Ok! Dan zet ik dat op de fotoquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:38 schreef coccinelle het volgende:
Ik heb waarschijnlijk wel interesse Zoë! Geen idee of ik specifiek iets zoek, aangezien ik al mijn bovenkleding tot op heden nog pas. Wel alleen bovenkleding, aangezien mijn onderkleding paar maten groter is.
Ik zoek nog wat shirt/ hemdjes, iig voorjaars en zomerdingen en evt. zomerbroeken of jurkjes, maat 38/M.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:13 schreef Zoë23 het volgende:
Ik verkoop al mijn positieding.
Mt 38/M en wat mt 40/L
Iemand op zoek naar iets specifieks? Dan zet ik dat als eerst op de foto
(mamalicious, love2wait, h&m, etc)
Ah jammer van de shirtjes, krijg je die shirtjes/pyama in een vlop gepropt denk je?quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:50 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
De chaos and order jurkjes zijn gereserveerd.
Voor 3 basic shirts plus pyama 6 ¤
Hi! Mag ik zowieso het zwarte stippel HM shirtje en het zwarte hemdje?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:47 schreef Zoë23 het volgende:
ik probeer mn post aan te passende fotos willen niet onder spoiler..sorry
Ik ben 1.83 en zonder dikke buik valt hij nu nét boven mn knie.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:54 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Hi! Mag ik zowieso het zwarte stippel HM shirtje en het zwarte hemdje?
En dat zwarte noppies jurkje, hoe lang valt die? (Ik ben rond de 1.70m) Ik zoek eigenlijk iets wat (met dikke buik) ook tot op de knie valt, anders gaat t niet lukken opt werk (en ik haat mijn knieën).
Edit: een foto is niet zichtbaar, HM shirtje? Ben ik ook nieuwsgierig naar
Ik heb spijkerbroeken maat 38 en een 40 (H&M) en Noppies shirts korte mouw in het effen zwart en wit ..quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:22 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik zoek nog wat shirt/ hemdjes, iig voorjaars en zomerdingen en evt. zomerbroeken of jurkjes, maat 38/M.
Heel handig in precies het tegenovergestelde seizoen zwanger dit keer, dus aan mijn dikke vesten en dikke spijkerbroeken ga ik niet veel hebben...
Ok, dan is ie voor mij vast lang genoeg!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:04 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ik ben 1.83 en zonder dikke buik valt hij nu nét boven mn knie.
Alle foto's zijn nu zichtbaar als het goed is.
HM stippel truitje is donkerblauw is dat oké?
Spijkerbroeken heb ik, zoek voor de zo er wat luchtigs (dunnere katoen oid). Maat 40 is mij trouwens ook te groot, en waarschijnlijk ook te lang (lengtemaat 30 hierquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:01 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ik heb spijkerbroeken maat 38 en een 40 (H&M) en Noppies shirts korte mouw in het effen zwart en wit ..
De 40 mag je zo hebben, (wil alleen de verzendkosten) want mij te lang en ook gekregen..
Leuke spulletjes. Ik heb maat 36/38, ik vermoed dat het meeste dan wel te groot voor me zal zijn?quote:
Top, dank je wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb maat 36, LuDann. Ga alles ergens in de komende dagen even op de foto zetten.
Doe ik!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:24 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ok, dan is ie voor mij vast lang genoeg!
Dan graag noppies jurkje, blauw stippel shirtje (liever blauw juist), hemdje, en doe die gestreepte van HM er ook maar bij. PM jij mij even voor gegevens etc?
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:57 schreef mousemicky het volgende:
[..]
En antwoord. Die ë doet echt raar bij PM, dus hoop dat t is aangekomen!
Okidokiquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:28 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Spijkerbroeken heb ik, zoek voor de zo er wat luchtigs (dunnere katoen oid). Maat 40 is mij trouwens ook te groot, en waarschijnlijk ook te lang (lengtemaat 30 hier), maarrrrr de korte mouwen shirtjes wil ik wel foto's van zien als t maat M is
Ik heb éen shirt van noppies met lange mouwen, dat is een S en daar pas ik net in, dus denk dat M prima zou zijn!
Prima!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:24 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Okidoki
Foto's morgen bij daglicht okidoki?
Dan weet ik zeker welke maten het zijn..
Zeker S of M, want groter droeg ik niet ..
Heb net ff gekeken naar de maat, het zijn iig 2 keer een M (beiden zwart) en 2 keer een S, waarvan 1 S een 3/4 mouw is. Die is van H&M en valt redelijk ruimquote:
Die van de Hema zijn nu ook maar 14,80 zie ik! Ga ik toch m'n lievelings maar weer halen denk ikquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:53 schreef mousemicky het volgende:
[..]
¤10 bij de wibra, ik heb er twee van 90cm en die gaan al meer dan een jaar mee zonder problemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |