SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
18 dubbels op rij missen vanaf 2-2 in de tweede set.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:30 schreef Mani89 het volgende:
Wilson stond vorig jaar nog zo keihard te bazen man, waar is het mis gegaan?
Balen. Ik had gehoopt op weer een prachtige clash met DeNor.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
18 dubbels op rij missen vanaf 2-2 in de tweede set.
Het leven in de BDO is hard.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel treurig dat de voorrondewinnaars van vandaag geen dag rust hebben maar een Sajwani, Waegemans wel.
Nou dat valt toch wel weer mee?quote:Op maandag 5 januari 2015 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Nogmaals, wat een ebolaworp van die Larsson. Valt me nog mee dat hij zijn schouder niet achter de pijl aangooit.
Ook zelfde opkomst muziekquote:Op maandag 5 januari 2015 16:44 schreef Mani89 het volgende:
Nu je het zegt wimderon, zelfs zijn worpstijl lijkt een beetje op die van M. Smith.
Ja? Dan hebben ze gewoon dezelfde zaaddonor.quote:
Ik ben het hier mee eens.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Tony Green vindt het alweer een geweldige wedstrijd.
Als ze die toen bij Taylor-Lewis GSOD hadden neergezet spoot hij de hele zaal onder inclusief ome Phil zelfquote:Op maandag 5 januari 2015 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Tony Green vindt het alweer een geweldige wedstrijd.
Kon nooit de druk aanquote:Op maandag 5 januari 2015 17:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat Bobby zegt klopt wel.
Gary was echt dramatisch bij de Lakeside altijd. Hij is echt enorm gegroeid op het podium.
De Rene van der Gijp look.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vijf jaar geleden ook al.
[ afbeelding ]
Vorig jaar ook al tegen Atkins. Enorm gênant was dat.quote:
Waarom staat hij 12e? Neem toch aan dat er betere amateurs zijn.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig jaar ook al tegen Atkins. Enorm gênant was dat.
Op de Zuiderduin was hij ook walgelijk slecht.
Wedstrijdje fixen met Robson in 2006 hielp ook niet echt mee.quote:
Steek ze uit a.u.b.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:31 schreef Mani89 het volgende:
Mijn ogen doen enorm pijn van deze faalshit.
Beelden? En wordt er bij darten veel gefixt?quote:Op maandag 5 januari 2015 19:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wedstrijdje fixen met Robson in 2006 hielp ook niet echt mee.
Anderson speelde alleen zo slecht dat Robson toch steeds op dubbels kwam. Die gooide hij toen ongeveer buiten het bord omdat Anderson moest winnen
Kan geen beelden vinden helaasquote:Op maandag 5 januari 2015 19:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
B
[..]
Beelden? En wordt er bij darten veel gefixt?
Met 16 vrouwen ook, eerst was het nog 8. Dan moet er ook wel meer aids tussen zitten.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Godverdomme, nu weer een gênante vrouwenpot.
Rachel Brooks was vorig jaar treurig.
Denk jij dat Rachel Brooks zware shag rookt?quote:Op maandag 5 januari 2015 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Godverdomme, nu weer een gênante vrouwenpot.
Rachel Brooks was vorig jaar treurig.
Ik zie in haar wel een figuur dat boven de kleinkinderwagen rooktquote:Op maandag 5 januari 2015 20:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Denk jij dat Rachel Brooks zware shag rookt?
Trage partij wordt dit.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen idd.
Dat ziet er niet uit
Da mondje...quote:Op maandag 5 januari 2015 20:10 schreef Szura het volgende:
Intelligente kop hoor bij het gooien, die Gallagher
180 punter.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat een air heeft die neger zeg
Geil manquote:Op maandag 5 januari 2015 20:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Elke keer die tong uit haar bek als ze gooit
quote:Op maandag 5 januari 2015 20:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo in dat mondje
Die is al een jaar niet in bad geweestquote:Op maandag 5 januari 2015 20:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Mother sucks dartfights in hell"
quote:Op maandag 5 januari 2015 20:22 schreef Szura het volgende:
Ik kan m'n ogen niet afhouden van dat tongetje. Maak eens een gifje iemand.
Als je het van de zijkant ziet, ziet het er nog geiler uit.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:22 schreef Szura het volgende:
Ik kan m'n ogen niet afhouden van dat tongetje. Maak eens een gifje iemand.
Ook onnodige verspilling van energie. Na een uur ben je bek af.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Waarom die beweging ervoor? Voegt niks toe.
quote:,,Wij, mannen, blijven alfamannetjes. Die willen weten wie er beter is. Bovendien zijn onze conversaties snel voorbij. Na een uurtje en een paar biertjes móeten we iets doen." Daar gaat het volgens hem al mis bij de andere sekse. ,,Vrouwen die in de kroeg zitten willen alleen maar ouwehoeren.''
Stompé - lekker op dreef. Volgens hem missen vrouwen überhaupt de kracht voor een goede worp. ,,Ze gooien het pijltje met een pisboogje door de lucht, terwijl mannen vaak een strakke worp hebben. Let maar eens op."
Hij heeft gelijk, maar heeft hij z'n eigen homofiele worp al eens geanalyseerd?quote:
Precies.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook onnodige verspilling van energie. Na een uur ben je bek af.
Goed punt.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk, maar heeft hij z'n eigen homofiele worp al eens geanalyseerd?
Ik vraag me ook af hoe je dat verzint als je begint met darten.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Waarom die beweging ervoor? Voegt niks toe.
Komt van het ramen lappenquote:Op maandag 5 januari 2015 20:28 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af hoe je dat verzint als je begint met darten.
Die Brooks rekent trouwens wel echt beroerd.
Kost een hoop extra tijd ook iedere worpquote:Op maandag 5 januari 2015 20:28 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af hoe je dat verzint als je begint met darten.
Die Brooks rekent trouwens wel echt beroerd.
quote:Op maandag 5 januari 2015 20:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Daarom ook een balansbandje
Ze heeft ook een zwembandje om haar middel. Weliswaar nog niet zo'n grote, maar over een paar jaar ziet ze er uit als alle andere darters.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Op zich ziet ze er niet eens zo verkeerd uit, alleen haar worp en tongetje is tien keer kut
Als je er geld mee kan verdienen zet je de schaamte wel opzij. Soort van prostitutie voor fatties dus eigenlijk.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:39 schreef hafcfan het volgende:
Even serieus dit is toch ook pijnlijk voor die ''dames'' zelf.
Co Stompé met een stijve nek, telt dat ook?quote:Op maandag 5 januari 2015 20:40 schreef Mani89 het volgende:
Zou er ooit een 9-darter gegooid zijn door een vrouw op deze aarde?
Zonde van dat geld dan. Kun je beter een jong talent gaan sponseren.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als je er geld mee kan verdienen zet je de schaamte wel opzij. Soort van prostitutie voor fatties dus eigenlijk.
Voor de helft van de speelsters moet er dus geld bij.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dames
Winnares: £12,000
Runner-up £5,000
Halve finalisten £2,000
Kwartfinalisten £1,000
Laatste 16 £500
Veel is het niet
Nouja, winnen is toch wel meer dan een half jaar loon voor velen.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dames
Winnares: £12,000
Runner-up £5,000
Halve finalisten £2,000
Kwartfinalisten £1,000
Laatste 16 £500
Veel is het niet
Wel voor Tony, die heeft zijn luier volgescheten van opwinding.quote:
Zouden ze bij de IS dit als marteling gebruiken? "Ga jij maar eens een middagje vrouwendarts bij de BDO kijken."quote:
Ieder z'n fetisjquote:Op maandag 5 januari 2015 20:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wel voor Tony, die heeft zijn luier volgescheten van opwinding.
Vrouwendartsen is vooroordeel bevestigend.quote:
Waarschijnlijk is ze dan ook 20kg zwaarderquote:Op maandag 5 januari 2015 20:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pak dit eens Brooks, Gallagher mag volgend jaar het nog eens proberen, hopelijk heeft ze dan wel haar mond dicht
Wie is dat? Lekkerdingquote:Op maandag 5 januari 2015 20:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jammer dat we deze danseressen niet bij BDO zien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zou me totaal niet verbazenquote:Op maandag 5 januari 2015 20:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is ze dan ook 20kg zwaarder
Je zult dit maar live moeten aanschouwenquote:Op maandag 5 januari 2015 20:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
HoeraNog zo'n set, met hoog tempo en hoog niveau
En dan bedenken "hier heb ik voor betaald"quote:Op maandag 5 januari 2015 20:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je zult dit maar live moeten aanschouwen
Bekka Batchelorquote:
Heb je wel eens interviews gezien van dartspubliek? 9/10 is gewoon zwaar mongolide.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie wil nou een handtekening van deze vrouwen
Nice bel haar wel even om haar mee uit te vragemquote:Op maandag 5 januari 2015 20:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bekka BatchelorSophie-May Lambert
Ze zijn allebei al van mijquote:Op maandag 5 januari 2015 20:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nice bel haar wel even om haar mee uit te vragem
Helemaal niks mis met Funny Videos.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:53 schreef Zipportal het volgende:
Schijtlolllige Watt filmpjes op Eurosport.
Iedereen blunderen op snelheidquote:Op maandag 5 januari 2015 20:53 schreef Zipportal het volgende:
Schijtlolllige Watt filmpjes op Eurosport.
ik zal even kijken.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb je ook één van de zijkant genomen?
Tot die tijd:quote:Op maandag 5 januari 2015 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk doet ze volgend jaar weer mee
Dat valt nog alleszins mee, wat ze nu doet is echt bijna kotsenquote:
Hoe dikker ze wordt, hoe meer tong.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat valt nog alleszins mee, wat ze nu doet is echt bijna kotsen
Dikke kans dat ie er ook gewoon uitvliegtquote:Op maandag 5 januari 2015 21:09 schreef Zipportal het volgende:
Remco van Eijden moet sowieso opdonderen.
Zal vannacht wel hebben gevierd dat Kim in de PL zit.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Komt De Vos op met schmink rond zijn oog![]()
![]()
Hoe kan die zo in hemelsnaam mikken?quote:
Ik was naar Van de Graaf aan het kijken.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vos doet het nu wel aardig met 100+ gemiddeld
Wat een josti is dat zegquote:Op maandag 5 januari 2015 21:16 schreef DeeBee het volgende:
Die Belgische kanjerfan ook nog steeds in het publiek zo te zien.
Inclusief stomme kutstrikjequote:Op maandag 5 januari 2015 21:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die caller kreeg de BDO gratis, bij een kar met boodschappen.
Die zit het hele jaar in die zaal, ook als er geen Lakeside is.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:16 schreef DeeBee het volgende:
Die Belgische kanjerfan ook nog steeds in het publiek zo te zien.
Lulletje rozenwaterquote:Op maandag 5 januari 2015 21:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die caller kreeg de BDO gratis, bij een kar met boodschappen.
Daar deed ze nog geen Hitlergroet.quote:
twitter:NDBdarts twitterde op maandag 05-01-2015 om 21:37:13Remco speelt met een shirt met op de rug de letter "Q" welke staat voor zijn dochter Quinty die vandaag voor het eerst naar school ging. reageer retweet
Youth girlsquote:
6 pijlen op dubbel, 5 keer raak.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe de fuck kan het dat het 1-1 in sets en 2-2 in legs staat.
Hij gaat.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:46 schreef hafcfan het volgende:
Klopt het dat Schot Mitchel naar de PDC wil?
Nee maar hij wilde het sowieso een keer proberen.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Serieus? maar zo goed is die toch niet?
Goeie instelling. Hopelijk haalt hij een tour card of hier de halve finale.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee maar hij wilde het sowieso een keer proberen.
Komt nog een 9-darter van Van Eijden zo.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:59 schreef hafcfan het volgende:
Nouja nu afmaken dan Vos. 1 180 mag nog
Hier moet dan godverdomme een halve finalist uit komenquote:Brian Dawson v Madars Razma
Geert de Vos v Scott Mitchell
Is die goed?quote:Op maandag 5 januari 2015 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu tijd voor mijn favoriet Jamie Hughes.
Qua gemiddeldes eerste ronde scheelt het vrijwel niets, zag vanochtend overzicht daarvanquote:Op maandag 5 januari 2015 22:25 schreef tja77 het volgende:
Voor PDC wil ik nog wel eens via een stream blieken, voor BDO vind ik het niet de moeite waard.
Maar ik zou zo 1 2 3 geen stream weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |