Wat nu weer ...?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Stomme sjoef weer.![]()
Die is af en toe echt vervelend.
Ik denk het wel, hoezo?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Is je beste vriendin OK met al je dates ?
Ah zo. Wel jammer dat chocolade niet meer in je leven is. Dat zou ik toch wel een gemis vinden. En volgens mij valt het wel te doen als je voor de rest een gezond eetpatroon hebt? Je mag jezelf af en toe weleens verwennen vind ikquote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, je mag alles hebben.![]()
Ben gezonder gaan leven, hoort choco niet meer bij. Tenzij puur en weinig.
En toen ik mijn naam aanmaakte at ik dagelijks choco, dus vandaar.
Wat opdringerig soms maar verder gewoon ok.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat nu weer ...?
Stelletje zeikerds ook hier .. Fok Sucks 2.0
Maar ik ben echt gewoon lief ..
Helemaal niets, geloof ik, is al laat man.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat nu weer ...?
Stelletje zeikerds ook hier .. Fok Sucks 2.0
Maar ik ben echt gewoon lief ..
Hoe langer je het niet eet, hoe minder je het gaat missen, heel bizar is dat.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik denk het wel, hoezo?
[..]
Ah zo. Wel jammer dat chocolade niet meer in je leven is. Dat zou ik toch wel een gemis vinden. En volgens mij valt het wel te doen als je voor de rest een gezond eetpatroon hebt? Je mag jezelf af en toe weleens verwennen vind ik.
Van je vrouwtje toch wel?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Met een kusje erop neem ik tegenwoordig ook geen genoegen meer mee.
Denk het wel.. Hij wordt gedoogd door zn buren en de omgeving... Want anders sta je geen set te draaien vanaf je balkon op Oud en Nieuwquote:
Goede omgeving dan.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 03:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk het wel.. Hij wordt gedoogd door zn buren en de omgeving... Want anders sta je geen set te draaien vanaf je balkon op Oud en Nieuw
Ah, ik begrijp het. Succes enzo!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoe langer je het niet eet, hoe minder je het gaat missen, heel bizar is dat.
En absoluut jezelf af en toe verwennen.
Alleen de afgelopen week iets te veel gedaan.
Dank je, gaat verder goed. Ben gezonder en 30 kilo lichter.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 03:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ah, ik begrijp het. Succes enzo!
Arme jij. Of heb je zo'n ligstoel? 1tje die vanzelf omhoog komt zodat je niet hoeft op te staan? Met knopjes en zoquote:
Wat heb je gedaan ....?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 03:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dank je, gaat verder goed. Ben gezonder en 30 kilo lichter.![]()
En hoe gaat het met jou?
Er ligt een grote 6 baans weg tegenover en bedrijven.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 03:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel vanaf 4 hoog... Geen idee hoe groot die omgeving... Boxen waren wel groot
Oh, dat is heel leukquote:Op dinsdag 6 januari 2015 03:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dank je, gaat verder goed. Ben gezonder en 30 kilo lichter.![]()
En hoe gaat het met jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |