Wat een lieverdquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik kwam eigenlijk deze even showen...
[ link | afbeelding ]
prinses op dr troon
Vervelend dat t zo lang moet duren allemaal.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:03 schreef JaleesaJoia het volgende:
[ afbeelding ] papa en kind liggen gewoon te slapen alsof het heel normaal is
45 ccquote:Op dinsdag 6 januari 2015 07:16 schreef Razztwizzle het volgende:
Hoe was het gisteren met drinken gegaan dan SQ?
Dat is inderdaad wel weinig.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 07:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
45 cc
maar da's gewoon te weinig. En ja, ze haalt het in, maar ik heb gisteren van thuiskomst tot bedtijd tien keer gevoed en dat ga ik geen 3/4 maanden volhouden
Nikki, fijn dat de ellende niet heeft doorgezet
het echte drama begint meestal pas einde middag. Dan ben ik alweer bijna thuis gelukkigquote:Op dinsdag 6 januari 2015 07:46 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel weinig.Is ze dan niet de hele dag verdrietig? Als mijn baby's niet op tijd eten kregen was het gelijk gillen geblazen.
ze is deze week nog bij dr papaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 07:53 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat zeiden ze er over op het kdv SQ? Dat ze het vaker meemaken en het meestal snel goedkomt? Hebben ze zelf nog ideeën over een mogelijke oplossing? Hopelijk werkt die knijptietfles!
Echt! Dat had ik helemaal gemist. Sorryquote:Op dinsdag 6 januari 2015 07:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze is deze week nog bij dr papamaar goedkomen zal het potverdorie
Dat lijkt me idd lastig!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 07:58 schreef kwakz0r het volgende:
@nikki ja ik vind zeven wel prima...al zou het fijn zijn als hij weer net zo goes ging slapen als roen hij bv kreegik merk wel dat hij niet heel tevreden meer is met de 120/4 flesjes en als ee eens een 150/5 tussen zit gaat die ook schoon op. Zou wel naar 6*150/5 willen maar durf t nog niet aan, want als hij vaker komt kom ik niert uit.
Nou ja, gezanik, ik zal t op t cb eens navragen of ze tips hebben.
Voed je hem op verzoek? Je kunt kijken wat er gebeurt als je hem gewoon telkens 150/5 aanbiedt? Ter illustratie, wij zaten met 5 weken op 150/5 (6 flessen). Heel soms ging T over de max. heen omdat hij een nachtvoeding wilde, maar voor een keer is dat geen probleem, zolang het maar niet structureel veel te veel is.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 07:58 schreef kwakz0r het volgende:
@nikki ja ik vind zeven wel prima...al zou het fijn zijn als hij weer net zo goes ging slapen als roen hij bv kreegik merk wel dat hij niet heel tevreden meer is met de 120/4 flesjes en als ee eens een 150/5 tussen zit gaat die ook schoon op. Zou wel naar 6*150/5 willen maar durf t nog niet aan, want als hij vaker komt kom ik niert uit.
Nou ja, gezanik, ik zal t op t cb eens navragen of ze tips hebben.
Ja volgens mij wel... T maagje is er dan nog niet aan gewend. Je zou kunnen proberen een 120/4 te geven als ze wat langer ertussen hebben gelaten? Als de maag wat leger is? Zo kunnen ze misschien langzaam wennen?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:00 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Dat lijkt me idd lastig!
De meiden drinken nu elk 2,5-3u 90/3
Weet ook niet zo goed hoe ik ze naar 120/4 krijg..ze spugen dan zoveel dat ik dat zielig vind.
Of is dat spugen na ophogen normaal?
Ja op verzoek. Hij heeft net 150/5 gehad en slaapt nu. Als hij nou na minimaal drie uur weer komt zal ik weer 150/5 geven. Experimentje. Heb nog bv in de koelkast (klein beetje) en kolf vandaag nog een keer, daar kan ik een voeding mee opvangen als hij te vaak komt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:10 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Voed je hem op verzoek? Je kunt kijken wat er gebeurt als je hem gewoon telkens 150/5 aanbiedt? Ter illustratie, wij zaten met 5 weken op 150/5 (6 flessen). Heel soms ging T over de max. heen omdat hij een nachtvoeding wilde, maar voor een keer is dat geen probleem, zolang het maar niet structureel veel te veel is.
Het is eigenlijk gewoon trial and error met flesjes minderen/voeding per fles ophogen. Gewoon proberen en dan zie je vanzelf of het werkt. Misschien kun je niets met bovenstaande, maar ik wilde het toch even met je delen.
Dat is ook zo. Gewoon proberen dus.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:11 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel... T maagje is er dan nog niet aan gewend. Je zou kunnen proberen een 120/4 te geven als ze wat langer ertussen hebben gelaten? Als de maag wat leger is? Zo kunnen ze misschien langzaam wennen?
M heeft een week heel veel gespuugd toen ik fulltime gekolfd had. Toen was mijn productie zo toegenomen dst hij t niet helemaal kon handelen. Had er geen last van maar t geeft zoveel was
Tjongejonge, wat een schrik!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
Inmiddels neuroloog gezien. Ze moet naar de afdeling, morgen gaan we verder kijken hoe en wat. Dus voor nu proberen te slapen, ik blijf bij haar en paps gaat naar huis, die kan geen vrij krijgen van werk morgen
Ja schaam je.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 07:56 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Echt! Dat had ik helemaal gemist. Sorry
De taalontwikkeling is bij E. echt heel erg snel gegaan de laatste tijdquote:Op dinsdag 6 januari 2015 07:46 schreef Spees_Eend het volgende:
JJ wat naar zeg, veel sterkte!
Soesa jij bent altijd een soort referentiepunt voor wat mijn oudste nog niet kan maar over een paar maanden wel, ik verbaas me daar altijd zo over! Ik zie S echt nog niet vertellen dat er een leeuw op zijn kamer zit, hoeveel hij ook praat. Hij geeft altijd hetzelfde antwoord als ik vraag waar hij over heeft gedroomd.
Werk ze, eerste- en bijna eerstedagwerkers!
Je flessen krijgen dan pootjes wegens radioactiviteitquote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ik mis de link tussen anti-magnetron en flessen steriliseren even
Oh ja, dat is natuurlijk ook zo.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:44 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Je flessen krijgen dan pootjes wegens radioactiviteit
ja dat snap ik, maar waarom zou je daar op tegen zijn? Bij voedselbereiding snap ik het wel (mijn moeder was een magnetronchefquote:
klopt, ze werd toen slap, draaide met haar oogjes weg en nadat ze weer terug kwam, kon je een tijdje geen contact met haar maken. Ze hadden toen ook oa. Een EEG gemaakt maar daar was niks op te zien. Dus hadden ze het op reflux gegooid.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 07:26 schreef _NIKKI_ het volgende:
JJ een paar weken? terug had J toch ook iets wat leek op een aanvalletje gehad? Hebben ze daar toen niets mee gedaan verder?
Hebben jullie nog een beetje kunnen slapen vannacht?
Soesa ik moest lachen om je leeuwenavontuur.
Ik heb T maar een paar keer gehoord vannacht en gelukkig niet dusdanig dat we eruit moesten. Het was meer af een toe een klaagkreet. Op zich wel fijn want na de ruknacht van zondag op maandag had ik gisteravond gelijk een migraineaanval.
Kwak op een gegeven moment merk je vanzelf dat hij het wel met een fles minder kan. Zolang jij en hij 7 prima vinden hoef je toch niet per se te proberen dat te veranderen?
Ik vind eten uit de micro idd ook ranzig, daarom liever niet. Maar ik snap idd oprecht niet hoe mensen bang kunnen zijn dat er (behalve de smaak en structuur verpesten) iets met je eten gebeurt in de magnetronquote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat snap ik, maar waarom zou je daar op tegen zijn? Bij voedselbereiding snap ik het wel (mijn moeder was een magnetronchef) maar voor sterilisatie?
Ik ben niet bang hoor, ik gebruik hem gewoon niet. Het is meer moeite om hem uit de kast te halen en weg te doen dan hem te laten staan anders was ie al weg geweest.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:56 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik vind eten uit de micro idd ook ranzig, daarom liever niet. Maar ik snap idd oprecht niet hoe mensen bang kunnen zijn dat er (behalve de smaak en structuur verpesten) iets met je eten gebeurt in de magnetron
Wij hebben er overigens geen
Fotootje van SQ:quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:14 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik moet altijd een beetje lachen als ik iemand hier zie schrijven dat ze 4 borsten ofzo heeft gegeven, ik zie dan echt een soort octopus voor me maar dan met borsten
![]()
Genoegquote:
Ik heb dezelfde cursus als chanty,theorie heb ikal klaar, begin febr praktijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:11 schreef exode het volgende:
Oh babymassage is zo leuk! Gaat het goed Himo? Genieten jullie ervan? Ik masseer mijn jochie nog steeds meerdere keren per week, vooral zijn voetjes vindt hij heerlijk. Ik ben zelf docent babymassage dus als je een keer extra tips wilt![]()
Ik lees EHBO en denk, oh ja ik moet me er nog steeds in verdiepen. Zijn er hier mensen die dat online doen? Of is dat geen aanrader?
daarom ook die praktijklesquote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:48 schreef Chanty het volgende:
Tot nu toe vind ik het oblibe gedeelte prima te doen en duidelijk. Maar ben vooral benieuwd naar de praktijkles 22 januari. Alleen online zou ik trouwens niemand aanraden. Weet nu de theorie van reanimeren bv maar geen idee hoe hard of zacht je moet drukken bv.
Neem jezelf niets kwalijk, je gaat er vanuit dat de arts weet wat hij doet en daar handel je naar. Het had net zo goed bij die ene keer kunnen blijven.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
klopt, ze werd toen slap, draaide met haar oogjes weg en nadat ze weer terug kwam, kon je een tijdje geen contact met haar maken. Ze hadden toen ook oa. Een EEG gemaakt maar daar was niks op te zien. Dus hadden ze het op reflux gegooid.
Toentertijd vond ik dat al een rare diagnose, dus was ik naar de huisarts gegaan voor een verwijsbrief naar het kinderziekenhuis, maar omdat ze geen aanvalletjes meer had, heb ik de brief bewaard. Nu achteraf denk ik, was ik toch maar gelijk gegaan
Daarom zeg ik ook dat ik alleen online niemand zou aanraden omdat je dat soort dingen dan dus niet weetquote:
sorry, in mn haast over t woord "alleen" heen gelezen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:27 schreef Chanty het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat ik alleen online niemand zou aanraden omdat je dat soort dingen dan dus niet weet
Exode via het rode kruis, dan kom je op een site die heet iedereenehbo.nl
Met de neptiet, of gewoon de fles?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn flesweigerende draak heeft net dus gewoon wél nutrilon liggen drinken bij papa.!
Papa's borstjes geven nutrilonquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn flesweigerende draak heeft net dus gewoon wél nutrilon liggen drinken bij papa.!
Trouwens las dat je oude bank pas over een paar dagen opgehaald wordt. Kun je hem niet gratis aanbieden op mp of zo'n facebookpagina, mijn ervaring is dat je hem dan waarschijnlijk binnen het uur kwijt bentquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
sorry, in mn haast over t woord "alleen" heen gelezen.
oude bank staat buiten, nu wachten op de nieuwe
de bank is echt helemaal op... daar doe ik zelfs de zwerver onder de brug geen plezier mee..quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:08 schreef Chanty het volgende:
[..]
Trouwens las dat je oude bank pas over een paar dagen opgehaald wordt. Kun je hem niet gratis aanbieden op mp of zo'n facebookpagina, mijn ervaring is dat je hem dan waarschijnlijk binnen het uur kwijt bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
gewone fles. Misschien associeert ze bv teveel met borst, en wil ze het daarom niet uit een fles?quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
de bank is echt helemaal op... daar doe ik zelfs de zwerver onder de brug geen plezier mee..Hmmmm nee dat geef je idd niet meer weg nee of iemand moet hem opnieuw willen stofferen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |