Inderdaad.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:04 schreef Downwards het volgende:
[..]
Een merkwaardig bedrag om te pinnen als je vooruitzicht is om nog een paar uurtjes te dansen @ Escape.
Volgens mij zouden ze zondag weer terugvliegen, maar dan alsnog is 400 euro een vreemd bedrag om te pinnen om 2:15 in Amsterdam als toerist.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ze zouden de vrijdag van zijn vermissing toch terug naar Noorwegen vliegen?
Wat zou de opnamelimiet zijn voor buitenlanders die hier pinnen? Ik denk namelijk dat dit het max. bedrag was.
Niet als een stel knapen je in elkaar hebben gerost voor je pin-nummerquote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:12 schreef Downwards het volgende:
[..]
Volgens mij zouden ze zondag weer terugvliegen, maar dan alsnog is 400 euro een vreemd bedrag om te pinnen om 2:15 in Amsterdam als toerist.
Doordat het zo vreemd is, moet je inderdaad aan alternatieve scenario's gaan denken.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Niet als een stel knapen je in elkaar hebben gerost voor je pin-nummer
Ik dacht juist vrijdagochtend te hebben gelezen, maar dan nog is het een vreemd bedrag ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:12 schreef Downwards het volgende:
[..]
Volgens mij zouden ze zondag weer terugvliegen, maar dan alsnog is 400 euro een vreemd bedrag om te pinnen om 2:15 in Amsterdam als toerist.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik dacht juist vrijdagochtend te hebben gelezen, maar dan nog is het een vreemd bedrag ja.
http://www.politie.nl/nie(...)-noorse-toerist.htmlquote:Sinds vrijdagochtend 19 december 2014 rond 02:00 uur wordt de 21-jarige Tore Grodem uit Noorwegen vermist. Hij was samen met een goede vriend naar Amsterdam gekomen en zou vandaag, zondag 21 december, weer met het vliegtuig terug naar Noorwegen reizen.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:21 schreef Downwards het volgende:
[..]
[..]
http://www.politie.nl/nie(...)-noorse-toerist.html
Daar gaan ze van de week zoeken, zie het bericht eerder in dit topic.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:43 schreef john2406 het volgende:
Is er nou al gezocht op die plaats waar die drie honden aansloegen?
Of zouden ze willen afwachten of die pinpas gebruikt gaat worden of eventueel die telefoon online komt?
Iets wat ik nog veel vreemder vind is die vriend, die gaat gerust naar bed toe dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:46 schreef Burdie het volgende:
Ik blijf het maar rare berichtgeving vinden. Prima dat de politie bepaalde dingen niet naar buiten wilt brengen, maar ga dan niet liegen er om.
Die tatoeage van die gorilla lijkt mij bijvoorbeeld ook niet net gezet? En die foto van zijn outfit (achter dat glas) vind ik ook maar vreemd.
Lijkt mij niet (verder geen info over).quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:52 schreef Burdie het volgende:
Is die vriend nog in Nederland eigenlijk?
maar om 4 uur had hij minstens 150e bij zich.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Niet als een stel knapen je in elkaar hebben gerost voor je pin-nummer
Theorie:quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:12 schreef Downwards het volgende:
[..]
Die foto achter glas is genomen inquote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:46 schreef Burdie het volgende:
Ik blijf het maar rare berichtgeving vinden. Prima dat de politie bepaalde dingen niet naar buiten wilt brengen, maar ga dan niet liegen er om.
Die tatoeage van die gorilla lijkt mij bijvoorbeeld ook niet net gezet? En die foto van zijn outfit (achter dat glas) vind ik ook maar vreemd.
In dit artikel hebben ze het dan weer over zijn vlucht op vrijdagochtend naar Noorwegen (dan zou het wel een erg kort tripje zijn geweest, maar niet onmogelijk).quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:26 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[..]
Die foto achter glas is genomen in
Madame Tussauds, dan kan je met hannibal lecter op de foto in een cel. Je ziet dat hij het masker vast houd. http://m.telegraaf.nl/bin(...)og-afgezet-bij-hotel
Volgens mij is daar al gezocht maar niets gevonden.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Daar gaan ze van de week zoeken, zie het bericht eerder in dit topic.
Er staat volgens mij ook zo een beetje permanent politie op het Leidseplein, lijkt me dus een kul verhaal.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:23 schreef Burdie het volgende:
Er staan toch wel camera's daar? Kunnen ze zo nagaan dus.
Wat een stel amateurs zijn het ook..
quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:01 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Vermiste Noor gister mogelijk gezien.
http://www.at5.nl/artikel(...)n-op-het-leidseplein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |