SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige maand won hij de zuiderduin masters.quote:
https://inplay.betway.com(...)ichael-van-der-horstquote:Op maandag 5 januari 2015 22:40 schreef hafcfan het volgende:
Iemand een site waar je de scores ook kan zien? Bijvoorbeeld hoeveel 180's er nu deze wedstrijd zijn gegooid.
quote:Op maandag 5 januari 2015 22:40 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
https://inplay.betway.com(...)ichael-van-der-horst
Alstublieft: http://www.dartsforwindow(...)?matchid=37385316CLIquote:Op maandag 5 januari 2015 22:40 schreef hafcfan het volgende:
Iemand een site waar je de scores ook kan zien? Bijvoorbeeld hoeveel 180's er nu deze wedstrijd zijn gegooid.
Ook thanxquote:Op maandag 5 januari 2015 22:43 schreef clavier het volgende:
[..]
Alstublieft: http://www.dartsforwindow(...)?matchid=37385316CLI
Naast v/d Horst hebben we nog onze Friese vriend Hofstra en Harmsquote:Op maandag 5 januari 2015 22:43 schreef de_boswachter het volgende:
Bijltjesdag voor de Nederlanders.
Zit er nu geen enkele meer in of wat?
Harms is de huidige WDF wereldkampioen.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:51 schreef hafcfan het volgende:
die van der Horst kan er toch ook niks van. 1 leuke set gehad. Is Alleen Harms een goeie dan?
niks 95+ mocht ie willenquote:Op maandag 5 januari 2015 22:52 schreef Poepz0r het volgende:
Lijkt wel alsof dat podium vervloekt is. Benito vd Pas bijv gooide 75 gemiddeld ofzo op Lakeside, komt naar PDC en hop 95+. Zo kun je 20+ voorbeelden opnoemen, wat is dat toch met Lakeside?
91.44 zijn hoogstequote:Op maandag 5 januari 2015 22:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bij wijze van. Tegen Chisnall zat die rond de 92 ofzo?
Geld..quote:Op maandag 5 januari 2015 22:52 schreef Poepz0r het volgende:
Lijkt wel alsof dat podium vervloekt is. Benito vd Pas bijv gooide 75 gemiddeld ofzo op Lakeside, komt naar PDC en hop 95+. Zo kun je 20+ voorbeelden opnoemen, wat is dat toch met Lakeside?
Wat ik bedoel te zeggen is dat veel spelers op Lakeside met moeite 80 gemiddeld gooien en in hun debuut bij de PDC kunnen ze het ineens wel, is toch maf?quote:Op maandag 5 januari 2015 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vanaf kwartfinales bij PDC moet je zeker 95+ gooien om te winnen, anders ben je kansloos of je moet veel geluk hebben a la Raybar
PDC heeft er ook heel lang op moeten wachten . Het ging pas echt los toen alle toppers naar de PDC gingen en elkaars niveau opdrevenquote:Op maandag 5 januari 2015 22:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tis raar. Ook geen 9-darter sinds 1990 enz
laatste 16 alwel. MVG, Bunting, Thornton, Wright, Anderson, Taylor, Kim allemaal al 100. Alleen Barney dan niet.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vanaf kwartfinales bij PDC moet je zeker 95+ gooien om te winnen, anders ben je kansloos of je moet veel geluk hebben a la Raybar
Wellicht ligt het aan aantal trainingsuren. Bij PDC word je beter betaald, opoffering is dan makkelijker gedaan dan bij Lakeside. Als je nu in 1e ronde verliest krijg je maar 3250 pond... Of dat het waard is..quote:Op maandag 5 januari 2015 22:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen is dat veel spelers op Lakeside met moeite 80 gemiddeld gooien en in hun debuut bij de PDC kunnen ze het ineens wel, is toch maf?
Klopt, niveau is veel hoger..quote:Op maandag 5 januari 2015 23:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
laatste 16 alwel. MVG, Bunting, Thornton, Wright, Anderson, Taylor, Kim allemaal al 100. Alleen Barney dan niet.
Klaasen ronde 2 al weg met 100+quote:Op maandag 5 januari 2015 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klopt, niveau is veel hoger..
Bij PDC gooide 4 man in voorronde al 90+
quote:Op maandag 5 januari 2015 20:18 schreef Mani89 het volgende:
Dit is toch wel met afstand de meest achterlijke worp ooit.
Oh ja, die held. Geen wonder dat we daar niks meer over horen.quote:
Ik zou hier ook wel meer van willen horen.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Oh ja, die held. Geen wonder dat we daar niks meer over horen.
Vakjes bij de PDC zijn meters groter man.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind de gemiddeldes eigenlijk nog om te huilen
quote:Op maandag 5 januari 2015 23:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik zou hier ook wel meer van willen horen.
Wie?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:43 schreef Mani89 het volgende:
En De_Aardbei uit America. Topdavondje bij de BDO vandaag.
Nixon is dood, maar dat wist je vast al.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:37 schreef Oliver23 het volgende:
Vroeger was Lakeside nog heerlijk om naar te kijken. Helden zoals Fordham, Hankey, King enz, enz.
Kan me nog een finale herinneren tussen Adams en Nixon. Adams komt 5-0 voor in sets, maar dan komt Paul Nixon helemaal los. Pats, 5-1, 5-2, 5-3, 5-4, 5-5.
Iedereen in het Adamskamp wordt gek. Wolfie wint hem uiteindelijk toch nog.
Jim Widmayer, die blaast zijn hoofd altijd op tijdens het gooien.quote:
Jipquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nixon is dood, maar dat wist je vast al.
[ afbeelding ]
En Hoenselaar...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vrouwentoernooi is overduidelijk gedevalueerd zonder KrappenGodin.
Lolquote:Dartster Anneke Kuijten wil vlammen op Lakeside 'Het is tijd voor de vrouwelijke Michael van Gerwen'
EINDHOVEN - Ze is rijinstructeur van beroep, maar staat vanaf dinsdag op de Lakeside. Dat is het WK darts van de 'andere' dartsbond BDO. Dartster Anneke Kuijten wil het vrouwendarten een boost geven. "Er moeten meer dames in het darts doorbreken."
Alle rijlessen zijn tijdelijk afgezegd, Anneke Kuijten richt zich nu helemaal op het darten. Deze week had ze haar laatste examenkandidate, op het nippertje geslaagd overigens. Nu is de blik gericht op het pijltjes gooien. De Lakeside, voor het eerst.
Brullende Engelsen
Er bestaan twee professionele dartsbonden: de PDC, waarvan het WK nu bezig is, en de BDO. Kuijten zit dus bij die tweede bond, simpelweg omdat de PDC geen vrouwen-WK heeft. "Ik ben best gespannen", vertelt Kuijten. "Ik ken het alleen van televisie. Ik ga een paar dagen eerder naar Engeland om een beetje te wennen. Maar ik zal me op het podium misschien wel afvragen wat er allemaal gebeurt. Met al die brullende Engelsen."
Haar eerste tegenstander is niemand minder dan tienvoudig wereldkampioen Trina Gulliver. "Iedereen kent Gulliver in het wereldje. Bijna niemand kent mij. Dat kan een voordeel zijn. De druk ligt bij haar. Ik kan lekker vrij gooien."
Vrouwelijke Van Gerwen
Maar misschien zit er wel een stuntje in. En daarmee zou Anneke Kuijten meteen doorbreken in het vrouwendarts. "We moeten Brabant weer op de kaart zetten in het darten. Dat is al aardig gelukt, maar nu de vrouwen nog. Het is tijd voor de vrouwelijke Michael van Gerwen. En dat zou ik graag willen zijn ja."
Altijd sneu als een 9 darter op die manier door de neus wordt geboord.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ooooh, bijna 180 voor Kuijten, bouncergod
Veel maakt het niet uit voor eindresultaat, ze gaat er troosteloos eraf...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Altijd sneu als een 9 darter op die manier door de neus wordt geboord.
Prins was zelfs zwanger, met dat kapsel. Dat kan gewoon niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:31 schreef Szura het volgende:
Het is niet eens een pot, haar man zit in de zaal. Zo'n kapsel toelaten.
Dat zeggen zequote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
De vakjes in dit dartbord zijn kleiner toch dan bij de PDC?
Ze kan wel heel goed de 20 ontwijken.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:37 schreef Mani89 het volgende:
Die rijschool gaat haar ook ontslaan, iemand met zo weinig hand-oog coördinatie kan onmogelijk een goede rij instructeur zijn.
Hahahaha wtfquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:40 schreef Madhouse11 het volgende:
48 gemiddeld, dat haal je al als je met een blinddoek om gaat gooien
WAT?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:40 schreef Madhouse11 het volgende:
48 gemiddeld, dat haal je al als je met een blinddoek om gaat gooien
Bij BDO kan allesquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal je zien dat die Larsson weer wint.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Afgrijselijk om naar die Larsson te kijken met zijn krampachtige troep.
Anderson had ook zijn klote momenten, zeker tegen Klaassen. Hoort erbij, zie dit nog wel goed komen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je ene favoriet gaat iets beter dan de andere.
Maar het kan nog!
Inderdaad, veel hoge scores. Lekker tempo ookquote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een van de betere potten tot nu toe
Als die zo gooit is het zelf ook een kneusquote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Godverdomme.
Als De_Nor het strijdtoneel moet verlaten, wordt het wel een enorme kneuzenkermis
Ook bij de wedstrijd van Jan Dekker was al te zien dat de betere darter niet altijd wint.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Godverdomme.
Als De_Nor het strijdtoneel moet verlaten, wordt het wel een enorme kneuzenkermis
Norris maakt met dit niveau deel uit van de kneuzenkermisquote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Godverdomme.
Ja maar ik vind dit maar een mafkees. En Larsson speelde goed, verdiende het wel.quote:
Wat zou er met die man gebeuren als Jan Dekker een 9-darter gooit?quote:
Dan valt die dood neer.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat zou er met die man gebeuren als Jan Dekker een 9-darter gooit?
Joepie , Hofstra en Harms als hoogtepuntenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Rick Hofstra V Jim Widmayer
Fallon Sherrock V Maria Mason
Glen Durrant V Karelgod Sedlacek
Wesley Harms V Jeff Smith
Vanaf 7 uur.
Wimderon, weet jij waarom die kuttrollen van de BDO zo lang wachten met het bekendmaken van het tweede ronde schema?
BBC mag een paar potjes kiezen die ze in de middag willen volgens mij.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Rick Hofstra V Jim Widmayer
Fallon Sherrock V Maria Mason
Glen Durrant V Karelgod Sedlacek
Wesley Harms V Jeff Smith
Vanaf 7 uur.
Wimderon, weet jij waarom die kuttrollen van de BDO zo lang wachten met het bekendmaken van het tweede ronde schema?
Widmayerquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:21 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb gister gewoon de glorieuze overwinning van Widmayer gemist tegen iemand met syndroom van down.
Hij gooit ze wel asociaal hard in het bord zeg. The Hof gaat hier nog een hele kluif aan krijgen.
Prachtige 160 finish in die pot, wie doet hem dat na?quote:
Is Hayden familie van De Vreede?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:21 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb gister gewoon de glorieuze overwinning van Widmayer gemist tegen iemand met syndroom van down.
Hij gooit ze wel asociaal hard in het bord zeg. The Hof gaat hier nog een hele kluif aan krijgen.
En dan duwen ze maar meteen alle goede spelers naar de middagquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
BBC mag een paar potjes kiezen die ze in de middag willen volgens mij.
Tien jaar geleden dacht ik echt dat hij nog eens ooit wereldkampioen ging worden. De laatste vijf jaar is het helaas pet. Speelde vroeger volgens mij altijd koppels met Gary Anderson.quote:
Wat is dit voor corruptie joh. Norris, Green en Hofstra/Widmayer spelen/speelden vandaag nog en mogen morgen alweer gooien.quote:Wednesday Afternoon Session 1pm
DARRYL FITTON v ALAN NORRIS
AILEEN DE GRAAF v PAULA JACKLIN
ROBBIE GREEN v PETER SAJWANI
Wednesday Evening Session 6pm
BRIAN DAWSON v MADARS RAZMA
HOFSTRA/WIDMAYER v MARTIN ADAMS
GEERT DE VOS v SCOTT MITCHELL
Thursday Afternoon Session 1pm
Youth Final
HARRY WARD v COLIN ROELOFS
ANASTASIA DOBROMYSLOVA v ZOE JONES
GARY ROBSON v HARMS/SMITH
SHERROCK/MASON v DE GRAAF/JACKLIN
Thursday Evening Session 6pm
SHARON PRINS v RACHEL BROOKS
JAMIE HUGHES v DURRANT/SEDLACEK
TRINA GULLIVER v LISA ASHTON
SCOTT WAITES v ROSS MONTGOMERY
gelukkig 12 uur vrijquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:40 schreef de_boswachter het volgende:
Fitton - Norris ook als eerste programmeren
Die BBC snapt er niets van, man man man.
Ik heb een week vrij genomen van het werk ok BDO te kijken. Mijn baas wist niet wat BDO was.quote:
Baasquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb een week vrij genomen van het werk ok BDO te kijken. Mijn baas wist niet wat BDO was.
Eens en is ook altijd wel lachenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Doe ik al flink wat jaren. Mooie traditie. Die moet je niet verbreken
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:14 schreef wimderon het volgende:
http://www.yopika.tv/2015(...)31e708.23749654.html
Is dat die ouwe baas van de BDO? Die is al bijna 100 toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:15 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat de hooligans in bedwang houden.
Kalkhandjequote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:54 schreef Mani89 het volgende:
Wat een baas is dit joh.
Van mij mag hij wereldkampioen worden.
Harms moet nog gooien.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:57 schreef Poepz0r het volgende:
Wow gewoon alle Nederlanders er in de eerste ronde uit like wtf
Dat dachten we allemaal van Jan Dekker ook.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die haalt de finale wel denk ik, minstens halve in ieder geval.
Daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die haalt de finale wel denk ik, minstens halve in ieder geval.
Dekkerquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat dachten we allemaal van Jan Dekker ook.
De Vos was wel sterk moet ik zeggenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
(16) Robbie Green - Peter Sajwani
(9) Gary Robson v (8) Wesley Harms/Mike Day/Jeff Smith
Brian Dawson - Madars Razma
Geert de Vos - Scott Mitchell
Daar heb je zeker gelijk in. Vind het een prettige darter en kan best nog groeien qua niveau.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De Vos was wel sterk moet ik zeggen
x 8 is mooi genoeg. Met Ando keer 9,5 gewonnenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
TientjeDat zijn toch geen inzetten man
Gewoon ¤100 minimaal, 8 tientjes veeg ik mn billetjes nog niet mee afquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
x 8 is mooi genoeg. Met Ando keer 9,5 gewonnen
Adamsquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd of Hughes Adams kan verslaan.
Ok.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gewoon ¤100 minimaal, 8 tientjes veeg ik mn billetjes nog niet mee af
Doneer mij dat geld dan ff als je t kan missenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gelooft niemand joh gekkie en nu hup weer naar de sociale werkplaatsquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:09 schreef Mani89 het volgende:
Als #TeamUSA Wolfie afslacht ga ik naakt over straat rennen met de Stars & Stripes.
Stoer.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij bent niet het scherpste gereedschapje of wel?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gelooft niemand joh gekkie en nu hup weer naar de sociale werkplaats
Kwam Dobromyslova keer tegen op de Springcup. Kwam ze binnen op naaldhakken, skinny jeans en een strakke top boeh boeh boehquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op Tsjernobyl babes.
Dan maar de groot gefokte Fallon.
Is ook zo. Aileen de Graaf bijvoorbeeld kan bizar goed gooien voor een vrouw.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:15 schreef Mani89 het volgende:
Dobro zegt dat het vrouwendartsen steeds beter wordt.
48quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoeveel zou Anneke Kuijten gooien op het trainingsbord.
Alle vrouwen potten zijn tot nu toe verschrikkelijk geweest. Vroeger konden Gulliver en Hoenselaar tenminste nog wel eens de 20 raken.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is ook zo. Aileen de Graaf bijvoorbeeld kan bizar goed gooien voor een vrouw.
Pics please...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kwam Dobromyslova keer tegen op de Springcup. Kwam ze binnen op naaldhakken, skinny jeans en een strakke top boeh boeh boeh
Lisa Ashton kan ook prima pijltje gooien hoor, niks mis meequote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alle vrouwen potten zijn tot nu toe verschrikkelijk geweest. Vroeger konden Gulliver en Hoenselaar tenminste nog wel eens de 20 raken.
Ashton was prima tegen Hedman.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alle vrouwen potten zijn tot nu toe verschrikkelijk geweest. Vroeger konden Gulliver en Hoenselaar tenminste nog wel eens de 20 raken.
Lekker sletje hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:17 schreef wimderon het volgende:
Jammer dat Floortje van Zanten niet meedoet. Hier in gezelschap van drie andere dartbabes.
[ afbeelding ]
Hoe jong is diequote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:17 schreef wimderon het volgende:
Jammer dat Floortje van Zanten niet meedoet. Hier in gezelschap van drie andere dartbabes.
[ afbeelding ]
Wat een babesquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:17 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Om haar eigen kop nog iets meer te benadrukken denk ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |