2.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:54 schreef trolley het volgende:
Alberto Stegeman doet in zijn programma 'Undercover in Nederland' onderzoek naar matchfixing.
3.quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:57 schreef Copthorne het volgende:
NOS Langs de Lijn zit er ook in het nieuwe voetbaljaar dicht bovenop.
2.quote:
3.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:43 schreef DragonFodder het volgende:
als dit vennetje niet vol alligators zit, waar komen dan die luchtbellen vandaan?
Tussenstand:quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:37 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Geert was wanhopig toen hij na een avondje stappen naast Patty Brard wakker werd
Godverquote:Op maandag 19 januari 2015 00:55 schreef DragonFodder het volgende:
Haai! Je komt vis kopen terwijl de kinderen naar schol zijn? ik zalm inpakken voor je. Snoek je nog iets anders? Knappe voorraad he, terwijl ik toch alleen met een zwaard vis. Glaasje piranha erbij? Komt hier een kar per dag van binnen. En als het niet goed is steur je het allemaal maar terug, ik zal er geen spiering om vertrekken. Oké? Dolfijn.
quote:Op maandag 19 januari 2015 00:55 schreef DragonFodder het volgende:
Haai! Je komt vis kopen terwijl de kinderen naar schol zijn? ik zalm inpakken voor je. Snoek je nog iets anders? Knappe voorraad he, terwijl ik toch alleen met een zwaard vis. Glaasje piranha erbij? Komt hier een kar per dag van binnen. En als het niet goed is steur je het allemaal maar terug, ik zal er geen spiering om vertrekken. Oké? Dolfijn.
quote:Op maandag 19 januari 2015 00:55 schreef DragonFodder het volgende:
quote:
2.quote:
3.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:55 schreef DragonFodder het volgende:
De tussenstand:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |