Ja echt. En nee hij is gewoon naakt.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Haha, echt? GE-WEL-DIG! Heeft hij een stoere kefiyeh om?
Absoluut, ik ben niet alleen hondenliefhebber maar heb dus meer dan 20 jaar ervaring met Border Collies en we hebben er zelf nu 5 gehad.. Ze staan vér boven elk ander hondenras. Daar kom je niet onder uit.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:24 schreef Webschip het volgende:
Border Collies zijn Goddelijk. Met een hoofdletter dus.
Pas op, Abu is best wel ijdel.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze staan vér boven elk ander hondenras. Daar kom je niet onder uit.
Ze zijn het slimste. En het liefste.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Absoluut, ik ben niet alleen hondenliefhebber maar heb dus meer dan 20 jaar ervaring met Border Collies en we hebben er zelf nu 5 gehad.. Ze staan vér boven elk ander hondenras. Daar kom je niet onder uit.
Er zijn uitzonderingen, en elke hond is uniek. Maar het is wetenschappelijk bewezen.. een Border Collie is met stip de slimste hond die er bestaat, en dan ook echt met stip. De poedel staat op 2 trouwens, je verwacht het niet.. Maar een Border Collie.. DAMN... (al kan je ze ook verneuken door slechte opvoeding/training/omgang, net als elke hond)quote:
Liefde is bij elke goed opgevoede hond te vinden, maar "the will to please" is bij een Border Collie het sterkst van alle hondenrassen.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:37 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ze zijn het slimste. En het liefste.
Is dat jouw hond?quote:
1 van de 2 ja, dat is Swift.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat jouw hond?
Wat een leuk beest
Mooie hondjes hoor.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
1 van de 2 ja, dat is Swift.
Dit is Donja;
Onderbroken door de hond van de herder en een schapenwissel.
Kan ik mij voorstellen, je hebt er zelf 1 toch?quote:Op maandag 5 januari 2015 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mooie hondjes hoor.
Zelf geniet ik het meest van de Engelse setter in al zijn schoonheid
Jaaa, een hele lievequote:Op maandag 5 januari 2015 20:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen, je hebt er zelf 1 toch?
Zijn leuke honden, volgens mij heb ik wel eens een foto gezien van de jouwe. Zelf ben ik ook behoorlijk gek op Leonbergers. Maar eigenlijk vind ik elke hond met karakter wel te gek.quote:
Ja precies, van die opgevoerde kattenquote:Op maandag 5 januari 2015 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ook, behalve van die kleine keffertjes. Daar heb ik niks mee.
Ja, en vaak erg moeilijk op te voeden of stronteigenwijs. Jack Russel bijvoorbeeld, pure ADHD.quote:
Jij werd ook haast gekrabt door die kat toen je hem aaide. Lieve dieren hoorquote:Op maandag 5 januari 2015 19:39 schreef Specularium het volgende:
Wisten jullie dat Marianne bang is voor poezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |