abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148360360
Hallo beste mensen,
er is aangifte gedaan tegen mij en ik wil graag weten wat ik moet doen het begon zo:
ik en mijn moeder gingen op vakantie met haar beste vriendin en haar kinderen.
En zij hadden ook een concert geboekt waar hun heen gingen zonder mij, later vertel ik daar veder over.
Nu weer veder met de vakantie, mijn moeder moest alles betalen dus het eten,benzine, uitjes.
maar ervoor vroeg mijn moeder aan haar hoeveel moet ik betalen voor de benzine.
Zij zei eerst 75 euro, nou na de vakantie had mijn moeder alles betaalt, dus ook de benzine. omdat zei geen geld meer had (de vrouw/vriendin) en diep in de schulden zat wou ze meer geld voor de benzine. mijn moeder had toen maar gewoon 100 euro aan haar gegeven maar ze kregen wel ruzie.
Paar maanden later wou ze het geld voor de kaartjes van het concert.
waar mijn moeder niet meer mee wou omdat ze ruzie hadden.
Ze tegen mijn moeder dat als ze zou gaan betalen dat die vrouw haar kaartjes later zouden terug betalen.
Toen naar het concert hoorden we niks meer van hun dus gingen wij berichten sturen (ongeveer 3) wanneer ze zou gaan betalen.
En nog weer later kreeg mijn moeder dood berichten (in filmpjes) en filmpjes van dat iemand onthoofd werd, toen we gingen vragen wie hij/zij was stuurde zij een smiley mes, mijn moeder ging vragen of zij het was zei ze ''Daar kom je nog wel achter..' toen werd ik echt heel kwaad en stuurde via mijn eigen nummer naar haar echt nummer dat ze''Moest op ******* en dat als zij nog vaker dit gaat doen dat ik haar eens zou shockeren'' met een ms 13 plaatje van een lijk
.
nu heeft ze het op facebook gezet alles en later weer verwijdert en aangifte gedaan voor dood bedreiging. En mijn moeder is bang dat ze haar baan verliest door mij. Ik weet echt niet wat ik moet doen.... kan iemand misschien suggesties geven of advies en wat voor straf ik misschien zou kunnen krijgen?

[ Bericht 1% gewijzigd door 6star6lord6 op 05-01-2015 16:57:34 ]
  maandag 5 januari 2015 @ 16:53:52 #2
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148360600
Ik kan hier echt niets van maken.
Hoe weet je dat er aangifte tegen je gedaan is?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_148360618
Maar even serieuze reactie want ik moet het snel typen, sorry voor de grammatica.
pi_148360629
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 16:53 schreef Leandra het volgende:
Staat op facebook.
pi_148360668
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 16:53 schreef Leandra het volgende:
Mijn moeder kreeg het op het werk te horen dat er aangifte tegen mij is gedaan, vertelt door de leiding van haar werk.
pi_148360707
om je gerust te stellen:

Je moeder verliest niet haar baan. Als de politie al langskomt komen ze voor jou.
pi_148360731
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 16:55 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Mijn moeder kreeg het op het werk te horen dat er aangifte tegen mij is gedaan, vertelt door de leiding van haar werk.
Tip: probeer het nog eens. Beknopt, duidelijk, zonder spreektaal en graag ook het héle verhaal..
pi_148360742
quote:

[..]

wat
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_148360743
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 16:56 schreef 44rdbei het volgende:
om je gerust te stellen:

Je moeder verliest niet haar baan. Als de politie al langskomt komen ze voor jou.
Oke, bedankt.
  maandag 5 januari 2015 @ 16:58:19 #10
435060 Varg89
Heeft een wolvenshirt!
pi_148360745
quote:

[..]

Nu zul jij je moeder moeten onderhouden, hopelijk werk je al :D
Die Furcht ist die Mutter der Moral.
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker.
pi_148360749
Het is natuurlijk erg belangrijk dat je precies opschrijft wat je aan haar hebt gestuurd (heb je sterretjes gestuurd of stond er iets anders?) maar iemand shockeren is geen doodsbedreiging. Verder zorgen dat je al haar berichten hebt (eventueel uitprinten). Verder is mijn vraag ook hoe weet je dat aangifte is gedaan?
pi_148360763
quote:

[..]

Grappig wel. Een werkgever zegt tegen je moeder dat er aangifte tegen jou gedaan is. Juist ja :')
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_148360780
quote:

[..]

Wazig, wat heeft het werk van jouw moeder ermee te maken?
pi_148360799
Ts zijn moeder werkt bij de politie :P
pi_148360822
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 16:59 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Elke ouwe zak heeft nu wel facebook.
pi_148360827
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 16:58 schreef Wespensteek het volgende:
Het is natuurlijk erg belangrijk dat je precies opschrijft wat je aan haar hebt gestuurd (heb je sterretjes gestuurd of stond er iets anders?) maar iemand shockeren is geen doodsbedreiging. Verder zorgen dat je al haar berichten hebt (eventueel uitprinten). Verder is mijn vraag ook hoe weet je dat aangifte is gedaan?
Als ik Ts goed begrijp zat er een plaatje bij van een lijk, niet echt vriendelijk dus.
pi_148360840
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 16:58 schreef Wespensteek het volgende:
ik weet het niet meer precies want het was paar maanden geleden dat ik het stuurde en heb nu een andere mobiel, de baas van mijn moeder had het vertelt aan mijn moeder vanochtend en zij ook dat er aangifte gedaan is tegen mij. De leidinggevende zei dat ze het had gelezen en het was uitgeprint.
pi_148360848
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:00 schreef Karloklp het volgende:
En wat heeft dat ermee te maken?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 5 januari 2015 @ 17:01:44 #19
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_148360859
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:00 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Als ik Ts goed begrijp zat er een plaatje bij van een lijk, niet echt vriendelijk dus.
Maar goed, shockeren kan ook door nog meer plaatjes van een lijk te sturen, hoeft niet gelijk echt fysiek te betekenen zou ik zeggen.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_148360863
quote:

[..]

Nee maar wel handig om duidelijk te maken dat je iemand kunt shockeren, al is het vreemd om daarmee nog te dreigen als je het al hebt gedaan.
pi_148360939
Blijkbaar heeft het dus op facebook gestaan maar is dat nu weg, ga rustig slapen en droom niet teveel van foto's van lijken, oh en verstuur ze ook maar niet aan anderen.
pi_148360942
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 16:45 schreef 6star6lord6 het volgende:
.... toen werd ik echt heel kwaad en stuurde via mijn eigen nummer naar haar echt nummer dat ze''Moest op ******* en dat als zij nog vaker dit gaat doen dat ik haar eens zou shockeren'' met een ms 13 plaatje van een lijk.

Kan je dit toelichten? Wat heb je nou precies verstuurd?
pi_148360963
quote:

[..]

dat klopt van ms 13.

http://catholicmom.jimdo.(...)t-danger-to-america/

dit plaatje
pi_148361027
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:04 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Kan je dit toelichten? Wat heb je nou precies verstuurd?
ja ik weet het ongeveer nog;
Kanker eens op met die kk video zou ik jou eens shockeren. kk hoer.

ongeveer zoiets.
pi_148361032
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:00 schreef Karloklp het volgende:

[..]

Niet als hij verstandig is.
pi_148361054
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:06 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

ja ik weet het ongeveer nog;
Kanker eens op met die kk video zou ik jou eens shockeren. kk hoer.

ongeveer zoiets.
oh, valt wel mee dus.
pi_148361058
Hoe komt een aangifte tegen jou bij de baas van je moeder terecht?
pi_148361076
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 16:59 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Die vrouw werkt ook bij mijn moeder en ze daar ook nog melding van gemaakt en ze zegt dat mijn moeder er achter zit. die vrouw heeft een hogere functie dan mijn moeder.
pi_148361115
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:08 schreef JoPiDo het volgende:
Hoe komt een aangifte tegen jou bij de baas van je moeder terecht?
Die vrouw zei dat tegen de werkgever en toen moest mijn moeder op het maatje komen.
  maandag 5 januari 2015 @ 17:11:28 #30
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148361144
quote:

[..]

De leiding van haar werk heeft een direct lijntje met de politie?
De leiding van haar werk heeft aangifte tegen jou gedaan?

Waarom zou de leiding van haar werk weten dat er aangifte tegen jou gedaan is terwijl jij nog niets van de politie gehoord hebt?
Of werkt je moeder bij de politie?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_148361153
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:08 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Die vrouw werkt ook bij mijn moeder en ze daar ook nog melding van gemaakt en ze zegt dat mijn moeder er achter zit. die vrouw heeft een hogere functie dan mijn moeder.
Die leidinggevende had het op FB gelezen zeg je net. Nu heeft die vrouw opeens melding gemaakt. Wat een slechte troll.
Bier zonder alcohol is als een beha aan een waslijn, het beste is eruit.
pi_148361219
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:11 schreef Kolonel-Spuitpoep het volgende:

[..]

Die leidinggevende had het op FB gelezen zeg je net. Nu heeft die vrouw opeens melding gemaakt. Wat een slechte troll.
dat zeg ik niet ik zei dat ze het ook fb heeft gezet.
ik ben echt geen troll.
  maandag 5 januari 2015 @ 17:15:25 #33
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_148361240
Als facebook in een verhaal samen met een aangifte zit, weet je dat je met tokkies van doen hebt
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_148361244
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:10 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Die vrouw zei dat tegen de werkgever en toen moest mijn moeder op het maatje komen.
Altijd lekker een moeder op je maatje mogen zetten. :D
pi_148361253
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

De leiding van haar werk heeft een direct lijntje met de politie?
De leiding van haar werk heeft aangifte tegen jou gedaan?

Waarom zou de leiding van haar werk weten dat er aangifte tegen jou gedaan is terwijl jij nog niets van de politie gehoord hebt?
Of werkt je moeder bij de politie?
nee,wel bij justitie (ggz),
dat vertelde die vrouw aan de leiding.
pi_148361267
Lieve help, wat een drama...
  maandag 5 januari 2015 @ 17:16:26 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148361273
Dus als ik het goed begrijp dan krijg je moeder nare berichtjes van een onbekend nummer, en ga jij vervolgens bedreigingen sturen naar een (voormalige) vriendin van je moeder, en niet naar dat onbekende nummer?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_148361288
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:15 schreef Catch22- het volgende:
Als facebook in een verhaal samen met een aangifte zit, weet je dat je met tokkies van doen hebt
dat weet ik ook wel, de dochter rookt een pakje per dag, en neukt erop los.
in het huis is het net een zwijnenstal.
pi_148361290
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:01 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

ik weet het niet meer precies want het was paar maanden geleden dat ik het stuurde en heb nu een andere mobiel, de baas van mijn moeder had het vertelt aan mijn moeder vanochtend en zij ook dat er aangifte gedaan is tegen mij. De leidinggevende zei dat ze het had gelezen en het was uitgeprint.
Hier zeg je dat toch?
Je moeder kreeg te horen van haar baas dat er aangifte is gedaan. De leidinggevende had het gelezen en het was uitgeprint. Het FB bericht neem ik aan?

En anders leer ff Nederlands ofso, deze bullshit is zo onduidelijk.
pi_148361309
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:17 schreef Kolonel-Spuitpoep het volgende:

[..]

Hier zeg je dat toch?
Je moeder kreeg te horen van haar baas dat er aangifte is gedaan. De leidinggevende had het gelezen en het was uitgeprint.

En anders leer ff Nederlands ofso, deze bullshit is zo onduidelijk.
ja de tekst met fotos waren uitgeprint door haar en aan de leiding gegeven.
  maandag 5 januari 2015 @ 17:18:25 #41
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148361318
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:15 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

dat vertelde die vrouw aan de leiding.
Dus je moeder was vriendinnen met iemand die op het werk boven haar staat, en in de schuldsanering zit, je moeder moest vervolgens de hele gezamenlijke vakantie zo ongeveer bekostigen, en toen de vriendschap bekoeld was ging iedereen zich gedragen alsof ze in een GGZ-instelling zitten ipv werken?
Charming....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_148361334
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:16 schreef Leandra het volgende:
Dus als ik het goed begrijp dan krijg je moeder nare berichtjes van een onbekend nummer, en ga jij vervolgens bedreigingen sturen naar een (voormalige) vriendin van je moeder, en niet naar dat onbekende nummer?
klopt, want zij was de enige waar mijn moeder ruzie had.
pi_148361353
Hallo allemaal. :W

Nog de beste wensen. :7
Onterechte automatische incasso
pi_148361374
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dus je moeder was vriendinnen met iemand die op het werk boven haar staat, en in de schuldsanering zit, je moeder moest vervolgens de hele gezamenlijke vakantie zo ongeveer bekostigen, en toen de vriendschap bekoeld was ging iedereen zich gedragen alsof ze in een GGZ-instelling zitten ipv werken?
Charming....
Idd bij een GGZ instelling zou je bij medewerkers toch wel wat meer normaal volwassen gedrag verwachten. :D
pi_148361381
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:18 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

ja de tekst met fotos waren uitgeprint door haar en aan de leiding gegeven.
Oke dus.

Jij stuurde haar een dreigbericht met een foto erin. Zij heeft dat uitgeprint en laten zien op haar werk, waar ook jouw moeder werkt. Ook heeft ze gezegd dat ze aangifte heeft gedaan. Vervolgens moet jouw moeder bij de baas komen en krijgt dat te horen. Zo goed?
pi_148361405
quote:
14s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:19 schreef Storneren het volgende:
Hallo allemaal. :W

Nog de beste wensen. :7
Hetzelfde storns
Lekker weertje trouwens
pi_148361418
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:20 schreef Kolonel-Spuitpoep het volgende:

[..]

Oke dus.

Jij stuurde haar een dreigbericht met een foto erin. Zij heeft dat uitgeprint en laten zien op haar werk, waar ook jouw moeder werkt. Ook heeft ze gezegd dat ze aangifte heeft gedaan. Vervolgens moet jouw moeder bij de baas komen en krijgt dat te horen. Zo goed?
ja klopt.
  maandag 5 januari 2015 @ 17:23:31 #48
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148361442
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:18 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

klopt, want zij was de enige waar mijn moeder ruzie had.
Dus als je bedreigd wordt dan ga je reacties sturen naar de enige waar je gezeik mee hebt, en niet naar degene of het nummer dat de bedreigingen stuurt?

Wel handig trouwens, als je weet dat 2 mensen gedonder hebben... gewoon een pre-paid simmetje kopen, nare dingen naar de een gaan sturen en doen alsof je de ander bent, maar niet zeggen dat je het bent.

Het is werkelijk een absurde reactie om dan zulke dingen te gaan sturen terwijl je niet 100% zeker bent wie de afzender is.

Overigens hoop ik aan je taalgebruik en warrige constructies te zien dat je 12 bent.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_148361464
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dus als je bedreigd wordt dan ga je reacties sturen naar de enige waar je gezeik mee hebt, en niet naar degene of het nummer dat de bedreigingen stuurt?

Wel handig trouwens, als je weet dat 2 mensen gedonder hebben... gewoon een pre-paid simmetje kopen, nare dingen naar de een gaan sturen en doen alsof je de ander bent, maar niet zeggen dat je het bent.

Het is werkelijk een absurde reactie om dan zulke dingen te gaan sturen terwijl je niet 100% zeker bent wie de afzender is.

Overigens hoop ik aan je taalgebruik en warrige constructies te zien dat je 12 bent.
nee ben 15 jaar.
  maandag 5 januari 2015 @ 17:25:19 #50
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148361486
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:20 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Idd bij een GGZ instelling zou je bij medewerkers toch wel wat meer normaal volwassen gedrag verwachten. :D
Nou, in Drenthe zijn er nogal wat, en als ik daar op vakantie ben heb ik altijd een beetje twijfel of ik met medewerkers of bewoners te maken heb, maar dit is wel heel infantiel gedrag.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_148361526
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:15 schreef 6star6lord6 het volgende:
Goh zo leer je nog eens wat.
  maandag 5 januari 2015 @ 17:28:02 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148361544
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:24 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

nee ben 15 jaar.
Nou, dat is dan waarschijnlijk een geluk, tenzij ze er van overtuigd zijn dat je moeder het gestuurd heeft.

Overigens denk ik dat het verstandig is als je je niet meer met dit soort dingen bemoeit, en eens wat minder dat soort plaatjes bekijkt.
Het feit dat je een MS-13 plaatje hebt gestuurd en net doet alsof iedereen maar moet weten wat MS-13 is, vind ik behoorlijk zorgwekkend, en je moeder mag je gedrag wel eens wat beter monitoren.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_148361550
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:27 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Goh zo leer je nog eens wat.
volgens mijn moeder is het van de regering, als het incorrect is verbeter mij maar.
pi_148361551
Lijkt me niet dat je moeder ontslagen wordt vanwege een privé-fittie.

Prima dat je zeven kleuren stront schijt, leer je van. Dat je zulke plaatjes weet te vinden op internet is bedenkelijk, dat je ze als bedreiging rondstuurt is best zorgelijk.
  maandag 5 januari 2015 @ 17:28:57 #55
395200 deadprez
One more rail
pi_148361564
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:04 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

dat klopt van ms 13.

http://catholicmom.jimdo.(...)t-danger-to-america/

dit plaatje
Ik wou dat ik niet op die link geklikt had.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  maandag 5 januari 2015 @ 17:30:55 #56
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_148361606
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:08 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Hogere functie dan je ma, maar geen geld hebben voor iets :')

Bruh is je ma schoonmaakster en die vriendin leidinggevende ofzo
Irene is bae <3
pi_148361633
Ts, je moeder krijgt berichten van een onbekend iemand. En jij stuurt dus een dreigement naar die vrouw, omdat je denkt dat zij het is. Eigen schuld dus, die vrouw heeft met haar nummer niks verzonden dus ze kunnen haar nergens op pakken.

Je bent de lul :')
  maandag 5 januari 2015 @ 17:32:27 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148361638
Je moeder zou trouwens ook beter moeten weten dan dat soort berichtjes (die ze had gekregen) met jou te delen....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_148361648
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:30 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Hogere functie dan je ma, maar geen geld hebben voor iets :')

Bruh is je ma schoonmaakster en die vriendin leidinggevende ofzo
die vriendin is woonbegeleider, mijn moeder werkt in een winkel daar wat op het terrein staat.
pi_148361655
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:28 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

volgens mijn moeder is het van de regering, als het incorrect is verbeter mij maar.
Vraag je moeder even om hier een normaal verhaal te houden dan heb je ook kans dat mensen serieus willen antwoorden.
pi_148361670
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 16:54 schreef 6star6lord6 het volgende:
Maar even serieuze reactie want ik moet het snel typen, sorry voor de grammatica.
Ik neem aan dat ze aangifte heeft gedaan tegen jou? Als je ouder bent dan een jaar of 11 zal dat voor de baan van je moeder geen gevolgen hebben. Wel handig om dit soort dingen te laten in het vervolg. En je moeder moet andere vriendinnen zoeken.
  maandag 5 januari 2015 @ 17:34:13 #62
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148361676
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:32 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

die vriendin is woonbegeleider, mijn moeder werkt in een winkel daar wat op het terrein staat.
En ik maar denken dat al die junks in Beilen naar de Aldi gaan, hebben ze gewoon een winkel op het terrein :{

Maar goed, ze zijn dus collega's van elkaar, en die vriendin is geen meerdere van je moeder, slechts iemand in een hogere functie.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 5 januari 2015 @ 17:37:01 #63
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148361733
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:33 schreef Queller het volgende:

[..]

Ik neem aan dat ze aangifte heeft gedaan tegen jou? Als je ouder bent dan een jaar of 11 zal dat voor de baan van je moeder geen gevolgen hebben. Wel handig om dit soort dingen te laten in het vervolg. En je moeder moet andere vriendinnen zoeken.
En een beetje bezig gaan met de opvoeding van haar kind zou ook geen kwaad kunnen...
Mijn 15-jarige zou echt een probleem hebben als hij zulke plaatjes wist te vinden, met gangnamen strooit alsof het de buurkinderen zijn en dat soort plaatjes ook nog eens verstuurt.
Maar goed, ik had zulke dreigementen nooit met m'n 15-jarige kind gedeeld...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_148361767
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

En ik maar denken dat al die junks in Beilen naar de Aldi gaan, hebben ze gewoon een winkel op het terrein :{

Maar goed, ze zijn dus collega's van elkaar, en die vriendin is geen meerdere van je moeder, slechts iemand in een hogere functie.
correct
dat komt doordat er veel afdelingen zijn dus, een soort inrichting, een open park, en nog eentje voor alcohol verslaafden. ze hebben niet genoeg capaciteit.
pi_148361780
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:33 schreef Queller het volgende:

[..]

ja klopt tegen mij.
pi_148361804
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:33 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Vraag je moeder even om hier een normaal verhaal te houden dan heb je ook kans dat mensen serieus willen antwoorden.
ik denk dat ze dat niet wil want ze is bang dat er nog meer problemen door komen. ze weet hier niks van dat het op internet staat.
  maandag 5 januari 2015 @ 17:40:39 #67
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148361811
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:39 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

ja klopt tegen mij.
Wacht eerst het bericht van de politie maar eens af, of heeft je moeder een kopie van de aangifte gezien?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_148361826
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:37 schreef Leandra het volgende:
En een beetje bezig gaan met de opvoeding van haar kind zou ook geen kwaad kunnen...
Mijn 15-jarige zou echt een probleem hebben als hij zulke plaatjes wist te vinden, met gangnamen strooit alsof het de buurkinderen zijn en dat soort plaatjes ook nog eens verstuurt.
Maar goed, ik had zulke dreigementen nooit met m'n 15-jarige kind gedeeld...
Nog gekker: ik waag te betwijfelen of jij ooit zulke dreigementen zou krijgen :o

Het is té tokkie en onvolwassen voor woorden. Misschien moet je moeder ook eens volwassen worden. Overigens: een woonbegeleider (bestaat dat?) die zich zo gedraagt, mag zich ook wel eens achter de oren krabben...
  maandag 5 januari 2015 @ 17:42:29 #69
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148361850
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:40 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

ik denk dat ze dat niet wil want ze is bang dat er nog meer problemen door komen. ze weet hier niks van dat het op internet staat.
Ze weet wel meer niet van wat jij op internet uitspookt....
Heb je eigenlijk al op je falie gehad voor het versturen van dat plaatje? Of wist ze zelfs dat je dat gedaan had?

Ik had je internet er minimaal een maand uitgegooid.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_148361851
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:39 schreef 6star6lord6 het volgende:

ja klopt tegen mij.
Mooi. Sla jezelf voor je kop voor het feit dat je je ermee hebt bemoeid, spreek met jezelf af dat je niet weer zo stom gaat zijn en ga over tot de orde van de dag.
  maandag 5 januari 2015 @ 17:44:10 #71
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148361891
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:41 schreef Queller het volgende:

[..]

Nog gekker: ik waag te betwijfelen of jij ooit zulke dreigementen zou krijgen :o

Het is té tokkie en onvolwassen voor woorden. Misschien moet je moeder ook eens volwassen worden. Overigens: een woonbegeleider (bestaat dat?) die zich zo gedraagt, mag zich ook wel eens achter de oren krabben...
Ik zou me daar als instelling idd ook behoorlijk zorgen over maken, een woonbegeleider die in de schuldsanering zit... en dat werkt dan met junks en alcoholisten.
Trouble waiting to happen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_148361914
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:40 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Maar desondanks lijkt het jou wel een goed idee om dit op internet te zetten?
pi_148361924
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:44 schreef Leandra het volgende:
Ik zou me daar als instelling idd ook behoorlijk zorgen over maken, een woonbegeleider die in de schuldsanering zit... en dat werkt dan met junks en alcoholisten.
Trouble waiting to happen.
Ik weet niet wat die functie inhoudt, maar veel kan het niet zijn, anders gedraag je je niet zo. Óf TS is met heel zijn 15 jaar een beetje losgeslagen geraakt en maakt van een mug een olifant...
  maandag 5 januari 2015 @ 17:46:59 #74
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148361972
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:45 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Beetje van de categorie MS-13 plaatjes sturen naar iemand waarvan je denkt dat ze met een ander nummer lelijke dingen naar je moeder gestuurd heeft....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_148361993
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:45 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

ja voor advies, en hoe hoog de straf kan zijn.
pi_148362042
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:45 schreef Queller het volgende:

[..]

Ik weet niet wat die functie inhoudt, maar veel kan het niet zijn, anders gedraag je je niet zo. Óf TS is met heel zijn 15 jaar een beetje losgeslagen geraakt en maakt van een mug een olifant...
nee ik ben niet losgeslagen, mijn moeder denkt dat ze ontslagen wordt, veder weet ik ook niet precies wanneer ik een brief krijg van de politie, en ik vraag me ook af dat ze ontslagen kan worden.
  maandag 5 januari 2015 @ 17:50:37 #77
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148362054
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:48 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Van de politie of geeft je moeder je ook nog ouderwets ongenadig op je falie?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_148362072
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Van de politie of geeft je moeder je ook nog ouderwets ongenadig op je falie?
van de politie.
pi_148362077
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:49 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

nee ik ben niet losgeslagen, mijn moeder denkt dat ze ontslagen wordt, veder weet ik ook niet precies wanneer ik een brief krijg van de politie, en ik vraag me ook af dat ze ontslagen kan worden.
Je wordt wellicht uitgenodigd door de politie voor een gesprek, maar ik zou er niet te hard op rekenen. Je moeder wordt niet ontslagen, tenzij ze de ruzie op het werk voortzet.

Nogmaals: ga over tot de orde van de dag en wacht het rustig af.
  maandag 5 januari 2015 @ 17:51:47 #80
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_148362090
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:32 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Waarom zou die woonbegeleider dat zomaar naar je ma sturen? :?

Waarom hadden ze ook alweer ruzie?
Irene is bae <3
  maandag 5 januari 2015 @ 17:52:44 #81
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148362107
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:49 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Vervelend als ze ontslagen wordt, maar de positieve kant is dat ze dan wel tijd heeft om zich met jouw opvoeding bezig te houden.

Maar de kans lijkt me te verwaarlozen, tenzij ze een tijdelijk contract heeft dat niet verlengd wordt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_148362108
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:51 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Als je financieel klem zit en iemand wil het geld terug dat je geleend hebt, dan kan flink achter uit je strot gaan nog wel eens helpen iemand uit je nek te krijgen.
pi_148362112
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:51 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

om geld, en doods berichten.
pi_148362154
quote:
7s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:52 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Ik zou er niet om lachen, de kans dat men vraagtekens zet bij jouw geestelijke gezondheid wordt met elke reactie groter.
pi_148362173
Je moeder verliest haar baan, jeugd TBS voor jou. Dit komt allemaal in je dossier en werkgevers kunnen dit allemaal zien. Je zult dus werkloos blijven. Daarnaast zal je van school getrapt worden. Uiteindelijk komen jullie op straat te staan en kom je in het criminele circuit.

TS, je hebt je toekomst verkloot en weggegooid. :')
  maandag 5 januari 2015 @ 17:56:05 #86
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_148362180
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:04 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Dus
Dus...

- De moeder heeft alles betaald en de vriendin vraagt na de vakantie geld voor de benzine?

- Die concertkaarten volg ik ook niet zo :')

Ze hadden het toch al gekocht voor de vakantie? De moeder moest dus nogmaals betalen :?
Irene is bae <3
  maandag 5 januari 2015 @ 18:03:00 #87
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_148362355
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:52 schreef Queller het volgende:

[..]

Als je financieel klem zit en iemand wil het geld terug dat je geleend hebt, dan kan flink achter uit je strot gaan nog wel eens helpen iemand uit je nek te krijgen.
Dan snap ik nog steeds niet waarom je concertkaarten gaat betalen voor iemand waar je ruzie mee hebt :{

Of was dat weer voor de ruzie :')
Irene is bae <3
pi_148362389
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 18:03 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Dan snap ik nog steeds niet waarom je concertkaarten gaat betalen voor iemand waar je ruzie mee hebt :{
dat snap ik ook niet van me moeder, ze zij dat ze anders problemen op het werk kunnen krijgen. ze is bang voor haar.
  maandag 5 januari 2015 @ 18:09:33 #89
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148362492
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 18:04 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

dat snap ik ook niet van me moeder, ze zij dat ze anders problemen op het werk kunnen krijgen. ze is bang voor haar.
En? Heeft je moeder al aangifte gedaan van die berichtjes die zij ontvangen had?
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 5 januari 2015 @ 18:09:57 #90
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_148362505
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 18:04 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

zei*

Bang voor haar en dan samen op vakantie? :')

Tevens problemen van wat :')
Irene is bae <3
pi_148362523
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 18:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

En? Heeft je moeder al aangifte gedaan van die berichtjes die zij ontvangen had?
nee ze kan niet bewijzen dat zij het heeft gedaan.
pi_148362535
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 18:09 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

zei*

Bang voor haar en dan samen op vakantie? :')

Tevens problemen van wat :')
op het werk.
  maandag 5 januari 2015 @ 18:12:01 #93
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_148362561
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 18:10 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

op het werk.
Ja welke problemen!? Zorgen dat ze geen koffie meer krijgt ofzo :')
Irene is bae <3
  maandag 5 januari 2015 @ 18:12:06 #94
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148362564
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 18:10 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

nee ze kan niet bewijzen dat zij het heeft gedaan.
Dat was m'n vraag niet.
Heeft je moeder aangifte gedaan van de dreigberichten die ze ontvangen heeft?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_148362644
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 18:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat was m'n vraag niet.
Heeft je moeder aangifte gedaan van de dreigberichten die ze ontvangen heeft?
nee, heeft ze niet gedaan
pi_148362698
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 18:12 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Ja welke problemen!? Zorgen dat ze geen koffie meer krijgt ofzo :')
dat ze wordt zwart gemaakt, en ze denkt dat zij het leven zuur gaat maken.
  maandag 5 januari 2015 @ 18:16:47 #97
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148362702
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 18:15 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

nee, heeft ze niet gedaan
Alsnog doen, of was ze zo dom die berichten te wissen?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_148362736
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:48 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

In het volwassenenstrafrecht staat op een schriftelijke bedreiging een maximale gevangenisstraf van 4 jaar of een geldboete uit de 4e categorie. (¤20250 max.)

Zie: http://www.wetboek-online.nl/wet/Sr/285.html

En: http://www.rijksoverheid.(...)es-in-nederland.html

Je moet dus goed nadenken voordat je dit soort dingen stuurt
pi_148362741
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 18:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Alsnog doen, of was ze zo dom die berichten te wissen?
ja ze had het savonds verwijdert, ze heeft wel een screenshot gemaakt.
  maandag 5 januari 2015 @ 18:20:32 #100
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148362844
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 18:17 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

ja ze had het savonds verwijdert, ze heeft wel een screenshot gemaakt.
Bericht verwijderd maar wel een screenshot gemaakt? Wat is de logica daarvan?

Maar goed, iets met appels en bomen blijkbaar.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_148362889
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 18:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

nou de filmpjes kan ze niet meer aantonen. dus we hebben er niet zoveel aan.
pi_148363354
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 18:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Appels en boom. En het is verwijderd, maar wel wel een screenshot van gemaakt. Dus het orginele bericht is er niet meer, maar de screenshot nog wel.

:')
  maandag 5 januari 2015 @ 19:52:04 #103
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_148366344
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 18:16 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

dat ze wordt zwart gemaakt, en ze denkt dat zij het leven zuur gaat maken.
Goeie reden om ff een paar concertkaarten voor die pauper te betalen :')

Je had ervoor kunnen zorgen dat zij geen werk meer had.

Ook zoiets in de schulden zitten en dan nog naar een concert gaan..
Irene is bae <3
  maandag 5 januari 2015 @ 22:48:16 #104
66083 Platina
78th Element
pi_148374471
Hier serieus op ingaan :')
  dinsdag 6 januari 2015 @ 02:10:43 #105
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_148379438
Nou geen zorgen hoor je bent nog niet meerderjarig gok ik zo dus waarschijnlijk krijg je alleen 'n "foei, niet meer doen hoor!" verhaaltje. :')
Hallon!
pi_148379475
Maar heeft je moeder je nou al vreselijk op je donder gegeven voor dat bijzonder asociale berichtje?
pi_148379528
quote:
Dat zijn nog 's steekhoudende argumenten. :D
pi_148380863
Goedemorgen ik zal mijzelf even voorstellen ik ben de baas van de moeder van de ts bij Asito. Ik heb het bericht inderdaad op facebook gelezen, maar wij hebben ook toegang tot alle justitiële systemen. Ik ben van plan om de moeder van ts te ontslaan, maar moet eerst nog overleggen met mijn teamhoofd/ leider.

Groetjes en -xxx-,

Angelique
MS13
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_148380900
Je wordt vanzelf een keer uitgenodigd op politiebureau om jouw verklaring te doen.
pi_148381249
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 08:28 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Goedemorgen ik zal mijzelf even voorstellen ik ben de baas van de moeder van de ts bij Asito. Ik heb het bericht inderdaad op facebook gelezen, maar wij hebben ook toegang tot alle justitiële systemen. Ik ben van plan om de moeder van ts te ontslaan, maar moet eerst nog overleggen met mijn teamhoofd/ leider.

Groetjes en -xxx-,

Angelique
MS13
MS13 heeft ook een webcare-account :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')