Hbo en mbo zijn met kleine lettersquote:Op maandag 5 januari 2015 11:38 schreef Amarantha het volgende:
Pork doet HBO en ik doe paar gebouwen verder MBO
Zo'n lekkere doorsnee opleidingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Ik ben nooit zo snel, dus dit was een eenmalige ervaring.quote:
quote:Op maandag 5 januari 2015 11:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zo'n lekkere doorsnee opleidingMeh, je hebt iig wat te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
Dat is waarquote:Op maandag 5 januari 2015 11:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo snel, dus dit was een eenmalige ervaring.
[..]
Meh, je hebt iig wat te doen.
Nicequote:
Ah, dat zou ik ook wel willen doenquote:Op maandag 5 januari 2015 11:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ga volgend jaar bedrijfseconomie doen
Wie?quote:Op maandag 5 januari 2015 11:48 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik ga zo denk ik maar eens PvZ:GW doen.
Cacao noobquote:
Nog nooit gespeeldquote:Op maandag 5 januari 2015 11:50 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Cacao noob
Plants vs. Zombies: Garden Warfare![]()
Imho beste game van 2014. En voor nu; 2015.quote:
Wat is het principe van die game dan? Tower defense ofzoquote:Op maandag 5 januari 2015 11:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Imho beste game van 2014. En voor nu; 2015.
Je hebt meerdere modus, eigenlijk is het gewoon BF/CoD, alleen dan PvZ style, beter uitgewerkt en gewoon epic. Nog 0 keer geragedquote:Op maandag 5 januari 2015 11:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat is het principe van die game dan? Tower defense ofzo
Ah juist jaquote:Op maandag 5 januari 2015 11:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Je hebt meerdere modus, eigenlijk is het gewoon BF/CoD, alleen dan PvZ style, beter uitgewerkt en gewoon epic. Nog 0 keer geraged![]()
Echt voor die 30 euro wat hij kostte bij release, best buy ever.
En nog nooit heb ik het samen gedaan met 'm, of tenminste, niet bij mijn weten.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:58 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij was dat vorig jaar ook wel het meest gespeelde game van mijn vriend
quote:Op maandag 5 januari 2015 11:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En nog nooit heb ik het samen gedaan met 'm, of tenminste, niet bij mijn weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |