dood ging toen de boss op 80% was een mythic warforged met socket head. Dat doen we niet meer dus

Hier nog een goede ww monk en/of resto druid toevallig?
664 resto druid hier, maar raid al met guild helaas.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_148400356
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 19:35 schreef AlwaysHappy het volgende:

664 resto druid hier, maar raid al met guild helaas.
Oh, in dat geval heeft mijn vriend nog wel een goed gegearde monk! Maar hij raidt al met het guild, helaas.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_148400704
Dit weekend zo'n premade gejoined maar voordat we uberhaupt begonnen waren was er al gezeik.. :') Lekker iets anders gedaan dus :D
pi_148401430
quote:
16s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 19:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, in dat geval heeft mijn vriend nog wel een goed gegearde monk! Maar hij raidt al met het guild, helaas.
Zou raid echt een t krijgen?

Ik vind het curieus.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_148401826
Isa gebruikt waarschijnlijk de noob methode om -t te bepalen, namelijk het woord veranderen in loop of loopt

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_148401851
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 19:35 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

664 resto druid hier, maar raid al met guild helaas.
Goede guild? :P
pi_148401930
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 20:11 schreef Blistering het volgende:

Zou raid echt een t krijgen?

Ik vind het curieus.
quote:
Werkwoorden die geleend zijn uit het Engels, worden vervoegd volgens de Nederlandse regels.

Ze krijgen dus de uitgangen -t en -en in de tegenwoordige tijd, -de(n) of -te(n) in de verleden tijd en -d of -t in het voltooid deelwoord. Soms staat er een e voor de uitgang omdat dat nodig is voor de uitspraak.

Dat levert soms lelijke woordbeelden op, maar er bestaan geen betere schrijfwijzen die toch consequent zijn in vergelijking met andere vormen. Hieronder wordt het systeem uitgelegd aan de hand van vijf typen werkwoorden.
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/engelse-werkwoorden
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_148402003
quote:
Uiterst merkwaardig en zeer curieus. Maar ik keur het goed.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')