Ongelofelijk dat ik dat vergat...quote:
Daar loopt zeker wel wat moois tussen jaquote:
Moeten ze nog een jaartje wachten bij de Jets, jammer hoor...twitter:Rand_Getlin twitterde op dinsdag 06-01-2015 om 22:58:40Multiple sources with insight on Jameis Winston's process indicate the QB is seriously considering staying in school for another year. reageer retweet
Een punterquote:Clemson junior Bradley Pinion surprised the entire college football and NFL community by announcing on the school's website on Tuesday that he would be forgoing his senior season with the Tigers and declaring for the 2015 NFL Draft.
Ik heb een Jamarcus Russell gevoel bij deze jongen.quote:Father: Winston To Go Pro
Florida State Jameis Winston will enter the NFL draft, his father said Wednesday. The redshirt sophomore went 26-1 as the starter, won the Heisman Trophy and a national title
Punters are people tooquote:Op woensdag 7 januari 2015 09:33 schreef Guard het volgende:
Even meteen maar gekeken naar de early declarers gekeken:
[..]
Een punter
Lol, zijn pa...quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:34 schreef maerk het volgende:
[..]
Ik heb een Jamarcus Russell gevoel bij deze jongen.
True, cause people make mistakes, and declaring was a mistakequote:Op woensdag 7 januari 2015 18:09 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Punters are people too
[ afbeelding ]
4 for 4quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:09 schreef bambino het volgende:
[..]
Predictions:
Panthers
Ravens
Colts
Cowboys
Kans op sneeuw?quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:24 schreef Moonlighter het volgende:
Zaterdag een max temperatuur van -7 in foxborough
Anything can happen in footballquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:55 schreef Seam het volgende:
Haha no fucking way dat de Cowboys gaan winnen
Keurig Orlando Pace vergeten te noemen in de opsommingquote:The modern-day finalists are kicker Morten Andersen, running back Jerome Bettis, wide receiver Tim Brown, coach Don Coryell, running back Terrell Davis, coach Tony Dungy, linebacker/defensive end Kevin Greene, linebacker/defensive end Charles Haley, wide receiver Marvin Harrison, coach Jimmy Johnson, safety John Lynch and guard Will Shields.
The senior nominee is former Vikings center Mick Tingelhoff.
Special contributors are Bill Polian and Ron Wolf, the architects of Super Bowl teams as executives.
Rodgers mankeert niets, hij is zich al aan het indekken voor another one and done in de playoffs.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:39 schreef Nagil het volgende:
Als Rodgers 80% is zal GB wel winnen, maar met een manke Rodgers, of erger Flynn, maken de Cowboys goede kans. Ben benieuwd of de Patriots weer eens een inspiratieloze pot gaan neerzetten zoals de afgelopen jaren en of Manning weer eens een fatsoenlijke bal gaat gooien. Allemaal mooie storylines iig, wildcard-weekend was behalve het Cowboys-drama toch wel erg teleurstellend.
Wordt het nou onderhand niet eens tijd dat Charles Haley wordt gekozen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:36 schreef Guard het volgende:
HoF nominees bekend gemaakt, uit http://espn.go.com/nfl/st(...)-hall-fame-finalists
[..]
Keurig Orlando Pace vergeten te noemen in de opsomming![]()
Gelukkig wordt ie wel specifiek genoemd in het artikel.
Persoonlijk zou ik Greeneen Bettis
graag in het Gold Jacket zien.
T.D. een "shoe in" wmb
Waarschijnlijk wordt ie weer niet gekozen en Dungy wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:11 schreef maerk het volgende:
[..]
Wordt het nou onderhand niet eens tijd dat Charles Haley wordt gekozen?
Niet dat ik nou zoveel waarde hecht aan de HoF, die speeches vind ik echt om te kotsen, maar hoe kunnen ze nu al 10 (?) jaar om deze man heen?
Panthers, zou wel een ongelooflijke verrassend zijn, maar als Cam het op zijn heupen heeft...quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:50 schreef RCHY het volgende:
Nog maar een paar uur wachten op de eerste divisional round wedstrijd.
Predictions:
Patriots
Panthers
Packers
Colts
Ik hoop dat de Cowboys geen schijn van kans maken maar ik ben er nog niet gerust op. Zeker omdat het nog niet duidelijk hoe fit Rodgers is.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:50 schreef popolon het volgende:
Als er een 'wonder' is gaat het gebeuren in Seattle denk ik. Cowboys hebben geen schijn van kans. De rest kan beide kanten op.
Ik geef ze goede kans. Cowboys hadden het moeilijk tegen de Lions omdat de running game niet draaide. Packers zijn stukken slechter tegen de run. Dan is het ineens een hele andere wedstrijd. Veel first downs, lange drives en Rodgers aan de kant. Dan kan het ineens heel vervelend worden voor de Packers.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:50 schreef popolon het volgende:
Als er een 'wonder' is gaat het gebeuren in Seattle denk ik. Cowboys hebben geen schijn van kans. De rest kan beide kanten op.
Ok, ligt dus niet aan mij. Ik vond het namelijk ook al.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:41 schreef Hush het volgende:
Jezus, wat een zouteloos commentaar. Maar het begint leuk zo!
Dat ging wel heel makkelijk...te makkelijk?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:41 schreef Kyran het volgende:
Alsof de Patriots er niet eens stonden of nog niet wakker waren .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |