quote:Op zondag 4 januari 2015 23:37 schreef Abed het volgende:
Ik had mijn dartbord ooit te nat gemaakt met een plantenspray, sprong hij snachts uit het ijzer met een klap, godver
Een dartbord is helemaal geen plant.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:37 schreef Abed het volgende:
Ik had mijn dartbord ooit te nat gemaakt met een plantenspray, sprong hij snachts uit het ijzer met een klap, godver
allemaal gaatjes ook in de muur eromheenquote:Op zondag 4 januari 2015 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Af en toe. Ook wel eens in het raam.
Nee... Er zijn twee polen, negatieve pool trekt de pluspool aan en andersom.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:37 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Als er toch een magneet inzit dan moeten die van Taylor er toch ook uitvallen?
Had altijd reserve triple 20´s bij me. Versleten zo snel.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:37 schreef Abed het volgende:
alles is viesquote:Op zondag 4 januari 2015 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Houd toch je je bek dicht KutViesdik.
Jij zit met je stijve in de hand al 86 uur te verkondigen dat Taylor gebrand is op dit WK Taylor dit taylor dat.
Van neutraal commentaar is met je viesdikke pens geen sprake meer Vieze bloedzuiger.
Meld je aan bij unibet en krijg Engels commentaarquote:Op zondag 4 januari 2015 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Jij zit met je stijve in de hand al 86 uur te verkondigen dat Taylor gebrand is op dit WK Taylor dit taylor dat.
Van neutraal commentaar is met je viesdikke pens geen sprake meer Vieze bloedzuiger.
Rustig Stijn, neem je pilletje.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ooh u mad Stijntjequote:Op zondag 4 januari 2015 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |