Knullig geschreven, geen foutanalyse of dingen als afwijkingen rond de meetwaarde. Ik heb het idee dat de wiskunde ook behoorlijk dodgy is, maar daar moet ik zelf wat wakkerder voor zijn. De journal stelt iig niets voor.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:04 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
http://www.signallake.com/innovation/silvertooth.pdf
Dat dus, hij krijgt no way het krediet wat hij verdient, de man zou een voetstuk, hulde en glorie moeten krijgen en postuum geëerd, te weinig mensen kennen zijn naam.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:04 schreef Resonancer het volgende:
Omdat velen waaronder ik het opmerkelijk vinden dat hij min of meer uit de geschiedenisboeken is gehouden.
Ben in ieder geval blij dat je er naar gekeken hebt en je hersens hebt laten krakenquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:46 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Knullig geschreven, geen foutanalyse of dingen als afwijkingen rond de meetwaarde. Ik heb het idee dat de wiskunde ook behoorlijk dodgy is, maar daar moet ik zelf wat wakkerder voor zijn. De journal stelt iig niets voor.
Dat is inderdaad al een hele goede rede om aan te nemen dat hij iets ontdekt heeft wat verzwegenquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:15 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Dat dus, hij krijgt no way het krediet wat hij verdient, de man zou een voetstuk, hulde en glorie moeten krijgen en postuum geëerd, te weinig mensen kennen zijn naam.
Welk motief kan er zijn om dat werk geheim te houden?quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:22 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad al een hele goede rede om aan te nemen dat hij iets ontdekt heeft wat verzwegen
moest worden. Waarom anders zijn laboratorium vernietigen en alle documenten in het
geheim bewaren. Er is wel een heleboel publiekelijk nu.
Maar vermoed dat de kern van zijn werk en ideeën nog steeds geheim zijn.
Bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:33 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik kan je alleen maar dit advies geven:
Een handige checklist die ik van harte kan aanbevelen. Ik gebruik hem zelf ook.
Als die wetenschappers die beweren dat de relativiteitstheorie niet zou kloppen clean door deze checklist heen komen dan zou ik wel willen weten wie dat dan zijn. Maar controleer dat dan ook eerst zelf even, scheelt ons weer een hoop zoekwerk.
PS:
Als je in het bezit bent van een navigatiesysteem dan test je de relativiteitstheorie in de praktijk elke keer dat je hem gebruikt. Want als men daar niet voor corrigeert zit een navigatiesysteem er per dag zo'n 30 km naast. Daarmee ga je vanzelfsprekend nooit op je bestemming aankomen.
Dit heeft te maken met het verschil van de perceptie van tijd hier op aarde en aan boord van die navigatiesatellieten. En de relativiteitstheorie voorspelt dit verschil dusdanig nauwkeurig dat een navigatiesysteem jou kan vertellen door welke straat jij rijdt. Dat is vrij nauwkeurig!
Tsja, is de reguliere wetenschap verder?quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:35 schreef Molurus het volgende:
[..]
Welk motief kan er zijn om dat werk geheim te houden?
De wetenschap is nu veel verder dan Tesla ooit kan zijn geweest. Dus zo spannend kan het nooit zijn.
Hier bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:35 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip.![]()
Ik ga het zeker gebruiken, zocht nog naar een quote over GPS maar kan die niet vinden.
quote:The combination of these two relativitic effects means that the clocks on-board each satellite should tick faster than identical clocks on the ground by about 38 microseconds per day (45-7=38)! This sounds small, but the high-precision required of the GPS system requires nanosecond accuracy, and 38 microseconds is 38,000 nanoseconds. If these effects were not properly taken into account, a navigational fix based on the GPS constellation would be false after only 2 minutes, and errors in global positions would continue to accumulate at a rate of about 10 kilometers each day.
Het tegendeel is natuurlijk nooit te bewijzen, maar dat geldt ook voor heel veel nog veel gekkere claims.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:42 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Tsja, is de reguliere wetenschap verder?
Weten we dat zeker? Dit is BNW hè, geen W&T.
Als de technieken van Tesla nu gebruikt worden voor HAARP, en een energyweapen?
Of technieken als anti-gravity, cold fusion en mind control.
Alles heeft een resonantie, de aarde, mensen, onze hersenenen.
Ik acht het niet onmogelijk dat ze door middel van verschillende frequenties en resonanties
gekke dingen kunnen doen met mensen en de planeet.
Klint voor jou misschien als alu-hoedje, maar wie weet.
Die bedoelde ik niet, deze welquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:52 schreef Molurus het volgende:
[..]
Hier bijvoorbeeld:
http://www.astronomy.ohio-state.edu/~pogge/Ast162/Unit5/gps.html
[..]
Nog niet, maar klinkt interessant!quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:01 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Maar ja daar zal jij wel weer een weerwoord voor hebben.
False Quote?
Oké, laat het antwoord maar tot je komen via de ether als je slaapt. Tesla stylequote:Op donderdag 8 januari 2015 00:07 schreef Molurus het volgende:
[..]
Nog niet, maar klinkt interessant!
Ik zal die morgen eens door de checklist heen halen, maar heb nu wel weer even genoeg gegoogled.
Weltrusten!
Boek uit '92, dit staat er op gps.gov:quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:01 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Die bedoelde ik niet, deze wel![]()
What does one of the world’s foremost experts on GPS have to say
about relativity theory and the Global Positioning System?
Ronald R. Hatch is the Director of Navigation Systems at NavCom Technology and a former president
of the Institute of Navigation. As he describes in his article for this issue.
GPS simply contradicts Einstein’s theory of relativity. His Modified Lorentz Ether Gauge Theory (MLET) has been proposed as an alternative to Einstein’s relativity. It agrees at first order with relativity but corrects for certain astronomical anomalies not explained by relativity theory.
Maar ja daar zal jij wel weer een weerwoord voor hebben.
False Quote?
en zijn boek:quote:Ron Hatch is an expert in the use of GPS for precision farming, as well as other applications. Currently a consultant to John Deere, he was formerly the Director of Navigation Systems Engineering and Principal and co-founder of NavCom Technology, Inc., a John Deere company. That company provides a commercially operated differential GPS augmentation service to the agriculture industry and other high accuracy users.
Throughout his 30-year career in satellite navigation systems with companies such as Boeing and Magnavox, Hatch has been noted for his innovative algorithm design for Satellite Navigation Systems. He has consulted for a number of companies and government agencies developing dual-frequency carrier-phase algorithms for landing aircraft, multipath mitigation techniques, carrier phase measurements for real time differential navigation at the centimeter level, algorithms and specifications for Local Area Augmentation System, high-performance GPS and communication receivers, and Kinematic DGPS. In addition to the Hatch-Filter Technique, Hatch has obtained numerous patents and written many technical papers involving innovative techniques for navigation and surveying using the TRANSIT and GPS navigation satellites, authored Escape From Einstein in which he challenges competing relativity and other theories, and contributed significantly to the advancement of satellite navigation
Dus Lorentz is de schuldigequote:We develop the major principles of emerging overunity EM power systems as open systems far from thermodynamic equilibrium, freely receiving excess energy from the active vacuum. Such systems were arbitrarily omitted from Maxwell's theory by curtailment. Heaviside's reinterpretation and simplification of Maxwell's equations did retain such overunity EM systems as one major subset. Lorentz then regauged the Maxwell-Heaviside equations by arbitrary symmetrical regauging to provide still simpler equations and a further reduced subset of permissible Maxwell-Heaviside systems. Lorentz regauging erroneously discarded the entire class of Maxwellian EM systems not in thermodynamic equilibrium with the active vacuum.
Op het wetenschapsforum lees ik dat niet iederen daar even zeker van is:quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:25 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ja, in het ene geval neemt de massa af, in het andere geval niet. En dat de massa afneemt is een feit. Daarmee is het een correct, en het ander incorrect.
[..]
En dat is maar goed ook. De rustmassa van een foton is 0, maar dat geldt niet voor een bewegend foton.De massa van een bewegend foton hangt direct samen met de energie van dat foton.
[..]
Nee, dat kan dus nog steeds niet.
Ik moet hier nog iets dieper in duiken, het is complexe materie.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:54 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Op het wetenschapsforum lees ik dat niet iederen daar even zeker van is:
http://www.wetenschapsfor(...)n-foton-in-beweging/
Ga er straks verder op in maar de QM en de Relativiteitstheorie bijten elkaar ook, in zoverre is dat dus niet waterdicht.
http://globalenergytransm(...)ciple-of-tesla-towerquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:07 schreef Manke het volgende:
Een demonstratie rechtstreeks uit Tesla's patenten en readings:
Power transmissie doen we vandaag de dag helemaal verkeerd, Tesla wou de technologie invoeren, maar het energieverbruik kon (nog) niet gemeten worden bij de klant thuis, dus JP heeft de financiering gestopt.
[ afbeelding ] www.tfcbooks.com/tesla/1893-02-24.htm
thanks, later even lezen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:28 schreef Resonancer het volgende:
[..]
http://globalenergytransm(...)ciple-of-tesla-tower
Met dank aan Demolay voor de link.
"The so-called "static" field or potential from any dipolarity is comprised of a steady flow of real photons, whose energy has been directly extracted from the seething virtual state vacuum by the asymmetry of that dipole."quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:48 schreef DeMolay het volgende:
het is rense ik weet ...maar wel iets gecimplificeerd
http://www.rense.com/general75/simpl.htm
Victor Schauberger was hier in princiepe ook mee bezig
Wat heeft de free electron model met de tesla toren te maken? De aarde is geen metaal en geen kristal.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:40 schreef DeMolay het volgende:
deze russen claime van wel
http://globalenergytransm(...)ciple-of-tesla-tower
sommerfield intergraal zou het bewijzen
http://en.wikipedia.org/wiki/Free_electron_model
Het stoort wel als een dolle.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:07 schreef Manke het volgende:
Een demonstratie rechtstreeks uit Tesla's patenten en readings:
Power transmissie doen we vandaag de dag helemaal verkeerd, Tesla wou de technologie invoeren, maar het energieverbruik kon (nog) niet gemeten worden bij de klant thuis, dus JP heeft de financiering gestopt.
[ afbeelding ] www.tfcbooks.com/tesla/1893-02-24.htm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |