Kan erg lucratief zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:04 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens op een camping gestaan waar rond een uur of 19.00 een man in pak kwam aanrijden en een klein tentje ging opzetten.
Ja maar om iemand van rond de 40 te zien met een krijtpak die serieus een tentjegaat opzetten en de volgende ochtend zich weer in dat pak te hijsen om naar de volgende klant te gaan vond ik toch wel een beetje vreemd.quote:
Heb je gelijk in, wij waren gewoon feestende twintigers, dan is een camping bijna het beste wat je kan overkomen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:38 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ja maar om iemand van rond de 40 te zien met een krijtpak die serieus een tentjegaat opzetten en de volgende ochtend zich weer in dat pak te hijsen om naar de volgende klant te gaan vond ik toch wel een beetje vreemd.
Als hij nu rond de 25 was en zoiets nog zou doen dat kan ik me wel voorstellen.
1,2% verbrand je voor zo'n beetje elk salaris in een weekendje voor een zakelijke upgrade.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:56 schreef sanger het volgende:
[..]
Hangt natuurlijk helemaal af hoe je de WKR gebruikt en wat je loonsom in totaliteit is...
Dat zeg ik: hij moet het declareren.quote:Edit: daarnaast valt dit niet onder en vergoeding, maar onder intermediaire kosten.
Oh wat erg, een foutje!quote:Op maandag 5 januari 2015 19:39 schreef Dunnevandale het volgende:
[..]
En jij hebt een dure/hoge functie?
Laat je baas of secretaresse alles regelen. Of vraag een betaalpas van de zaak, zodat je daarmee je betalingen kan verrichten zodat daar geen gezeik over kan ontstaan.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:02 schreef mig72 het volgende:
Hoe kan ik afdingen op een onbeperkte reiskostenvergoeding bij werkgever? Ik reis veelal naar het buitenland, en dan moet ik vaak in dure hotels logeren, en auto's huren, en maaltijden nuttigen die ik anders thuis niet zou doen.
Zulke voorwaarden waren niet opgenomen in mijn arbeidsovereenkomst. Hoe moet ik de werkgever hierover benaderen? En alsnog de boel laten vergoeden?
Dat ik bepaalde reizen afzeg, is ondoenlijk des te meer het een inherent onderdeel is van mijn functieomschrijving.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |