Respect dat je zn O kunt wegwerken, daar zou ik echt geen trek in hebben in de ochtendquote:Op maandag 5 januari 2015 19:09 schreef Qwea het volgende:
Xur
Kaas
De tyfus, mijn benen zijn geslooptMaar mijn boontjes waren awesome
![]()
Lijstje :
O: 2 speltboterhammen met 4 eieren (2 gebakken op elk), bak kwark en banaan, 2 havermout pannenkoeken, handje supplementen & PWO
S: PT squatten, lunges, cardio, opdrukken, legpress, alles van dat. Leg day dus
L: Whey shake, 2 eiwitpannenkoeken met waldenfarm, bord pasta, 2 speltbroodjes pindakaas en kaas
T: Rijst met kipfilet
D: Aardappelen, sperziebonen, jus, kipfilet, griekse yoghurt 0% vet.
T: Appel, banaan, 5 handjes noten, evt restje pasta, 2 speltbrood met kalkoen filet en filet american
Ik had daar ook echt geen trek inquote:Op maandag 5 januari 2015 19:14 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Respect dat je zn O kunt wegwerken, daar zou ik echt geen trek in hebben in de ochtend
quote:Op maandag 5 januari 2015 19:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had daar ook echt geen trek inHeb lopen stouwen als een mofo.
Je wist toch al wat je had? CVS ofzo?quote:Op maandag 5 januari 2015 19:26 schreef Qwea het volgende:
De internist belt morgen, ergens hoop ik serieus dat ik lyme heb. Dan weet ik iig waar die achterlijke vermoeidheid vandaan komt/zeiksnor
Ja, maar hij wilde voor de zekerheid nog lyme prikken. Maar ik bedoelde meer zo van lyme is wellicht wat aan te doen. CVS is echt zo'n "we hebben alles uitgezocht en kunnen niks vinden, dus er is niks aan te doen, leef er maar mee" label. Echt zo'n "uitbehandeld" ietsquote:Op maandag 5 januari 2015 19:28 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Je wist toch al wat je had? CVS ofzo?
Heel erg begrijpelijk. Ik hoop het je hopenquote:Op maandag 5 januari 2015 19:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar hij wilde voor de zekerheid nog lyme prikken. Maar ik bedoelde meer zo van lyme is wellicht wat aan te doen. CVS is echt zo'n "we hebben alles uitgezocht en kunnen niks vinden, dus er is niks aan te doen, leef er maar mee" label. Echt zo'n "uitbehandeld" iets
quote:Op maandag 5 januari 2015 19:31 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Heel erg begrijpelijk. Ik hoop het je hopen
Ach dat duurt ff maar gaat tenminste overquote:Op maandag 5 januari 2015 19:39 schreef Qwea het volgende:
[..]Allemaal hopen voor Lyme!
![]()
![]()
Ooh trouwens, ik had die ehm, smart bars van B&F gekocht? In witte chocolade?Wat een gore troep ey.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Je moet ergens beginnenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:21 schreef sandertjuh het volgende:
Nog bedankt voor de aanmoediging gister Crunchy! Gesprek zelf ging goed maar het was dan ook meer een kennismakingsgesprek. Wel van beide kanten een goed gevoel, hoor het deze week.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:23 schreef CrunchySelf het volgende:
Qwea spotted
Haha, op hakken, hoe dom kun je zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Lyme gaat toch niet per se over? Ik heb ook wel eens zo'n reportage gezien waarbij het laat gediagnosticeerd was en die had daar permanent last van. Maar goed dat zullen de uitzonderingen weer zijn.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:53 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ach dat duurt ff maar gaat tenminste over
Jij bent wel echt van het kwark fanteam hequote:Op maandag 5 januari 2015 22:46 schreef Qwea het volgende:
Ze zijn echt ranzig en duur. 15g eiwit voor 83 cent en 150kcal. Daarvoor heb je 500g kwark. 300g is 24g eiwitten en 150kcal en dan ben je 47 cent kwijt
Nou iddquote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:26 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Haha, op hakken, hoe dom kun je zijn
o. Dat wist ik niet, ging ervan uit dat het wel eens over ging. Maar kon wel lang duren volgens mij.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:27 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Lyme gaat toch niet per se over? Ik heb ook wel eens zo'n reportage gezien waarbij het laat gediagnosticeerd was en die had daar permanent last van. Maar goed dat zullen de uitzonderingen weer zijn.
Hier weer de eerste 7 tot 19 kantoordag inclusief treinen, ik heb nu alweer trek in een tussendoortje maar ga toch proberen mjin vakantie-ritme vast te houden.. moeilijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |