Jim Widmayer, die blaast zijn hoofd altijd op tijdens het gooien.quote:
Jipquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nixon is dood, maar dat wist je vast al.
[ afbeelding ]
En Hoenselaar...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vrouwentoernooi is overduidelijk gedevalueerd zonder KrappenGodin.
Lolquote:Dartster Anneke Kuijten wil vlammen op Lakeside 'Het is tijd voor de vrouwelijke Michael van Gerwen'
EINDHOVEN - Ze is rijinstructeur van beroep, maar staat vanaf dinsdag op de Lakeside. Dat is het WK darts van de 'andere' dartsbond BDO. Dartster Anneke Kuijten wil het vrouwendarten een boost geven. "Er moeten meer dames in het darts doorbreken."
Alle rijlessen zijn tijdelijk afgezegd, Anneke Kuijten richt zich nu helemaal op het darten. Deze week had ze haar laatste examenkandidate, op het nippertje geslaagd overigens. Nu is de blik gericht op het pijltjes gooien. De Lakeside, voor het eerst.
Brullende Engelsen
Er bestaan twee professionele dartsbonden: de PDC, waarvan het WK nu bezig is, en de BDO. Kuijten zit dus bij die tweede bond, simpelweg omdat de PDC geen vrouwen-WK heeft. "Ik ben best gespannen", vertelt Kuijten. "Ik ken het alleen van televisie. Ik ga een paar dagen eerder naar Engeland om een beetje te wennen. Maar ik zal me op het podium misschien wel afvragen wat er allemaal gebeurt. Met al die brullende Engelsen."
Haar eerste tegenstander is niemand minder dan tienvoudig wereldkampioen Trina Gulliver. "Iedereen kent Gulliver in het wereldje. Bijna niemand kent mij. Dat kan een voordeel zijn. De druk ligt bij haar. Ik kan lekker vrij gooien."
Vrouwelijke Van Gerwen
Maar misschien zit er wel een stuntje in. En daarmee zou Anneke Kuijten meteen doorbreken in het vrouwendarts. "We moeten Brabant weer op de kaart zetten in het darten. Dat is al aardig gelukt, maar nu de vrouwen nog. Het is tijd voor de vrouwelijke Michael van Gerwen. En dat zou ik graag willen zijn ja."
Altijd sneu als een 9 darter op die manier door de neus wordt geboord.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ooooh, bijna 180 voor Kuijten, bouncergod
Veel maakt het niet uit voor eindresultaat, ze gaat er troosteloos eraf...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Altijd sneu als een 9 darter op die manier door de neus wordt geboord.
Prins was zelfs zwanger, met dat kapsel. Dat kan gewoon niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:31 schreef Szura het volgende:
Het is niet eens een pot, haar man zit in de zaal. Zo'n kapsel toelaten.
Dat zeggen zequote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
De vakjes in dit dartbord zijn kleiner toch dan bij de PDC?
Ze kan wel heel goed de 20 ontwijken.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:37 schreef Mani89 het volgende:
Die rijschool gaat haar ook ontslaan, iemand met zo weinig hand-oog coördinatie kan onmogelijk een goede rij instructeur zijn.
Hahahaha wtfquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:40 schreef Madhouse11 het volgende:
48 gemiddeld, dat haal je al als je met een blinddoek om gaat gooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |