Szura is het hier niet mee eens.quote:Op maandag 5 januari 2015 00:07 schreef Grifte het volgende:
Erg tof voor Huybrechts, gave darter om naar te kijken.
Prima samenstelling, lijkt me zo.quote:Op maandag 5 januari 2015 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Gerwen
Taylor
Lewis
G. Anderson
---------------------
Van Barneveld
Bunting
---------------------
Wright
Chisnall
K. Huybrechts
Wade
wordt ie alleen maar sterker vanquote:Op maandag 5 januari 2015 00:08 schreef luckass het volgende:
Chizzy.
Huybrechts verrassend, maar gaaf dat 'ie de kans krijgt.
Ik had die Belg ingeruild voor Thornton of King.quote:Op maandag 5 januari 2015 00:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
had liever thornton dan chisnall gehad
Moet Taylor wel weer aan de bak op world matchplay, world grand prix.quote:Op maandag 5 januari 2015 00:09 schreef Zipportal het volgende:
Gurwin nog steeds eerste. Taylor gaat vloertoernooitjes bij langs.
Always forget.quote:WAAROM AD?
Een warme, heldere en breed inzetbare stem.
Uitstekend regiseerbaar.
Flexibel, betrouwbaar en snel.
Heel goed met taal.
Maakt zich snel teksten ‘eigen'.
Leeft zich uitstekend in, in de opdracht.
HOE WERK IK?
Opdrachten kan ik op vele manieren ontvangen en aannemen (flexibel).
Dat mag volledig digitaal, u stuurt de tekst / opdracht via mail en ik zorg ervoor dat de opdracht snel en goed wordt ingesproken. Het ‘ formaat’ mag u kiezen: WAV, MP3. Alles is mogelijk: U kunt alleen de ‘ kale’ stem krijgen en die zelf afmixen, of kiezen voor een door mij afgemixte versie.
Of, dat kan ook, ik kom naar een door de klant gekozen locatie om daar in te spreken.
REFERENTIES
"Dat z'n stem warm en enthousiast klinkt? Ik zou zeggen probeer 't maar uit, dan weet je wat ik bedoel"
Ferry Maat: oa Soulshow, TROS, Radio Veronica, Radio 10
Jenkins én King inderdaad.quote:Op maandag 5 januari 2015 00:10 schreef Szura het volgende:
Had liever Jenkins erbij gehad of King, geen Chisnall of Bokito-Belg
Met jou kan ik praten.quote:Op maandag 5 januari 2015 00:10 schreef Szura het volgende:
Had liever Jenkins erbij gehad of King, geen Chisnall of Bokito-Belg
quote:Op maandag 5 januari 2015 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Het slotwoord in deze reeks is voor Hafcfan.
Die wist na twee sets dat Taylor zou winnen.
En die dacht 100% te weten dat Whitlock de Premier League wel zou halen.quote:Op maandag 5 januari 2015 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Het slotwoord in deze reeks is voor Hafcfan.
Die wist na twee sets dat Taylor zou winnen.
Partij van het toernooiquote:Op maandag 5 januari 2015 00:11 schreef luckass het volgende:
En dan te bedenken dat TorPedo bijna van Gary had gewonnen jongens
Ik zal ervoor zorgenquote:Op maandag 5 januari 2015 00:12 schreef Szura het volgende:
Waar blijft dat PL-topic? Dan kan ik daar de eerste kotssmiley plaatsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |