BBC mag een paar potjes kiezen die ze in de middag willen volgens mij.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Rick Hofstra V Jim Widmayer
Fallon Sherrock V Maria Mason
Glen Durrant V Karelgod Sedlacek
Wesley Harms V Jeff Smith
Vanaf 7 uur.
Wimderon, weet jij waarom die kuttrollen van de BDO zo lang wachten met het bekendmaken van het tweede ronde schema?
Widmayerquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:21 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb gister gewoon de glorieuze overwinning van Widmayer gemist tegen iemand met syndroom van down.
Hij gooit ze wel asociaal hard in het bord zeg. The Hof gaat hier nog een hele kluif aan krijgen.
Prachtige 160 finish in die pot, wie doet hem dat na?quote:
Is Hayden familie van De Vreede?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:21 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb gister gewoon de glorieuze overwinning van Widmayer gemist tegen iemand met syndroom van down.
Hij gooit ze wel asociaal hard in het bord zeg. The Hof gaat hier nog een hele kluif aan krijgen.
En dan duwen ze maar meteen alle goede spelers naar de middagquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
BBC mag een paar potjes kiezen die ze in de middag willen volgens mij.
Tien jaar geleden dacht ik echt dat hij nog eens ooit wereldkampioen ging worden. De laatste vijf jaar is het helaas pet. Speelde vroeger volgens mij altijd koppels met Gary Anderson.quote:
Wat is dit voor corruptie joh. Norris, Green en Hofstra/Widmayer spelen/speelden vandaag nog en mogen morgen alweer gooien.quote:Wednesday Afternoon Session 1pm
DARRYL FITTON v ALAN NORRIS
AILEEN DE GRAAF v PAULA JACKLIN
ROBBIE GREEN v PETER SAJWANI
Wednesday Evening Session 6pm
BRIAN DAWSON v MADARS RAZMA
HOFSTRA/WIDMAYER v MARTIN ADAMS
GEERT DE VOS v SCOTT MITCHELL
Thursday Afternoon Session 1pm
Youth Final
HARRY WARD v COLIN ROELOFS
ANASTASIA DOBROMYSLOVA v ZOE JONES
GARY ROBSON v HARMS/SMITH
SHERROCK/MASON v DE GRAAF/JACKLIN
Thursday Evening Session 6pm
SHARON PRINS v RACHEL BROOKS
JAMIE HUGHES v DURRANT/SEDLACEK
TRINA GULLIVER v LISA ASHTON
SCOTT WAITES v ROSS MONTGOMERY
gelukkig 12 uur vrijquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:40 schreef de_boswachter het volgende:
Fitton - Norris ook als eerste programmeren
Die BBC snapt er niets van, man man man.
Ik heb een week vrij genomen van het werk ok BDO te kijken. Mijn baas wist niet wat BDO was.quote:
Baasquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb een week vrij genomen van het werk ok BDO te kijken. Mijn baas wist niet wat BDO was.
Eens en is ook altijd wel lachenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Doe ik al flink wat jaren. Mooie traditie. Die moet je niet verbreken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |