abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148363087
Welkom!
Welkom in 'Het grote afval topic', hier is iedereen welkom. Of je nou begint met een BMI van 40+ of alleen de vakantie kilo's kwijt wilt, je nou afvalt terwijl je hard sport of terwijl je op de bank zit te chillen. Hier kun je het allemaal bespreken.

Vele wegen leiden naar Rome. Kies de manier die het best bij jou past. En laat mensen die een andere manier kiezen in hun waarde

Meedoen?
Begin gewoon met posten. Je krijgt vanzelf vragen over wat je wilt, enz. De meeste mensen posten regelmatig lijstje met het volgende format:
• O - Ontbijt
• T - Tussendoortje
• L - Lunch
• D - Diner
• S - Sport
Meestal krijg je vanzelf opmerkingen/complimenten op je lijstje. Heb je specifieke dingen je wilt weten, zet die er dan even bij als vraag :Y.

Heb je je doel bereikt?
Zelfs als je al klaar bent met afvallen maar andere tips wilt geven, ondersteunen of gewoon je eigen ervaringen en prestaties wilt delen ben je welkom! O+

Gerelateerde topics
Dit zijn ze:
Topicreeks: Gezond Slank [Topic voor mensen zonder overgewicht BMI <= 25]
Topicreeks: Afvallen tot we een ons wegen [Topic voor mensen met overgewicht BMI >= 29]
Zoals gezegd eerder gezegd is hier iedereen welkom O+.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 5 januari 2015 @ 19:09:10 #2
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148364539
Xur :W

Kaas :W

De tyfus, mijn benen zijn gesloopt :') Maar mijn boontjes waren awesome :9

Lijstje :

O: 2 speltboterhammen met 4 eieren (2 gebakken op elk), bak kwark en banaan, 2 havermout pannenkoeken, handje supplementen & PWO
S: PT squatten, lunges, cardio, opdrukken, legpress, alles van dat. Leg day dus
L: Whey shake, 2 eiwitpannenkoeken met waldenfarm, bord pasta, 2 speltbroodjes pindakaas en kaas
T: Rijst met kipfilet
D: Aardappelen, sperziebonen, jus, kipfilet, griekse yoghurt 0% vet.
T: Appel, banaan, 5 handjes noten, evt restje pasta, 2 speltbrood met kalkoen filet en filet american
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_148364775
quote:
14s.gif Op maandag 5 januari 2015 19:09 schreef Qwea het volgende:
Xur :W

Kaas :W

De tyfus, mijn benen zijn gesloopt :') Maar mijn boontjes waren awesome :9

Lijstje :

O: 2 speltboterhammen met 4 eieren (2 gebakken op elk), bak kwark en banaan, 2 havermout pannenkoeken, handje supplementen & PWO
S: PT squatten, lunges, cardio, opdrukken, legpress, alles van dat. Leg day dus
L: Whey shake, 2 eiwitpannenkoeken met waldenfarm, bord pasta, 2 speltbroodjes pindakaas en kaas
T: Rijst met kipfilet
D: Aardappelen, sperziebonen, jus, kipfilet, griekse yoghurt 0% vet.
T: Appel, banaan, 5 handjes noten, evt restje pasta, 2 speltbrood met kalkoen filet en filet american
Respect dat je zn O kunt wegwerken, daar zou ik echt geen trek in hebben in de ochtend :N
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 5 januari 2015 @ 19:22:09 #4
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148365070
quote:
7s.gif Op maandag 5 januari 2015 19:14 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Respect dat je zn O kunt wegwerken, daar zou ik echt geen trek in hebben in de ochtend :N
Ik had daar ook echt geen trek in :P Heb lopen stouwen als een mofo.
pi_148365098
quote:
14s.gif Op maandag 5 januari 2015 19:22 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik had daar ook echt geen trek in :P Heb lopen stouwen als een mofo.
_O- Begrijpelijk
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 5 januari 2015 @ 19:26:17 #6
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148365218
De internist belt morgen, ergens hoop ik serieus dat ik lyme heb. Dan weet ik iig waar die achterlijke vermoeidheid vandaan komt :') /zeiksnor
pi_148365311
quote:
14s.gif Op maandag 5 januari 2015 19:26 schreef Qwea het volgende:
De internist belt morgen, ergens hoop ik serieus dat ik lyme heb. Dan weet ik iig waar die achterlijke vermoeidheid vandaan komt :') /zeiksnor
Je wist toch al wat je had? CVS ofzo?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 5 januari 2015 @ 19:30:05 #8
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148365373
quote:
7s.gif Op maandag 5 januari 2015 19:28 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Je wist toch al wat je had? CVS ofzo?
Ja, maar hij wilde voor de zekerheid nog lyme prikken. Maar ik bedoelde meer zo van lyme is wellicht wat aan te doen. CVS is echt zo'n "we hebben alles uitgezocht en kunnen niks vinden, dus er is niks aan te doen, leef er maar mee" label. Echt zo'n "uitbehandeld" iets :')
pi_148365440
quote:
14s.gif Op maandag 5 januari 2015 19:30 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, maar hij wilde voor de zekerheid nog lyme prikken. Maar ik bedoelde meer zo van lyme is wellicht wat aan te doen. CVS is echt zo'n "we hebben alles uitgezocht en kunnen niks vinden, dus er is niks aan te doen, leef er maar mee" label. Echt zo'n "uitbehandeld" iets :')
Heel erg begrijpelijk. Ik hoop het je hopen :')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 5 januari 2015 @ 19:39:43 #10
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148365821
quote:
7s.gif Op maandag 5 januari 2015 19:31 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Heel erg begrijpelijk. Ik hoop het je hopen :')
_O- Allemaal hopen voor Lyme! :') _O-

Ooh trouwens, ik had die ehm, smart bars van B&F gekocht? In witte chocolade? :r Wat een gore troep ey.
pi_148366380
quote:
14s.gif Op maandag 5 januari 2015 19:39 schreef Qwea het volgende:

[..]

_O- Allemaal hopen voor Lyme! :') _O-

Ooh trouwens, ik had die ehm, smart bars van B&F gekocht? In witte chocolade? :r Wat een gore troep ey.
Ach dat duurt ff maar gaat tenminste over :Y

Goede waarschuwing, vandaag mijn laatste reep gehad. Te denken als ik nieuwe ga halen of niet, dure krengen _O-
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 5 januari 2015 @ 22:46:00 #12
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148374341
Ze zijn echt ranzig en duur. 15g eiwit voor 83 cent en 150kcal. Daarvoor heb je 500g kwark. 300g is 24g eiwitten en 150kcal en dan ben je 47 cent kwijt :P
pi_148374693
Waarom is fage kwark zo duur ;(
  maandag 5 januari 2015 @ 23:08:22 #14
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148375393
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 22:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom is fage kwark zo duur ;(
Wavoor kwark??? :?
pi_148380200
:O
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 6 januari 2015 @ 06:51:18 #16
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_148380226
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 06:45 schreef CrunchySelf het volgende:
:O
Goedemorgen O+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_148380406
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 06:51 schreef Maraca het volgende:

[..]

Goedemorgen O+
Moggel :W

c_/
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_148380422
Kipnuggets van de mac stukje gezonder geworden :+

Plastic in kipstukjes McDonalds Japan
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_148381468
Hoi! Kon vanmorgen m'n bedje totaal niet uitkomen, koud en donker ;( Ga ook elke keer weer te laat slapen dus daar zal het ook wel een beetje aan liggen :9

Nog bedankt voor de aanmoediging gister Crunchy! Gesprek zelf ging goed maar het was dan ook meer een kennismakingsgesprek. Wel van beide kanten een goed gevoel, hoor het deze week.

Jij succes vandaag Q... krijg je al gelijk de uitslag?
pi_148381494
Qwea spotted :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_148381505
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 09:21 schreef sandertjuh het volgende:
Nog bedankt voor de aanmoediging gister Crunchy! Gesprek zelf ging goed maar het was dan ook meer een kennismakingsgesprek. Wel van beide kanten een goed gevoel, hoor het deze week.
Je moet ergens beginnen :) Postief is altijd nice :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_148381532
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 09:23 schreef CrunchySelf het volgende:
Qwea spotted :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, op hakken, hoe dom kun je zijn :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_148381550
quote:
7s.gif Op maandag 5 januari 2015 19:53 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Ach dat duurt ff maar gaat tenminste over :Y

Lyme gaat toch niet per se over? Ik heb ook wel eens zo'n reportage gezien waarbij het laat gediagnosticeerd was en die had daar permanent last van. Maar goed dat zullen de uitzonderingen weer zijn.

Hier weer de eerste 7 tot 19 kantoordag inclusief treinen, ik heb nu alweer trek in een tussendoortje maar ga toch proberen mjin vakantie-ritme vast te houden.. moeilijk!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_148381564
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 22:46 schreef Qwea het volgende:
Ze zijn echt ranzig en duur. 15g eiwit voor 83 cent en 150kcal. Daarvoor heb je 500g kwark. 300g is 24g eiwitten en 150kcal en dan ben je 47 cent kwijt :P
Jij bent wel echt van het kwark fanteam he :P Kan me voorstellen dat een reep in sommige gevallen wel praktisch is, ik heb toch net iets te vaak een geknapte bak kwark uit mijn sporttas moeten scheppen..
pi_148381661
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 09:26 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Haha, op hakken, hoe dom kun je zijn :P
Nou idd :') Kan het gewicht niet inschatten, nooit gedaan.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 09:27 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Lyme gaat toch niet per se over? Ik heb ook wel eens zo'n reportage gezien waarbij het laat gediagnosticeerd was en die had daar permanent last van. Maar goed dat zullen de uitzonderingen weer zijn.

Hier weer de eerste 7 tot 19 kantoordag inclusief treinen, ik heb nu alweer trek in een tussendoortje maar ga toch proberen mjin vakantie-ritme vast te houden.. moeilijk!
o. Dat wist ik niet, ging ervan uit dat het wel eens over ging. Maar kon wel lang duren volgens mij.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')