Het spijt me maar dat snap ik niet, door duikers opgedoken of dreef hij boven op het water?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:02 schreef blondetrien het volgende:
Het lichaam dat vanmiddag onder de brug bij het Max Euweplein is gevonden is van de vermiste Noor Tore Grodem, dat maakte de politie aan het begin van de avond bekend. Vanmiddag werd het lichaam aangetroffen in het water.
Een voorbijganger en mensen in een rondvaartboot zagen het lichaam onder de brug bij het Max Euweplein in het water liggen.
Nadat het lichaam werd gevonden, is het door duikers naar boven gehaald en daarna werd het lichaam geïdentificeerd als die van Tore Grodem.
(Door: Redactie)
http://www.parool.nl/paro(...)-Max-Euweplein.dhtml
Sterkte aan de familie :/
Sinds 18 dec.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:06 schreef john2406 het volgende:
[..]
Het spijt me maar dat snap ik niet, door duikers opgedoken of dreef hij boven op het water?
En dan nog ik heb eens ooit gelezen 48 uur boven dan gaat iemand onder en begint te vergassen dan komt deze weer boven en daarnaar naar het vergassen gaat deze weer onder en blijft dan onder?
Ik weet de tijden niet meer maar hoe lang is deze al verdwenen en is dit binnen dit tijdsbestek?
En uiteraard gecondoleerd.
Toch wel een vreemd verhaal vind ik, vlakbij zijn hotel... die ambulancebroeders zullen hem toch niet stomdronken voor een dicht hotel hebben afgezet, waarna hij is gaan rondzwerven, niet helder nadacht en niet veel verder te water is geraakt...? En wat is er gebeurt met dat geld in die paar uur? Ontzettend trieste afloop van dit verhaal in ieder geval.quote:Nadat hij geld ging pinnen werd hij buiten onwel en is hij behandeld door ambulancemedewerkers. Die hebben hem afgezet bij het hotel, toen de deur van het hotel dicht bleek is hij weer weggelopen. Sindsdien was hij spoorloos.
Het lichaam werd onder een brug in het water gevonden op een steenworp afstand van het hotel waar de 21-jarige Tore verbleef.
Doet me denken aan die film Amsterdamned.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:02 schreef blondetrien het volgende:
Het lichaam dat vanmiddag onder de brug bij het Max Euweplein is gevonden is van de vermiste Noor Tore Grodem, dat maakte de politie aan het begin van de avond bekend. Vanmiddag werd het lichaam aangetroffen in het water.
Een voorbijganger en mensen in een rondvaartboot zagen het lichaam onder de brug bij het Max Euweplein in het water liggen.
Nadat het lichaam werd gevonden, is het door duikers naar boven gehaald en daarna werd het lichaam geïdentificeerd als die van Tore Grodem.
(Door: Redactie)
http://www.parool.nl/paro(...)-Max-Euweplein.dhtml
Sterkte aan de familie :/
hij is dronken afgezet ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:26 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Toch wel een vreemd verhaal vind ik, vlakbij zijn hotel... die ambulancebroeders zullen hem toch niet stomdronken voor een dicht hotel hebben afgezet, waarna hij is gaan rondzwerven, niet helder nadacht en niet veel verder te water is geraakt...? En wat is er gebeurt met dat geld in die paar uur? Ontzettend trieste afloop van dit verhaal in ieder geval.
ja en waar hadden die honden last vanquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ben benieuwd of zijn GSM er ook bij gevonden is.
Een ander lijk...?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:48 schreef fespo het volgende:
[..]
ja en waar hadden die honden last van
En wie heeft die 400 Euro opgenomen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:48 schreef fespo het volgende:
[..]
ja en waar hadden die honden last van
Dat zou toch eigenlijk op een filmpje staan toch?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
En wie heeft die 400 Euro opgenomen?
Mogelijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:52 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat zou toch eigenlijk op een filmpje staan toch?
Zou kunnen ja, maar ik zie of heb niks gezien weet dus geeneens of het verotingsproces al plaats gevonden heeft?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:39 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja die lulbroek die 'm gisteren nog had gezien
Wat een mongol.
Het lijk heeft al die tijd op de zolderkamer van John2406 gelegen ivm studie over verrottingsproces van lijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hoe kan die mobiel aan zijn geweest op 31 dec dan? En hoezo vonden die speurhonden 'm niet eerder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |