Wat een lieverdquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik kwam eigenlijk deze even showen...
[ link | afbeelding ]
prinses op dr troon
Vervelend dat t zo lang moet duren allemaal.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:03 schreef JaleesaJoia het volgende:
[ afbeelding ] papa en kind liggen gewoon te slapen alsof het heel normaal is
45 ccquote:Op dinsdag 6 januari 2015 07:16 schreef Razztwizzle het volgende:
Hoe was het gisteren met drinken gegaan dan SQ?
Dat is inderdaad wel weinig.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 07:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
45 cc
maar da's gewoon te weinig. En ja, ze haalt het in, maar ik heb gisteren van thuiskomst tot bedtijd tien keer gevoed en dat ga ik geen 3/4 maanden volhouden
Nikki, fijn dat de ellende niet heeft doorgezet
het echte drama begint meestal pas einde middag. Dan ben ik alweer bijna thuis gelukkigquote:Op dinsdag 6 januari 2015 07:46 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel weinig.Is ze dan niet de hele dag verdrietig? Als mijn baby's niet op tijd eten kregen was het gelijk gillen geblazen.
ze is deze week nog bij dr papaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 07:53 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat zeiden ze er over op het kdv SQ? Dat ze het vaker meemaken en het meestal snel goedkomt? Hebben ze zelf nog ideeën over een mogelijke oplossing? Hopelijk werkt die knijptietfles!
Echt! Dat had ik helemaal gemist. Sorryquote:Op dinsdag 6 januari 2015 07:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze is deze week nog bij dr papamaar goedkomen zal het potverdorie
Dat lijkt me idd lastig!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 07:58 schreef kwakz0r het volgende:
@nikki ja ik vind zeven wel prima...al zou het fijn zijn als hij weer net zo goes ging slapen als roen hij bv kreegik merk wel dat hij niet heel tevreden meer is met de 120/4 flesjes en als ee eens een 150/5 tussen zit gaat die ook schoon op. Zou wel naar 6*150/5 willen maar durf t nog niet aan, want als hij vaker komt kom ik niert uit.
Nou ja, gezanik, ik zal t op t cb eens navragen of ze tips hebben.
Voed je hem op verzoek? Je kunt kijken wat er gebeurt als je hem gewoon telkens 150/5 aanbiedt? Ter illustratie, wij zaten met 5 weken op 150/5 (6 flessen). Heel soms ging T over de max. heen omdat hij een nachtvoeding wilde, maar voor een keer is dat geen probleem, zolang het maar niet structureel veel te veel is.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 07:58 schreef kwakz0r het volgende:
@nikki ja ik vind zeven wel prima...al zou het fijn zijn als hij weer net zo goes ging slapen als roen hij bv kreegik merk wel dat hij niet heel tevreden meer is met de 120/4 flesjes en als ee eens een 150/5 tussen zit gaat die ook schoon op. Zou wel naar 6*150/5 willen maar durf t nog niet aan, want als hij vaker komt kom ik niert uit.
Nou ja, gezanik, ik zal t op t cb eens navragen of ze tips hebben.
Ja volgens mij wel... T maagje is er dan nog niet aan gewend. Je zou kunnen proberen een 120/4 te geven als ze wat langer ertussen hebben gelaten? Als de maag wat leger is? Zo kunnen ze misschien langzaam wennen?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:00 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Dat lijkt me idd lastig!
De meiden drinken nu elk 2,5-3u 90/3
Weet ook niet zo goed hoe ik ze naar 120/4 krijg..ze spugen dan zoveel dat ik dat zielig vind.
Of is dat spugen na ophogen normaal?
Ja op verzoek. Hij heeft net 150/5 gehad en slaapt nu. Als hij nou na minimaal drie uur weer komt zal ik weer 150/5 geven. Experimentje. Heb nog bv in de koelkast (klein beetje) en kolf vandaag nog een keer, daar kan ik een voeding mee opvangen als hij te vaak komt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:10 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Voed je hem op verzoek? Je kunt kijken wat er gebeurt als je hem gewoon telkens 150/5 aanbiedt? Ter illustratie, wij zaten met 5 weken op 150/5 (6 flessen). Heel soms ging T over de max. heen omdat hij een nachtvoeding wilde, maar voor een keer is dat geen probleem, zolang het maar niet structureel veel te veel is.
Het is eigenlijk gewoon trial and error met flesjes minderen/voeding per fles ophogen. Gewoon proberen en dan zie je vanzelf of het werkt. Misschien kun je niets met bovenstaande, maar ik wilde het toch even met je delen.
Dat is ook zo. Gewoon proberen dus.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:11 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel... T maagje is er dan nog niet aan gewend. Je zou kunnen proberen een 120/4 te geven als ze wat langer ertussen hebben gelaten? Als de maag wat leger is? Zo kunnen ze misschien langzaam wennen?
M heeft een week heel veel gespuugd toen ik fulltime gekolfd had. Toen was mijn productie zo toegenomen dst hij t niet helemaal kon handelen. Had er geen last van maar t geeft zoveel was
Tjongejonge, wat een schrik!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
Inmiddels neuroloog gezien. Ze moet naar de afdeling, morgen gaan we verder kijken hoe en wat. Dus voor nu proberen te slapen, ik blijf bij haar en paps gaat naar huis, die kan geen vrij krijgen van werk morgen
Ja schaam je.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 07:56 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Echt! Dat had ik helemaal gemist. Sorry
De taalontwikkeling is bij E. echt heel erg snel gegaan de laatste tijdquote:Op dinsdag 6 januari 2015 07:46 schreef Spees_Eend het volgende:
JJ wat naar zeg, veel sterkte!
Soesa jij bent altijd een soort referentiepunt voor wat mijn oudste nog niet kan maar over een paar maanden wel, ik verbaas me daar altijd zo over! Ik zie S echt nog niet vertellen dat er een leeuw op zijn kamer zit, hoeveel hij ook praat. Hij geeft altijd hetzelfde antwoord als ik vraag waar hij over heeft gedroomd.
Werk ze, eerste- en bijna eerstedagwerkers!
Je flessen krijgen dan pootjes wegens radioactiviteitquote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ik mis de link tussen anti-magnetron en flessen steriliseren even
Oh ja, dat is natuurlijk ook zo.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:44 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Je flessen krijgen dan pootjes wegens radioactiviteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |