Kinderenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:42 schreef niels0 het volgende:
Neem de volgende keer je dochter mee. Werkt altijd goed. Praten ze gelijk honderd-uit.
Hoe het op school gaat enzo. Talen die ze al kunnen. Paar keer een relatie gehad met vrouwen die een tweetalig opgevoed kind hebben. Interessante materie vind ik dat.
Over het algemeen heb ik ook een hekel aan kinderen, maar sommigen zijn echt schatjes.quote:
Niet al sex hebben voor de 1e normaalvorm.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
Overigens heb ik wel eens een saai datagesprek gehad, dat ging over het normaliseren van een database.
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:11 schreef Willoow het volgende:
Ik had een keer een date waarbij het alleen maar over anime ging..![]()
![]()
Omdat het enige wat we van elkaar wisten daarna was welke anime series we keken en goed/slecht vondenquote:
Des te meer gespreksstof en aanleiding voor de volgende date om meer te weten te komen over elkaar, toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Omdat het enige wat we van elkaar wisten daarna was welke anime series we keken en goed/slecht vonden
Zou je haast wel denken, maar dan moet het toch ook over iets anders kunnen gaanquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:32 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Des te meer gespreksstof en aanleiding voor de volgende date om meer te weten te komen over elkaar, toch?
Klopt, maar de hele tijd pijnlijke stiltes is gewoon een afgangquote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Juist met de perfecte partner kan je ook eens gewoon stil zijn. Je hoeft niet altijd constant te praten
haan waar neem jij je chicks mee naar toe op date? Club Envy?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:55 schreef haan33 het volgende:
[..]
Klopt, maar de hele tijd pijnlijke stiltes is gewoon een afgang
Is dit hypothetisch, spongeboss?quote:Op maandag 5 januari 2015 23:28 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Ik probeer altijd een thema te vinden dat haar bezig houdt. Of ik vertel over verhalen die ik in mijn hoofd heb en ook dat doet het niet altijd goed.
Uitgaan in zoetermeerquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:55 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
haan waar neem jij je chicks mee naar toe op date? Club Envy?
Niet naar Den Haag gaanquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:58 schreef haan33 het volgende:
[..]
Uitgaan in zoetermeer
Uitgaan in gouda
Sowieso uitgaan in mijn regio is kut
Uutka
Leiden
Roffa
Dus jij zat zo met je vriendin stil tegen over elkaar op het terras andere stelletjes in de gaten te houden hoe stil ze waren?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:55 schreef haan33 het volgende:
[..]
Klopt, maar de hele tijd pijnlijke stiltes is gewoon een afgang
Nee toen was ik alleen of met mattiesquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus jij zat zo met je vriendin stil tegen over elkaar op het terras andere stelletjes in de gaten te houden hoe stil ze waren?
Rijdt wel een nachttrein naar gouda op woensdag en donderdag...quote:
Dus je zat alleen op het terras, stil in een hoekje stelletjes te peilen op de lengte van de stilte? met stopwatch?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:04 schreef haan33 het volgende:
[..]
Nee toen was ik alleen of met matties
[..]
Rijdt wel een nachttrein naar gouda op woensdag en donderdag...
alleen den haag is niet mijn stad, veels te veel opgepompte sjonnies
Dan ga je niet naar de goede plekken, nooit last vanquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:04 schreef haan33 het volgende:
[..]
Nee toen was ik alleen of met matties
[..]
Rijdt wel een nachttrein naar gouda op woensdag en donderdag...
alleen den haag is niet mijn stad, veels te veel opgepompte sjonnies
Ik zat wel is op een warme zomerdag in me eentje te genieten, beetje mensen loerenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus je zat alleen op het terras, stil in een hoekje stelletjes te peilen op de lengte van de stilte? met stopwatch?
Noem jij eens wat goede plekken?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:06 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Dan ga je niet naar de goede plekken, nooit last van
Dat eens wel leuk, ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:07 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik zat wel is op een warme zomerdag in me eentje te genieten, beetje mensen loeren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |