Lijkt me sterk, aangezien het nieuws van eergisteren is.het gaat pas beginnenquote:Op maandag 5 januari 2015 10:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je bent wel lekker op tijd Sunnie. De hele discussie was al voorbij
Over feiten kan je best discussies voeren hoor.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:31 schreef SunChaser het volgende:
Het is trouwens geen discussie maar een feit
Ja maar als t nieuws nunis kan n discussie nooit voorbij zijnquote:Op maandag 5 januari 2015 10:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Over feiten kan je best discussies voeren hoor.
Jij loopt echt achter. Dat bieden ze alweer een maand of wat aan.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:34 schreef SunChaser het volgende:
Overigens snap ik dat unblock us nu met n jaar abo komt
Dat dus. Dan is het al snel voor mij voorbijquote:Op maandag 5 januari 2015 10:38 schreef Copycat het volgende:
Eerst zien, dan geloven. Netflix spreekt het zelf tegen. En het zou ook niet slim zijn.
Ik denk zelf dat als je weer terug gaat naar je oorspronkelijke DNS instellingen dat je dan geen problemen meer zou moeten hebben. Maar dat is een vermoeden.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:42 schreef _Dido_ het volgende:
Word je helemaal geblokkeerd of heb je alleen geen toegang meer tot de Amerikaanse Netflix? Bij mij doet-ie het trouwens nog gewoon.
Dat weet ik maar dat netflix gedwongen begon al in septemberquote:Op maandag 5 januari 2015 10:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij loopt echt achter. Dat bieden ze alweer een maand of wat aan.
Ze gaan je echt niet van Netflix zelf blokkeren nee, als je proxy/VPN service niet meer werkt inderdaad terug naar je oorspronkelijke settings en gewoon Netflix NL kijken.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat als je weer terug gaat naar je oorspronkelijke DNS instellingen dat je dan geen problemen meer zou moeten hebben. Maar dat is een vermoeden.
Nou ja, prima toch? Als het risico wilt lopen, heb je 2 maanden gratis op jaarbasis en zo niet, dan heb je een maandelijks bedrag.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:46 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat weet ik maar dat netflix gedwongen begon al in september
Je kunt het alsnog opzeggen en je resterende geld terugkrijgen.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, prima toch? Als het risico wilt lopen, heb je 2 maanden gratis op jaarbasis en zo niet, dan heb je een maandelijks bedrag.
De TT klopt gewoon, er zijn netflix gebruikers geblokkeerd vpn/dns te gebruikenquote:Op maandag 5 januari 2015 10:49 schreef _Dido_ het volgende:
Net even de laatste posts teruggelezen. Kan de TT niet even veranderd worden? Irritante, onjuiste, 'angst'zaaiende TT
Wat?quote:Op maandag 5 januari 2015 10:46 schreef SunChaser het volgende:
Dat weet ik maar dat netflix gedwongen begon al in september
Owhquote:Op maandag 5 januari 2015 10:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ze gaan je echt niet van Netflix zelf blokkeren nee, als je proxy/VPN service niet meer werkt inderdaad terug naar je oorspronkelijke settings en gewoon Netflix NL kijken.
Dat Netflix werd gedwongen begon al in september? Ja, nee, dat klinkt een stuk logischer.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:51 schreef SunChaser het volgende:
Er moet ergens het wondje werd tussen
Lets hope soquote:Op maandag 5 januari 2015 10:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat Netflix werd gedwongen begon al in september? Ja, nee, dat klinkt een stuk logischer.
Verder denk ik dat het much ado about nothing is. Storm in een glad water.
Alleen zegt Netflix daar niets van te weten.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:50 schreef SunChaser het volgende:
[..]
De TT klopt gewoon, er zijn netflix gebruikers geblokkeerd vpn/dns te gebruiken
In het gelinkte engadget-artikel onderaan ontkent Netflix wederom dat ze hiermee bezig zijn.quote:As you may know, the most recent update to the Netflix app (version 3.7.2) on Android have seen Google DNS hardcoded into the app itself, which means that some people are unable to use Netflix if they have our DNS setup.
So why would this happen? In striving to bring users the fastest streaming experience possible, Netflix is likely experimenting with different DNS setups to determine if it provides a faster more direct path to stream content to subscribers.
Since Google is one of the fastest, most consistent DNS servers, it makes sense that they would test out hard coding Googles DNS into their Netflix app.
We saw a similar issue a couple of years ago on the Playstation 3 and it became apparent at the time that Netflix and Sony were carrying out tests which is why not everyone was affected.
Since not everyone using our service on Android devices are being affected - it is still possible that this may be testing being carried out (or it may be the case that not everyone has had the update yet). We really don't know at this stage. We have even had some users report that the problem went away after subsequent updates to the Netflix app.
I'm affected by this, what can I do? If you are having issues with Netflix on your Android device, and you are running the Netflix app version 3.7.2 then you will have to block Google DNS at router level. We do have a number of guides available to help you with this, but please remember we cannot test every single router out there, so if your router is not on this list then please contact our support team with the make and model of router, your ISP, the Android version you are running (and on what device) and also the Netflix app version you are using.
It's also important that you have our DNS setup on your router and on your device, so that when the Google DNS lookup fails there is a fall back option (i.e. our DNS) on the device as well as the router.
You may also want to take a look at the update to this article - http://www.engadget.com/2(...)/?ncid=rss_truncated
Dit snap ik inderdaad ook niet. Of je moet gewoon nauwelijks iets leuk vinden?quote:Op maandag 5 januari 2015 11:31 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Even een vraag voor jullie he.
Zelf gebruik ik vooralsnog alleen Netflix NL, daar staat al zoveel op dat ik er nooit doorheen kom - en als ik er doorheen ben, zijn er inmiddels wel weer nieuwe updates geweest met nieuwe series.
Hier zie ik echter steeds mensen die zeker zouden gaan downloaden/hun abonnement opzeggen als alleen de Nederlandse content nog vrij is en je dus geen gebruik meer kunt maken van het buitenlandse aanbod via unblock us oid.
Hoeveel kijken jullie dan?Gisteren was een dag dat ik voor mijn doen heel veel heb gekeken: toen heb ik met mijn vriend drie afleveringen van House of Cards gezien. Op een gemiddelde dag kijk ik één of twee afleveringen van een serie. Met deze snelheid doe ik gewoon een paar weken over een seizoen en kom ik dus nooit door het aanbod heen.
Ik snap niet hoe jullie dat kijken dan combineren met gewoon werken en sociale dingen e.d., en andere hobby's/sport.
Ik kijk heel veel.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:31 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Hoeveel kijken jullie dan?Gisteren was een dag dat ik voor mijn doen heel veel heb gekeken: toen heb ik met mijn vriend drie afleveringen van House of Cards gezien. Op een gemiddelde dag kijk ik één of twee afleveringen van een serie. Met deze snelheid doe ik gewoon een paar weken over een seizoen en kom ik dus nooit door het aanbod heen.
Ik snap niet hoe jullie dat kijken dan combineren met gewoon werken en sociale dingen e.d., en andere hobby's/sport.
Ik kan gerust een hele zondag series kijken hoor, no problemquote:Op maandag 5 januari 2015 11:31 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Zelf gebruik ik vooralsnog alleen Netflix NL, daar staat al zoveel op dat ik er nooit doorheen kom - en als ik er doorheen ben, zijn er inmiddels wel weer nieuwe updates geweest met nieuwe series.
Hier zie ik echter steeds mensen die zeker zouden gaan downloaden/hun abonnement opzeggen als alleen de Nederlandse content nog vrij is en je dus geen gebruik meer kunt maken van het buitenlandse aanbod via unblock us oid.
Het heeft te maken met smaak, ik vind op andere regio's serie die ik wil zien, seizoenen die nog niet in Nederland te zien zijn, soms zelfs films die in Nederland nog in de bios draaien staan al op andere netflixregios.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:31 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik vind dat er meer dan genoeg aanbod op de Nederlandse Netflix is, maar ik ga vaak pas op Netflix om een film te kijken nadat ik op Moreflix heb gezien waar de film die ik wilde zien op Netflix staat. En dat kan dat Nederland zijn, maar ook Zweden, Brazilië of de VS.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:31 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Jawel. Is (nog) helemaal niet aan de orde.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:29 schreef richolio het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)se-content~a3823341/
Dus doen alsof je in de us bent dmv vpn kan niet meer (?)
Poepgezicht dan maar?quote:Op maandag 5 januari 2015 18:42 schreef lord_bono het volgende:
Shitface als kankerwijf vertalen![]()
![]()
Lekker bezig Netflix.
Nee, dat slaat ook nergens op. Maar kankerwijf is wel extreem naar mijn menig, genoeg alternatieven (kutwijf bv.).quote:
Dat is soms op de Nederlandse tv ook wel ja, volgensmij heb ik shitface=kankerwijf zelfs letterlijk op de normale TV gezien dus kan zijn dat dat de officiële subs zijn.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:47 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Nee, dat slaat ook nergens op. Maar kankerwijf is wel extreem naar mijn menig, genoeg alternatieven (kutwijf bv.).
Ohquote:Op maandag 5 januari 2015 18:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel. Is (nog) helemaal niet aan de orde.
netflix koopt de content ook inclusief subs etc, ze gaan dat echt niet zelf nog eens vertalen. Tenzij het eigen series zijn natuurlijkquote:Op maandag 5 januari 2015 18:51 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dat is soms op de Nederlandse tv ook wel ja, volgensmij heb ik shitface=kankerwijf zelfs letterlijk op de normale TV gezien dus kan zijn dat dat de officiële subs zijn.
Wel erg dom in ieder geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |