Staat op facebook.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:53 schreef Leandra het volgende:
Ik kan hier echt niets van maken.
Hoe weet je dat er aangifte tegen je gedaan is?
Mijn moeder kreeg het op het werk te horen dat er aangifte tegen mij is gedaan, vertelt door de leiding van haar werk.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:53 schreef Leandra het volgende:
Ik kan hier echt niets van maken.
Hoe weet je dat er aangifte tegen je gedaan is?
Tip: probeer het nog eens. Beknopt, duidelijk, zonder spreektaal en graag ook het héle verhaal..quote:Op maandag 5 januari 2015 16:55 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Mijn moeder kreeg het op het werk te horen dat er aangifte tegen mij is gedaan, vertelt door de leiding van haar werk.
watquote:Op maandag 5 januari 2015 16:55 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Mijn moeder kreeg het op het werk te horen dat er aangifte tegen mij is gedaan, vertelt door de leiding van haar werk.
Oke, bedankt.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:56 schreef 44rdbei het volgende:
om je gerust te stellen:
Je moeder verliest niet haar baan. Als de politie al langskomt komen ze voor jou.
Nu zul jij je moeder moeten onderhouden, hopelijk werk je alquote:Op maandag 5 januari 2015 16:55 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Grappig wel. Een werkgever zegt tegen je moeder dat er aangifte tegen jou gedaan is. Juist jaquote:Op maandag 5 januari 2015 16:55 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Wazig, wat heeft het werk van jouw moeder ermee te maken?quote:Op maandag 5 januari 2015 16:55 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Elke ouwe zak heeft nu wel facebook.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:59 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Wazig, wat heeft het werk van jouw moeder ermee te maken?
Als ik Ts goed begrijp zat er een plaatje bij van een lijk, niet echt vriendelijk dus.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:58 schreef Wespensteek het volgende:
Het is natuurlijk erg belangrijk dat je precies opschrijft wat je aan haar hebt gestuurd (heb je sterretjes gestuurd of stond er iets anders?) maar iemand shockeren is geen doodsbedreiging. Verder zorgen dat je al haar berichten hebt (eventueel uitprinten). Verder is mijn vraag ook hoe weet je dat aangifte is gedaan?
ik weet het niet meer precies want het was paar maanden geleden dat ik het stuurde en heb nu een andere mobiel, de baas van mijn moeder had het vertelt aan mijn moeder vanochtend en zij ook dat er aangifte gedaan is tegen mij. De leidinggevende zei dat ze het had gelezen en het was uitgeprint.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:58 schreef Wespensteek het volgende:
Het is natuurlijk erg belangrijk dat je precies opschrijft wat je aan haar hebt gestuurd (heb je sterretjes gestuurd of stond er iets anders?) maar iemand shockeren is geen doodsbedreiging. Verder zorgen dat je al haar berichten hebt (eventueel uitprinten). Verder is mijn vraag ook hoe weet je dat aangifte is gedaan?
En wat heeft dat ermee te maken?quote:
Maar goed, shockeren kan ook door nog meer plaatjes van een lijk te sturen, hoeft niet gelijk echt fysiek te betekenen zou ik zeggen.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:00 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Als ik Ts goed begrijp zat er een plaatje bij van een lijk, niet echt vriendelijk dus.
Nee maar wel handig om duidelijk te maken dat je iemand kunt shockeren, al is het vreemd om daarmee nog te dreigen als je het al hebt gedaan.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:00 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Als ik Ts goed begrijp zat er een plaatje bij van een lijk, niet echt vriendelijk dus.
Kan je dit toelichten? Wat heb je nou precies verstuurd?quote:Op maandag 5 januari 2015 16:45 schreef 6star6lord6 het volgende:
.... toen werd ik echt heel kwaad en stuurde via mijn eigen nummer naar haar echt nummer dat ze''Moest op ******* en dat als zij nog vaker dit gaat doen dat ik haar eens zou shockeren'' met een ms 13 plaatje van een lijk.
dat klopt van ms 13.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:00 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
ja ik weet het ongeveer nog;quote:Op maandag 5 januari 2015 17:04 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Kan je dit toelichten? Wat heb je nou precies verstuurd?
Niet als hij verstandig is.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:00 schreef Karloklp het volgende:
[..]
Elke ouwe zak heeft nu wel facebook.
oh, valt wel mee dus.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:06 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
ja ik weet het ongeveer nog;
Kanker eens op met die kk video zou ik jou eens shockeren. kk hoer.
ongeveer zoiets.
Die vrouw werkt ook bij mijn moeder en ze daar ook nog melding van gemaakt en ze zegt dat mijn moeder er achter zit. die vrouw heeft een hogere functie dan mijn moeder.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:59 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Wazig, wat heeft het werk van jouw moeder ermee te maken?
Die vrouw zei dat tegen de werkgever en toen moest mijn moeder op het maatje komen.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:08 schreef JoPiDo het volgende:
Hoe komt een aangifte tegen jou bij de baas van je moeder terecht?
De leiding van haar werk heeft een direct lijntje met de politie?quote:Op maandag 5 januari 2015 16:55 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Die leidinggevende had het op FB gelezen zeg je net. Nu heeft die vrouw opeens melding gemaakt. Wat een slechte troll.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:08 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Die vrouw werkt ook bij mijn moeder en ze daar ook nog melding van gemaakt en ze zegt dat mijn moeder er achter zit. die vrouw heeft een hogere functie dan mijn moeder.
dat zeg ik niet ik zei dat ze het ook fb heeft gezet.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:11 schreef Kolonel-Spuitpoep het volgende:
[..]
Die leidinggevende had het op FB gelezen zeg je net. Nu heeft die vrouw opeens melding gemaakt. Wat een slechte troll.
Altijd lekker een moeder op je maatje mogen zetten.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:10 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Die vrouw zei dat tegen de werkgever en toen moest mijn moeder op het maatje komen.
nee,wel bij justitie (ggz),quote:Op maandag 5 januari 2015 17:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
De leiding van haar werk heeft een direct lijntje met de politie?
De leiding van haar werk heeft aangifte tegen jou gedaan?
Waarom zou de leiding van haar werk weten dat er aangifte tegen jou gedaan is terwijl jij nog niets van de politie gehoord hebt?
Of werkt je moeder bij de politie?
dat weet ik ook wel, de dochter rookt een pakje per dag, en neukt erop los.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:15 schreef Catch22- het volgende:
Als facebook in een verhaal samen met een aangifte zit, weet je dat je met tokkies van doen hebt
Hier zeg je dat toch?quote:Op maandag 5 januari 2015 17:01 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
ik weet het niet meer precies want het was paar maanden geleden dat ik het stuurde en heb nu een andere mobiel, de baas van mijn moeder had het vertelt aan mijn moeder vanochtend en zij ook dat er aangifte gedaan is tegen mij. De leidinggevende zei dat ze het had gelezen en het was uitgeprint.
ja de tekst met fotos waren uitgeprint door haar en aan de leiding gegeven.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:17 schreef Kolonel-Spuitpoep het volgende:
[..]
Hier zeg je dat toch?
Je moeder kreeg te horen van haar baas dat er aangifte is gedaan. De leidinggevende had het gelezen en het was uitgeprint.
En anders leer ff Nederlands ofso, deze bullshit is zo onduidelijk.
Dus je moeder was vriendinnen met iemand die op het werk boven haar staat, en in de schuldsanering zit, je moeder moest vervolgens de hele gezamenlijke vakantie zo ongeveer bekostigen, en toen de vriendschap bekoeld was ging iedereen zich gedragen alsof ze in een GGZ-instelling zitten ipv werken?quote:Op maandag 5 januari 2015 17:15 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
nee,wel bij justitie (ggz),
dat vertelde die vrouw aan de leiding.
klopt, want zij was de enige waar mijn moeder ruzie had.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:16 schreef Leandra het volgende:
Dus als ik het goed begrijp dan krijg je moeder nare berichtjes van een onbekend nummer, en ga jij vervolgens bedreigingen sturen naar een (voormalige) vriendin van je moeder, en niet naar dat onbekende nummer?
Idd bij een GGZ instelling zou je bij medewerkers toch wel wat meer normaal volwassen gedrag verwachten.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus je moeder was vriendinnen met iemand die op het werk boven haar staat, en in de schuldsanering zit, je moeder moest vervolgens de hele gezamenlijke vakantie zo ongeveer bekostigen, en toen de vriendschap bekoeld was ging iedereen zich gedragen alsof ze in een GGZ-instelling zitten ipv werken?
Charming....
Oke dus.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:18 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
ja de tekst met fotos waren uitgeprint door haar en aan de leiding gegeven.
ja klopt.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:20 schreef Kolonel-Spuitpoep het volgende:
[..]
Oke dus.
Jij stuurde haar een dreigbericht met een foto erin. Zij heeft dat uitgeprint en laten zien op haar werk, waar ook jouw moeder werkt. Ook heeft ze gezegd dat ze aangifte heeft gedaan. Vervolgens moet jouw moeder bij de baas komen en krijgt dat te horen. Zo goed?
Dus als je bedreigd wordt dan ga je reacties sturen naar de enige waar je gezeik mee hebt, en niet naar degene of het nummer dat de bedreigingen stuurt?quote:Op maandag 5 januari 2015 17:18 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
klopt, want zij was de enige waar mijn moeder ruzie had.
nee ben 15 jaar.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus als je bedreigd wordt dan ga je reacties sturen naar de enige waar je gezeik mee hebt, en niet naar degene of het nummer dat de bedreigingen stuurt?
Wel handig trouwens, als je weet dat 2 mensen gedonder hebben... gewoon een pre-paid simmetje kopen, nare dingen naar de een gaan sturen en doen alsof je de ander bent, maar niet zeggen dat je het bent.
Het is werkelijk een absurde reactie om dan zulke dingen te gaan sturen terwijl je niet 100% zeker bent wie de afzender is.
Overigens hoop ik aan je taalgebruik en warrige constructies te zien dat je 12 bent.
Nou, in Drenthe zijn er nogal wat, en als ik daar op vakantie ben heb ik altijd een beetje twijfel of ik met medewerkers of bewoners te maken heb, maar dit is wel heel infantiel gedrag.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:20 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Idd bij een GGZ instelling zou je bij medewerkers toch wel wat meer normaal volwassen gedrag verwachten.
Nou, dat is dan waarschijnlijk een geluk, tenzij ze er van overtuigd zijn dat je moeder het gestuurd heeft.quote:
Ik wou dat ik niet op die link geklikt had.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:04 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
dat klopt van ms 13.
http://catholicmom.jimdo.(...)t-danger-to-america/
dit plaatje
Hogere functie dan je ma, maar geen geld hebben voor ietsquote:Op maandag 5 januari 2015 17:08 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Die vrouw werkt ook bij mijn moeder en ze daar ook nog melding van gemaakt en ze zegt dat mijn moeder er achter zit. die vrouw heeft een hogere functie dan mijn moeder.
die vriendin is woonbegeleider, mijn moeder werkt in een winkel daar wat op het terrein staat.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:30 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Hogere functie dan je ma, maar geen geld hebben voor iets
Bruh is je ma schoonmaakster en die vriendin leidinggevende ofzo
Vraag je moeder even om hier een normaal verhaal te houden dan heb je ook kans dat mensen serieus willen antwoorden.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:28 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
volgens mijn moeder is het van de regering, als het incorrect is verbeter mij maar.
Ik neem aan dat ze aangifte heeft gedaan tegen jou? Als je ouder bent dan een jaar of 11 zal dat voor de baan van je moeder geen gevolgen hebben. Wel handig om dit soort dingen te laten in het vervolg. En je moeder moet andere vriendinnen zoeken.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:54 schreef 6star6lord6 het volgende:
Maar even serieuze reactie want ik moet het snel typen, sorry voor de grammatica.
En ik maar denken dat al die junks in Beilen naar de Aldi gaan, hebben ze gewoon een winkel op het terreinquote:Op maandag 5 januari 2015 17:32 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
die vriendin is woonbegeleider, mijn moeder werkt in een winkel daar wat op het terrein staat.
En een beetje bezig gaan met de opvoeding van haar kind zou ook geen kwaad kunnen...quote:Op maandag 5 januari 2015 17:33 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze aangifte heeft gedaan tegen jou? Als je ouder bent dan een jaar of 11 zal dat voor de baan van je moeder geen gevolgen hebben. Wel handig om dit soort dingen te laten in het vervolg. En je moeder moet andere vriendinnen zoeken.
correctquote:Op maandag 5 januari 2015 17:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ik maar denken dat al die junks in Beilen naar de Aldi gaan, hebben ze gewoon een winkel op het terrein![]()
Maar goed, ze zijn dus collega's van elkaar, en die vriendin is geen meerdere van je moeder, slechts iemand in een hogere functie.
ja klopt tegen mij.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:33 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze aangifte heeft gedaan tegen jou? Als je ouder bent dan een jaar of 11 zal dat voor de baan van je moeder geen gevolgen hebben. Wel handig om dit soort dingen te laten in het vervolg. En je moeder moet andere vriendinnen zoeken.
ik denk dat ze dat niet wil want ze is bang dat er nog meer problemen door komen. ze weet hier niks van dat het op internet staat.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:33 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Vraag je moeder even om hier een normaal verhaal te houden dan heb je ook kans dat mensen serieus willen antwoorden.
Wacht eerst het bericht van de politie maar eens af, of heeft je moeder een kopie van de aangifte gezien?quote:
Nog gekker: ik waag te betwijfelen of jij ooit zulke dreigementen zou krijgenquote:Op maandag 5 januari 2015 17:37 schreef Leandra het volgende:
En een beetje bezig gaan met de opvoeding van haar kind zou ook geen kwaad kunnen...
Mijn 15-jarige zou echt een probleem hebben als hij zulke plaatjes wist te vinden, met gangnamen strooit alsof het de buurkinderen zijn en dat soort plaatjes ook nog eens verstuurt.
Maar goed, ik had zulke dreigementen nooit met m'n 15-jarige kind gedeeld...
Ze weet wel meer niet van wat jij op internet uitspookt....quote:Op maandag 5 januari 2015 17:40 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
ik denk dat ze dat niet wil want ze is bang dat er nog meer problemen door komen. ze weet hier niks van dat het op internet staat.
Mooi. Sla jezelf voor je kop voor het feit dat je je ermee hebt bemoeid, spreek met jezelf af dat je niet weer zo stom gaat zijn en ga over tot de orde van de dag.quote:
Ik zou me daar als instelling idd ook behoorlijk zorgen over maken, een woonbegeleider die in de schuldsanering zit... en dat werkt dan met junks en alcoholisten.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:41 schreef Queller het volgende:
[..]
Nog gekker: ik waag te betwijfelen of jij ooit zulke dreigementen zou krijgen
Het is té tokkie en onvolwassen voor woorden. Misschien moet je moeder ook eens volwassen worden. Overigens: een woonbegeleider (bestaat dat?) die zich zo gedraagt, mag zich ook wel eens achter de oren krabben...
Maar desondanks lijkt het jou wel een goed idee om dit op internet te zetten?quote:Op maandag 5 januari 2015 17:40 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
ik denk dat ze dat niet wil want ze is bang dat er nog meer problemen door komen. ze weet hier niks van dat het op internet staat.
Ik weet niet wat die functie inhoudt, maar veel kan het niet zijn, anders gedraag je je niet zo. Óf TS is met heel zijn 15 jaar een beetje losgeslagen geraakt en maakt van een mug een olifant...quote:Op maandag 5 januari 2015 17:44 schreef Leandra het volgende:
Ik zou me daar als instelling idd ook behoorlijk zorgen over maken, een woonbegeleider die in de schuldsanering zit... en dat werkt dan met junks en alcoholisten.
Trouble waiting to happen.
Beetje van de categorie MS-13 plaatjes sturen naar iemand waarvan je denkt dat ze met een ander nummer lelijke dingen naar je moeder gestuurd heeft....quote:Op maandag 5 januari 2015 17:45 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Maar desondanks lijkt het jou wel een goed idee om dit op internet te zetten?
ja voor advies, en hoe hoog de straf kan zijn.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:45 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Maar desondanks lijkt het jou wel een goed idee om dit op internet te zetten?
nee ik ben niet losgeslagen, mijn moeder denkt dat ze ontslagen wordt, veder weet ik ook niet precies wanneer ik een brief krijg van de politie, en ik vraag me ook af dat ze ontslagen kan worden.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:45 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik weet niet wat die functie inhoudt, maar veel kan het niet zijn, anders gedraag je je niet zo. Óf TS is met heel zijn 15 jaar een beetje losgeslagen geraakt en maakt van een mug een olifant...
Van de politie of geeft je moeder je ook nog ouderwets ongenadig op je falie?quote:Op maandag 5 januari 2015 17:48 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
ja voor advies, en hoe hoog de straf kan zijn.
van de politie.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van de politie of geeft je moeder je ook nog ouderwets ongenadig op je falie?
Je wordt wellicht uitgenodigd door de politie voor een gesprek, maar ik zou er niet te hard op rekenen. Je moeder wordt niet ontslagen, tenzij ze de ruzie op het werk voortzet.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:49 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
nee ik ben niet losgeslagen, mijn moeder denkt dat ze ontslagen wordt, veder weet ik ook niet precies wanneer ik een brief krijg van de politie, en ik vraag me ook af dat ze ontslagen kan worden.
Waarom zou die woonbegeleider dat zomaar naar je ma sturen?quote:Op maandag 5 januari 2015 17:32 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
die vriendin is woonbegeleider, mijn moeder werkt in een winkel daar wat op het terrein staat.
Vervelend als ze ontslagen wordt, maar de positieve kant is dat ze dan wel tijd heeft om zich met jouw opvoeding bezig te houden.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:49 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
nee ik ben niet losgeslagen, mijn moeder denkt dat ze ontslagen wordt, veder weet ik ook niet precies wanneer ik een brief krijg van de politie, en ik vraag me ook af dat ze ontslagen kan worden.
Als je financieel klem zit en iemand wil het geld terug dat je geleend hebt, dan kan flink achter uit je strot gaan nog wel eens helpen iemand uit je nek te krijgen.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:51 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Waarom zou die woonbegeleider dat zomaar naar je ma sturen?
Waarom hadden ze ook alweer ruzie?
om geld, en doods berichten.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:51 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Waarom zou die woonbegeleider dat zomaar naar je ma sturen?
Waarom hadden ze ook alweer ruzie?
Ik zou er niet om lachen, de kans dat men vraagtekens zet bij jouw geestelijke gezondheid wordt met elke reactie groter.quote:
Dus...quote:
Dan snap ik nog steeds niet waarom je concertkaarten gaat betalen voor iemand waar je ruzie mee hebtquote:Op maandag 5 januari 2015 17:52 schreef Queller het volgende:
[..]
Als je financieel klem zit en iemand wil het geld terug dat je geleend hebt, dan kan flink achter uit je strot gaan nog wel eens helpen iemand uit je nek te krijgen.
dat snap ik ook niet van me moeder, ze zij dat ze anders problemen op het werk kunnen krijgen. ze is bang voor haar.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:03 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Dan snap ik nog steeds niet waarom je concertkaarten gaat betalen voor iemand waar je ruzie mee hebt
En? Heeft je moeder al aangifte gedaan van die berichtjes die zij ontvangen had?quote:Op maandag 5 januari 2015 18:04 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
dat snap ik ook niet van me moeder, ze zij dat ze anders problemen op het werk kunnen krijgen. ze is bang voor haar.
zei*quote:Op maandag 5 januari 2015 18:04 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
dat snap ik ook niet van me moeder, ze zij dat ze anders problemen op het werk kunnen krijgen. ze is bang voor haar.
nee ze kan niet bewijzen dat zij het heeft gedaan.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
En? Heeft je moeder al aangifte gedaan van die berichtjes die zij ontvangen had?
op het werk.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:09 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
zei*
Bang voor haar en dan samen op vakantie?
Tevens problemen van wat
Dat was m'n vraag niet.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:10 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
nee ze kan niet bewijzen dat zij het heeft gedaan.
nee, heeft ze niet gedaanquote:Op maandag 5 januari 2015 18:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was m'n vraag niet.
Heeft je moeder aangifte gedaan van de dreigberichten die ze ontvangen heeft?
dat ze wordt zwart gemaakt, en ze denkt dat zij het leven zuur gaat maken.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:12 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja welke problemen!? Zorgen dat ze geen koffie meer krijgt ofzo
In het volwassenenstrafrecht staat op een schriftelijke bedreiging een maximale gevangenisstraf van 4 jaar of een geldboete uit de 4e categorie. (¤20250 max.)quote:Op maandag 5 januari 2015 17:48 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
ja voor advies, en hoe hoog de straf kan zijn.
ja ze had het savonds verwijdert, ze heeft wel een screenshot gemaakt.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsnog doen, of was ze zo dom die berichten te wissen?
Bericht verwijderd maar wel een screenshot gemaakt? Wat is de logica daarvan?quote:Op maandag 5 januari 2015 18:17 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
ja ze had het savonds verwijdert, ze heeft wel een screenshot gemaakt.
nou de filmpjes kan ze niet meer aantonen. dus we hebben er niet zoveel aan.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bericht verwijderd maar wel een screenshot gemaakt? Wat is de logica daarvan?
Maar goed, iets met appels en bomen blijkbaar.
Appels en boom. En het is verwijderd, maar wel wel een screenshot van gemaakt. Dus het orginele bericht is er niet meer, maar de screenshot nog wel.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bericht verwijderd maar wel een screenshot gemaakt? Wat is de logica daarvan?
Maar goed, iets met appels en bomen blijkbaar.
Goeie reden om ff een paar concertkaarten voor die pauper te betalenquote:Op maandag 5 januari 2015 18:16 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
dat ze wordt zwart gemaakt, en ze denkt dat zij het leven zuur gaat maken.
Dat zijn nog 's steekhoudende argumenten.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:04 schreef 6star6lord6 het volgende:
dat klopt van ms 13.
http://catholicmom.jimdo.(...)t-danger-to-america/
dit plaatje
MS13 heeft ook een webcare-accountquote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:28 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Goedemorgen ik zal mijzelf even voorstellen ik ben de baas van de moeder van de ts bij Asito. Ik heb het bericht inderdaad op facebook gelezen, maar wij hebben ook toegang tot alle justitiële systemen. Ik ben van plan om de moeder van ts te ontslaan, maar moet eerst nog overleggen met mijn teamhoofd/ leider.
Groetjes en -xxx-,
Angelique
MS13
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |