Courgette-koekjes met feta. Recept volgens mij van Claudia Roden.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:41 schreef -Mellow- het volgende:
Vanavond yaprak sarma, ofwel gevulde wijnbladeren (met o.a. rijst, pijnboompitten rozijnen, peterselie en munt) Moet er nog iets bij verzinnen dat er goed bij past. Er is sowieso nog heel veel humus...
Heb jij dat nodig dan?quote:Op maandag 5 januari 2015 12:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Gaat mn goede voornemen... begonnen met een stuk taart.
Nu volkoren crackers met smeerkaas/komkommer en eiersalade.
oh dat klinkt wel goed, toevallig heb ik ergens een kookboek van haar liggen ook. Ik zat zelf ook nog te denken aan iets met filodeeg en turkse kaas..quote:Op maandag 5 januari 2015 12:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Courgette-koekjes met feta. Recept volgens mij van Claudia Roden.
En iets van vis ofzo zou ik doen
als ik zo kook dan hou ik het idd ook meestal vegetarisch. Vlees past er sowieso niet bij.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:53 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
oh dat klinkt wel goed, toevallig heb ik ergens een kookboek van haar liggen ook. Ik zat zelf ook nog te denken aan iets met filodeeg en turkse kaas..
Vis gaat m niet worden want ik moet rekening houden met vegetariėrs (en ben er zelf sowieso ook erg selectief mee)
ja klinkt allemaal fijnquote:Op maandag 5 januari 2015 12:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
als ik zo kook dan hou ik het idd ook meestal vegetarisch. Vlees past er sowieso niet bij.
Komt uit het boek duizend en 1 smaken ofzoiets. Heb mijn kookboeken nu niet in de buurt.
Linzensalade past er ook bij. Wortelgembersoepje met een dot verse koriander en verkruimelde feta is ook erg lkkr. Wel de schapen/geiten-feta natuurlijk
Krijg gelijk zin om weereens zo te kokenIs te lang geleden
Haha teveel gegeten waarvan geen vitamines. Wilde weer meer vitamines eten. Maar dat haal ik wel weer inquote:Op maandag 5 januari 2015 12:50 schreef Windigo het volgende:
[..]
Heb jij dat nodig dan?(dat goede voornemen
)
Ik zit nu overigens nog aan overgebleven kerstchocolade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |