jo madjack ouwe player!quote:Op maandag 5 januari 2015 23:31 schreef MadJackthePirate het volgende:
JezusJe kan toch net zo goed alles verzinnen zodat je interessant lijkt voor het andere geslacht? Dan gwn 2-3x daten, ballen en dumpen.
Soms moet je inzien dat surfen in Australië in de zomer toch spannender is dan World of Warcraft spelenquote:
Zolang je maar lvl 90 paladin bent tochquote:Op maandag 5 januari 2015 23:34 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Soms moet je inzien dat surfen in Australië in de zomer toch spannender is dan World of Warcraft spelen
Zeg dan gewoon eerlijk dat het niks wordt en ga naar huis.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:34 schreef haan33 het volgende:
Ik moet altijd wel lachen als ik sommige stelletjes zie zitten op een terras en dan NIETS tegen elkaar zeggen
En dan worden opgegeten door een haai of dodelijke kwal? Nee ik blijf achter mijn toetsenbord.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:34 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Soms moet je inzien dat surfen in Australië in de zomer toch spannender is dan World of Warcraft spelen
Ik denk dat dat een nog pijnlijkere situatie zal gaan opleveren.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:35 schreef Aberella het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon eerlijk dat het niks wordt en ga naar huis.
Ik word daar altijd heel ongemakkelijk van als ik dat ziequote:Op maandag 5 januari 2015 23:34 schreef haan33 het volgende:
Ik moet altijd wel lachen als ik sommige stelletjes zie zitten op een terras en dan NIETS tegen elkaar zeggen
Waarom zou je altijd met elkaar moeten praten? Stil zijn en even stil staan bij wat je doet heeft ook een heilzame werking. Altijd maar moeten praten daardoor kunnen de meeste mensen niet eens fatsoenlijk luisteren.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:35 schreef Aberella het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon eerlijk dat het niks wordt en ga naar huis.
Je voelt gewoon de pijnlijke spanningquote:Op maandag 5 januari 2015 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik word daar altijd heel ongemakkelijk van als ik dat zie
Omdat je beseft dat het jou ook zo goed had kunnen overkomen / zou kunnen overkomen.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik word daar altijd heel ongemakkelijk van als ik dat zie
Hoeft ook zeker niet maar er is wel een verschil tussen een pijnlijke stilte en gewoon even stil zijn, met dat tweede is zeker niets mis mee.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:37 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Waarom zou je altijd met elkaar moeten praten? Stil zijn en even stil staan bij wat je doet heeft ook een heilzame werking. Altijd maar moeten praten daardoor kunnen de meeste mensen niet eens fatsoenlijk luisteren.
Het gaat hier om de awkward silence.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:37 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Waarom zou je altijd met elkaar moeten praten? Stil zijn en even stil staan bij wat je doet heeft ook een heilzame werking. Altijd maar moeten praten daardoor kunnen de meeste mensen niet eens fatsoenlijk luisteren.
Beste is om dan gewoon een grapje te maken en daarmee een soort doorstart te makenquote:Op maandag 5 januari 2015 23:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoeft ook zeker niet maar er is wel een verschil tussen een pijnlijke stilte en gewoon even stil zijn, met dat tweede is zeker niets mis mee.
En als ze lacht denk je natuurlijk: bingo!quote:Op maandag 5 januari 2015 23:42 schreef haan33 het volgende:
[..]
Beste is om dan gewoon een grapje te maken en daarmee een soort doorstart te maken
Heeft bij mij al enkele keren gewerkt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |