twitter:ZombieResearch twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 19:55:41#Z Nation Season 1 now available on #Netflix http://t.co/evspDrnvdO reageer retweet
Erg tof! Er zijn veel haters, maar je moet het zeker niet zien als Walking Dead-wannabe. Het zet zichzelf ook meer neer als B-film-achtige serie. Veel clichés ook. Maar ik heb genoten van S1quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:49 schreef Ryan3 het volgende:
twitter:ZombieResearch twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 19:55:41#Z Nation Season 1 now available on #Netflix http://t.co/evspDrnvdO reageer retweet
Ja, is heel leuk idd, ik ga hem ook zeker weer zien.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Erg tof! Er zijn veel haters, maar je moet het zeker niet zien als Walking Dead-wannabe. Het zet zichzelf ook meer neer als B-film-achtige serie. Veel clichés ook. Maar ik heb genoten van S1
Begrijp ook niet goed waarom niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:08 schreef larry_flynt het volgende:
Jammer dat X-Files niet op de Nederlandse staat.
?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Jammer dat Netflix zich voornamelijk richt op series. Ik ben meer van de films.
Zoals duidelijk in de tekst vermeld staat. Het aanbod in films in Netflix Nederland is weinig ten opzichte van de hoeveelheid series die je kunt zien.quote:
Niet als je de series per aflevering rekent ...quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:15 schreef JohnB52 het volgende:
Ik denk dat er meer films op netflix staan dan series?
ow ja joh?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:08 schreef Pussywagon het volgende:
Veel Nederlandse Netflix-abonnees weten ondertussen wel hoe je de geografische beperkingen van lokale content op Netflix kan omzeilen. Netflix heeft alleen nu gezegd dat ze eindelijk de strijd aangaan tegen alle tools en technieken die worden gebruikt om deze geografische blokkades te omzeilen.
http://motherboard.vice.c(...)erlandse-VPN-gebruik
Ik kijk voornamelijk series, maar ook een hoop documentaires op Netflix. Films heb ik nog amper gekeken. Ben nu bezig met een documentaire over sommeliers. Ik houd niet eens van wijn. Maar het ziet er zo lekker uit.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:22 schreef karr-1 het volgende:
Ik vind ook goed dat er documentaires op staan. Veel dingen had ik wel eens van gehoord maar nooit gezien, of gewoon nog nooit van gehoord. Af en toe lekker tussen de popcorn tv door.
Nu word ik toch nieuwsgierig, over welke film heb je het?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kijk voornamelijk series, maar ook een hoop documentaires op Netflix. Films heb ik nog amper gekeken. Ben nu bezig met een documentaire over sommeliers. Ik houd niet eens van wijn. Maar het ziet er zo lekker uit.![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kijk voornamelijk series, maar ook een hoop documentaires op Netflix. Films heb ik nog amper gekeken. Ben nu bezig met een documentaire over sommeliers. Ik houd niet eens van wijn. Maar het ziet er zo lekker uit.![]()
ik las Somaliërsquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:13 schreef Cee het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |