Vertel nog eens over die loodzware tijd toen jij 2 dagen mod was.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook. Zo'n beetje de rottigste taak op heel FOK! nu. Ik herinner me de crash van een Turks vliegtuig vlakbij Schiphol, februari 2009....
quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vertel nog eens over die loodzware tijd toen jij 2 dagen mod was.
Ja dat is ook een mooie kleur.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, absoluut. Ik heb een tijdje een lichtgroene auto gehad, maar zou nu best een wat donkerder kleur groen willen. Qua kleur (niet qua model) iets in deze richting:
[ afbeelding ]
Vergeet de Frontpage niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb medelijden met de NWS mods vandaag. Veel sterkte jongens.
Hangt erg van het model auto af. Jaren geleden mocht ik een nieuwe leaseauto uitzoeken. Dat werd toen een SEAT Leon. Daarbij was kanariegeel één van de kleuren die ik serieus heb overwogen. Uiteindelijk toch maar niet gedaan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat is ook een mooie kleur.
Zou je geel doen ?
Hmm heb geen auto. Ook nooit gehad. Ligt echt aan het model. Bijvoorbeeld een MINI is weer supervet in Rood of Geel. Maar dat kan je niet van elke auto zeggen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hangt erg van het model auto af. Jaren geleden mocht ik een nieuwe leaseauto uitzoeken. Dat werd toen een SEAT Leon. Daarbij was kanariegeel één van de kleuren die ik serieus heb overwogen. Uiteindelijk toch maar niet gedaan.
Momenteel zit ik vooral in de hoek van bruin, groen of donkerblauw. En jij?
Dat zullen we nog wel zien.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:08 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben Yasmin keihard aan het regelen jongens, ik zal jullie laten weten of ze aan de hoge verwachtingen kan voldoen.
Hee, ik was al met gif's aan het hosselen jaquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:08 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben Yasmin keihard aan het regelen jongens, ik zal jullie laten weten of ze aan de hoge verwachtingen kan voldoen.
Dat is wel zo ja. Gifs zijn wel nuttiger dan grapjes.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hee, ik was al met gif's aan het hosselen ja
quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Spek-ularium in de bocht als vrouwenversierder.
Kloptquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja. Gifs zijn wel nuttiger dan grapjes.
Dat Parijs topic wordt je echt helemaal gek van, vliegt alle kanten op met de (terecht) verwijderde posts, je kunt niet eens een bericht lezen of de pagina is al weer ergens andersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |