Waar kopen ze die vleesstaven eigenlijk in?quote:Op maandag 5 januari 2015 04:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Grieks restaurant en dan doe ik de inkoop, administratie etc. maar ik mag daarvoor thuiswerken
Nine-darter OK, maar kom op, wedden of de eerste pijl in de triple 20 vliegt voor een 2.10 odd is wel heel erg matig.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:59 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik had er nog zoveel meer he. 9 darter't Scheelde maar 2cm.
Zo maakte ik elke set spannend. Dat met een spannende pot was een leuke avond.quote:Op maandag 5 januari 2015 13:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nine-darter OK, maar kom op, wedden of de eerste pijl in de triple 20 vliegt voor een 2.10 odd is wel heel erg matig.
Nice, zeker omdat er geen Nederlander meer meedeed.quote:
En hoeveel geld heb je verbrast?quote:Op maandag 5 januari 2015 13:04 schreef Travel. het volgende:
[..]
Zo maakte ik elke set spannend. Dat met een spannende pot was een leuke avond.
En omdat Boer Zoekt Vrouw er voor was.quote:Op maandag 5 januari 2015 13:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Nice, zeker omdat er geen Nederlander meer meedeed.
Wat geweldig gewoonquote:Op maandag 5 januari 2015 00:36 schreef hole1988 het volgende:
Het is al gezegd in de uitzending, maar volgend jaar 1 keer in NL.twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 05-01-2015 om 00:32:39Opzienbarend dartsnieuws. Barry Hearn van de PDC heeft net bekend gemaakt dat in 2016 de Premier League 1x naar Nederland komt!! #rtl7darts reageer retweet
had een miljoen verwachtquote:
De echte kenners wisten dit natuurlijk al: klikquote:Op maandag 5 januari 2015 00:08 schreef luckass het volgende:
Chizzy.
Huybrechts verrassend, maar gaaf dat 'ie de kans krijgt.
Wat is er logisch aan die Belg? 0 halve finales op tv. Jenkins daarin tegen 2 finales!quote:Op maandag 5 januari 2015 14:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De echte kenners wisten dit natuurlijk al: klik![]()
Verder eens met wat vaker gezegd is. Logische keuzes alleen liever Thornton gezien ipv Chisnall.
Nobody cares. Kim heeft stage presence en passie en betrekt het hele publiek bij zijn wedstrijden. Dat soort types moeten er meer zijn en dat weet Barry ook.quote:Op maandag 5 januari 2015 14:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat is er logisch aan die Belg? 0 halve finales op tv. Jenkins daarin tegen 2 finales!
2 zaken:quote:Op maandag 5 januari 2015 14:20 schreef hafcfan het volgende:
Wat is er logisch aan die Belg? 0 halve finales op tv. Jenkins daarin tegen 2 finales!
Zelfs Mervyn King en Thornton hadden meer recht op een plek in de PL dan Huybrechts, maar Kingstown heeft het aardig goed uitgelegd qua maken van afwegingen. Als het aan mij lag dan zat Huybrechts er niet bij, maar ik maak helaas niet de lijst.quote:Op maandag 5 januari 2015 14:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja. Jammer dat hij dit jaar niet won, zou wel eens zijn laatste kans ooit geweest kunnen zijnquote:Op maandag 5 januari 2015 14:07 schreef hafcfan het volgende:
Hoop wel dat Phil nog 1 keer wereldkampioen wordt en dan stopt. Hij hoort als de beste te stoppen en niet langzaam afglijden.
Ze moeten gewoon eens de beste 10 doen. Nou maakt Kim qua niveau niet veel uit die heeft bewezen de toppers aan te kunnen maar qua prestaties slaat t nergens op.quote:Op maandag 5 januari 2015 14:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Zelfs Mervyn King en Thornton hadden meer recht op een plek in de PL dan Huybrechts, maar Kingstown heeft het aardig goed uitgelegd qua maken van afwegingen. Als het aan mij lag dan zat Huybrechts er niet bij, maar ik maak helaas niet de lijst.
Dit WK was hij al stukken minder dan normaal ja. Zeker gisteren leken zijn dubbels nergens op.quote:Op maandag 5 januari 2015 14:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja. Jammer dat hij dit jaar niet won, zou wel eens zijn laatste kans ooit geweest kunnen zijn.
Maar goed, blijft altijd koffiedik kijken wat het goede moment is om te stoppen.
Ik heb sterk het gevoel dat dit Taylors laatste kans was om het WK te winnen. Phil is duidelijk niet meer de bijna onverslaanbare speler van jaren terug, al blijft hij nog steeds een hele goede speler.quote:Op maandag 5 januari 2015 14:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja. Jammer dat hij dit jaar niet won, zou wel eens zijn laatste kans ooit geweest kunnen zijn.
Maar goed, blijft altijd koffiedik kijken wat het goede moment is om te stoppen.
TOP!!quote:Op maandag 5 januari 2015 14:06 schreef hafcfan het volgende:
Opzienbarend dartsnieuws. Barry Hearn van de PDC heeft net bekend gemaakt dat in 2016 de Premier League 1x naar Nederland komt!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |