Wij gaan best vaak uit eten met de kinderen. Juist om ze ook te leren hoe je je gedraagt in een restaurant.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:17 schreef .Sparkling. het volgende:
Moppert, hij is nog lang geen 1 toch?![]()
LB, wat schattig!
Wij zijn gisterenavond uit eten geweest met Eva en het ging zo goed! Ze heeft lekker zitten smikkelen van haar tomatensoepje en tussendoor wat pikken van ons bord. Ze heeft zitten sjansen met de mensen in het restaurant![]()
Pas tegen 8 uur werd ze wat huilerig, toen was het bedtijd want ze wou ook al geen middagslaapje doen.
Ik ben zo trots![]()
En Eva begint alles te tellen. 1, 2, 3! Het klinkt zo schattig, ik smelt iedere keer weer.
Dat vind ik ook echt goed. Ik durfde nooit zo goed, bang dat ze strontvervelend was en we bijna weggekeken zouden worden. Maar echt, het was zo leuk! Het restaurant was ook heel kindvriendelijk dus ze mocht een beetje door het restaurant heen lopen en kreeg een snoepje tussendoor. Haar drie uur vastzetten op haar stoel lukt nog niet maar als ze tussendoor even mag spelen gaat het echt prima. Goed om te wetenquote:Op maandag 5 januari 2015 11:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wij gaan best vaak uit eten met de kinderen. Juist om ze ook te leren hoe je je gedraagt in een restaurant.
Dit ook ja!quote:Op maandag 5 januari 2015 12:10 schreef L-E het volgende:
Spark, ik ken niet eens een volwassene die rustig drie uur op een stoel blijft zitten, jij wel?Hier ook vaak uit eten met de kindjes, vinden we alle vier heel gezellig. Sowieso, als er eten is, zijn mijn kinderen blij
![]()
Ja, daar heb je een puntquote:Op maandag 5 januari 2015 12:10 schreef L-E het volgende:
Spark, ik ken niet eens een volwassene die rustig drie uur op een stoel blijft zitten, jij wel?Hier ook vaak uit eten met de kindjes, vinden we alle vier heel gezellig. Sowieso, als er eten is, zijn mijn kinderen blij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |