Wij gaan best vaak uit eten met de kinderen. Juist om ze ook te leren hoe je je gedraagt in een restaurant.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:17 schreef .Sparkling. het volgende:
Moppert, hij is nog lang geen 1 toch?![]()
LB, wat schattig!
Wij zijn gisterenavond uit eten geweest met Eva en het ging zo goed! Ze heeft lekker zitten smikkelen van haar tomatensoepje en tussendoor wat pikken van ons bord. Ze heeft zitten sjansen met de mensen in het restaurant![]()
Pas tegen 8 uur werd ze wat huilerig, toen was het bedtijd want ze wou ook al geen middagslaapje doen.
Ik ben zo trots![]()
En Eva begint alles te tellen. 1, 2, 3! Het klinkt zo schattig, ik smelt iedere keer weer.
Dat vind ik ook echt goed. Ik durfde nooit zo goed, bang dat ze strontvervelend was en we bijna weggekeken zouden worden. Maar echt, het was zo leuk! Het restaurant was ook heel kindvriendelijk dus ze mocht een beetje door het restaurant heen lopen en kreeg een snoepje tussendoor. Haar drie uur vastzetten op haar stoel lukt nog niet maar als ze tussendoor even mag spelen gaat het echt prima. Goed om te wetenquote:Op maandag 5 januari 2015 11:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wij gaan best vaak uit eten met de kinderen. Juist om ze ook te leren hoe je je gedraagt in een restaurant.
Dit ook ja!quote:Op maandag 5 januari 2015 12:10 schreef L-E het volgende:
Spark, ik ken niet eens een volwassene die rustig drie uur op een stoel blijft zitten, jij wel?Hier ook vaak uit eten met de kindjes, vinden we alle vier heel gezellig. Sowieso, als er eten is, zijn mijn kinderen blij
![]()
Ja, daar heb je een puntquote:Op maandag 5 januari 2015 12:10 schreef L-E het volgende:
Spark, ik ken niet eens een volwassene die rustig drie uur op een stoel blijft zitten, jij wel?Hier ook vaak uit eten met de kindjes, vinden we alle vier heel gezellig. Sowieso, als er eten is, zijn mijn kinderen blij
*krak*quote:Op maandag 5 januari 2015 15:15 schreef elamanilo het volgende:
Uit eten gaan ben ik te dik voor, dus dat doen we nooit.
Nou, dit. Ik zat ook echt even zoquote:Op maandag 5 januari 2015 15:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
*krak*
Say what???Lieverd je bent niet dik, en als je het wel was, waarom zou je dan niet uit eten kunnen
Ik had jou in mijn achterhoofd toen ik mijn post typte.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:14 schreef L-E het volgende:
Ik ben denk ik getraumatiseerd door mijn 1545-gram kind, maar ik vind het niet leuk dat mensen steeds benoemen hoe klein 1800 gram is![]()
Toen dat bij ons gebeurde riep ik steeds HIJ IS OOK HEEL VEEL ANDERE DINGEN JA
Hoeven jullie niets mee te doen hoor, is mijn ding, kom ik weer overheen
Dat is het! En zo bedoelen jullie het allemaal vermoedelijk ookquote:Op maandag 5 januari 2015 15:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik had jou in mijn achterhoofd toen ik mijn post typte.
Maar het ís toch ook heel bijzonder dat een kindje dat nog zo klein is, toch buiten de buik groot kan worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 januari 2015 15:31 schreef elamanilo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben niet beledigd of verdrietig, gekquote:Op maandag 5 januari 2015 15:29 schreef Omentielvo het volgende:
L-E, ik vind 1800 ook mini. Ook met de termijn waarbij die baby geboren is. Ik wilde daar echt niemand mee beledigen of verdrietig maken eigenlijk. Want net als LB vind ik het zo bijzonder om te zien hoe sterk baby's eigenlijk zijn. Kijk naar jouw knul. Zo'n vechtertje en dan die foto van laatst. Een kleine held vind ik hem.
Kyara, wat leuk dat J het zo leuk vond. Wil je ook straks lessen gaan nemen?
Ela, ik vind dat niemand ooit te dik is om uit eten te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 januari 2015 15:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]+1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
quote:Op maandag 5 januari 2015 15:32 schreef Omentielvo het volgende:
Riley deed dat in de zomer. Deed ze allemaal ballen in haar rompertje. Ze kon zo meedoen met toddlers & tiara's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omen, ja, we willen wel lessen nemen als het na deze 6 nog steeds bevalt.
Het is hier ook altijd afwachten wat er zoal uit luiers en rompers komt. Meestal een heleboel zand
En L-E, ik begrijp je wel. Maar heb dat zelf een stuk minder, maar misschien ook omdat ik in het hele prille begon zelf ook amper verder kon kijken dan "wat zijn ze klein" bij mijn eigen kinderen.
Zo, en nu ga ik weer verder met het zoeken naar een fulltime baan in verwegistan. Het is een faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaase. Toch? Toch? TOCH?
Oh ja, ik denk dat je gelijk hebtquote:Op maandag 5 januari 2015 16:06 schreef Omentielvo het volgende:
Blond. Ik dacht dat ze een fulltime baan wilde, omdat haar bijna peuters wel al echt peutergedrag vertonen (door het is een faaaaaaaaase met meer a's dan stukje)
+1 ik hoorde ook telkens ze heeft nog wel een prematuurkoppie he?quote:Op maandag 5 januari 2015 15:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is het! En zo bedoelen jullie het allemaal vermoedelijk ook
Ik hoor gewoon de stemmetjes van de mensen die op bezoek kwamen op neo en niets wisten te zeggen en daarom maar zes keer in dat ene kwartier zeiden 'Nou, poe, goh.. klein he'Als nieuwbakken ouders wil je ook supertoffemooieleuke dingen horen over je grote trots
De zorg, en aangezien ik wel een treetje lager zal werken dan toen (toen had ik een leidinggevende functie, dat wil/kan ik niet meer) denk ik wel dat er werk te vinden is. Maar eh 'hoi, ik ben L-E en supergoed in mijn werk ook al heb ik twee jaar niet gewerkt vanwege mijn traumatische zwangerschap in 2013 en ben ik nu weeeerrrr zwanger en moet ik in mei met verlof toch denk ik zeker wel een maand of vier een goede bijdrage te kunnen leveren aan dit team' komt toch niet heel erg over, ben ik bangquote:Op maandag 5 januari 2015 16:17 schreef Kyara het volgende:
Je weet het niet L-E. Het is misschien niet de beste tijd maar dat ligt ook aan je branche.
Niet?quote:Op maandag 5 januari 2015 16:25 schreef L-E het volgende:
[..]
De zorg, en aangezien ik wel een treetje lager zal werken dan toen (toen had ik een leidinggevende functie, dat wil/kan ik niet meer) denk ik wel dat er werk te vinden is. Maar eh 'hoi, ik ben L-E en supergoed in mijn werk ook al heb ik twee jaar niet gewerkt vanwege mijn traumatische zwangerschap in 2013 en ben ik nu weeeerrrr zwanger en moet ik in mei met verlof toch denk ik zeker wel een maand of vier een goede bijdrage te kunnen leveren aan dit team' komt toch niet heel erg over, ben ik bang
Altijd een maand of 4....quote:Op maandag 5 januari 2015 16:27 schreef ferrari_rood het volgende:
En ela je bent helemaal niet dik. Mijn ouders zijn ook zo lekker tactisch mijn moeder heeft maatje 34 zonder ook maar enige vorm en ja ik ben te dik maar mijn lichaam is ook echt om zeep geholpen door de zwangerschappen en snapt niet meer hoe alles nu werkt.
Tico goed voornemen en nu volhouden ga je zeker lukken.
Ga je nu voor 8mnd het dubbele.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Altijd een maand of 4....
Vorig jaar shake dieet, tot ik streef gewicht min of meer bereikt had
Ik denk dat je de uitkomst wel kan raden
Je hebt helemaal gelijk! Ik ga ook niet actief zoeken nu, het kriebelt gewoonquote:Op maandag 5 januari 2015 16:30 schreef Kyara het volgende:
[..]
Niet?
Flauw hoor
Maar waarom zou je het nu al willen? Niet leuker om nu lekker te genieten van oudste, kleur en zwangerschap en straks van3
kindjes en dan rustig aan te gaan zoeken?
Je kunt het!quote:Op maandag 5 januari 2015 16:31 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ga je nu voor 8mnd het dubbele.
Ik ben ook blijven steken op -8 en er moeten er nu nog zeker 10 af vanavond weer trainen met nog steeds stijve nek en morgen naar de fysio.
Het gaat echt te snel gewoon. Meer dan eens ben ik zwaar op zoek naar de stopdetijd-knop. Maar ja met mijn gebrek aan huishoudskills vind ik die pas terug als Riley in de puberteit zit en wil ik die knop juist totaal niet meer gebruiken.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:13 schreef Kyara het volgende:
En inderdaad, ze zijn al bijna 2
Raar he Omen, vorig jaar hadden we gewoon nog baby's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Even voor mezelf het idee achter klein, wie weet helpt het te relativerenquote:Op maandag 5 januari 2015 15:14 schreef L-E het volgende:
Ik ben denk ik getraumatiseerd door mijn 1545-gram kind, maar ik vind het niet leuk dat mensen steeds benoemen hoe klein 1800 gram is![]()
Toen dat bij ons gebeurde riep ik steeds HIJ IS OOK HEEL VEEL ANDERE DINGEN JA
Hoeven jullie niets mee te doen hoor, is mijn ding, kom ik weer overheen
Kyara, leuk zeg! Ik zou zoiets ook wel willen doen maar ik vind Sticker er in gedrag echt nog te klein voor.
Jouwes zijn ook al bijna 2, omfg
(Ja, voor als je het zelf niet bijhoudt ofzo he)
quote:Op maandag 5 januari 2015 19:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Even voor mezelf het idee achter klein, wie weet helpt het te relativerenMijn kind was 4 kg bij de geboorte, meer dan twee keer zo groot dus. Klein dus omdat ik simpelweg nog nooit zo'n klein mensje heb mogen aanschouwen, laat staan koesteren. Klein omdat er geen grammetje vet aan zit, kleine rimpelhandjes met lange dunne vingers die al stevig om zich geen grijpen, kleine dunne lange voetjes met nog veel kleinere teentjes. Klein, niet negatief, maar in verwondering omdat het al zo heel erg een eigen mensje is vol leven en kracht. Klein als in vertederend, verliefd en verwonderd.
Daarom doen wij dit soort dingen echt samen. Elkaar uitdagen en motiveren. Maar met 3 kinderen kun je simpelweg niet 3x per week samen naar de sportschool. We deden dat wel toen we Bram nog niet hadden en de meiden om de dag hadden. Dan gingen we elke avond dat we alleen waren naar de spinning lessen. Nu hebben we gewoon een roeitrainer gekocht en een schema gezocht om het op te bouwen. En met roeien train je heel veel spiergroepen in 1x, dus win win.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:03 schreef Mabawa. het volgende:
Tally fijn dat je een goede eerste werkdag hebt gehad. Morgen weer iets meer!Voor je spoiler, het is niet niks allemaal.
Ik zou ook wel willen moetenafvallen maar echt zo geen discipline!
Ja samen scheelt echt een hoop! Zelfs met 1 wordt het hier lastig om meerdere keren pw samen te gaan sporten helaas. Hardlopen wel een geprobeerd maar vind ik verschrikkelijk. Maar ik ben eigenlijk gewoon luiquote:Op maandag 5 januari 2015 20:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Daarom doen wij dit soort dingen echt samen. Elkaar uitdagen en motiveren. Maar met 3 kinderen kun je simpelweg niet 3x per week samen naar de sportschool. We deden dat wel toen we Bram nog niet hadden en de meiden om de dag hadden. Dan gingen we elke avond dat we alleen waren naar de spinning lessen. Nu hebben we gewoon een roeitrainer gekocht en een schema gezocht om het op te bouwen. En met roeien train je heel veel spiergroepen in 1x, dus win win.
Je hebt gewoon je sport nog niet gevonden, ik ben geen sportfreak maar iets doen dat je leuk vind maakt het oneindig veel makkelijkerquote:Op maandag 5 januari 2015 20:19 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ja samen scheelt echt een hoop! Zelfs met 1 wordt het hier lastig om meerdere keren pw samen te gaan sporten helaas. Hardlopen wel een geprobeerd maar vind ik verschrikkelijk. Maar ik ben eigenlijk gewoon lui
Ik ken dat, hardlopen heb ik gedaan, maar ik haatte het echt heel erg. En bovendien kan ik bijvoorbeeld niet hardlopen zonder tena lady enzo....quote:Op maandag 5 januari 2015 20:19 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ja samen scheelt echt een hoop! Zelfs met 1 wordt het hier lastig om meerdere keren pw samen te gaan sporten helaas. Hardlopen wel een geprobeerd maar vind ik verschrikkelijk. Maar ik ben eigenlijk gewoon lui
Oh daar ook al. Hier denkt een meneertje dat ook... En dan rond 4 echt compleet niet te genieten.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Je hebt gewoon je sport nog niet gevonden, ik ben geen sportfreak maar iets doen dat je leuk vind maakt het oneindig veel makkelijkerer is zo veel meer dat je kunt doen dan jezelf ongelukkig voelen op een crosstrainer zeg maar
Volgens mij is Peach haar overdag-slaapje aan het laten vallen overigens
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar als ik niet zoek zal ik vast ook niet vinden, hoop vrees ik?quote:Op maandag 5 januari 2015 20:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Je hebt gewoon je sport nog niet gevonden, ik ben geen sportfreak maar iets doen dat je leuk vind maakt het oneindig veel makkelijkerer is zo veel meer dat je kunt doen dan jezelf ongelukkig voelen op een crosstrainer zeg maar
Oh gelijk een goede reden om het niet eens weer te proberenquote:Op maandag 5 januari 2015 20:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ken dat, hardlopen heb ik gedaan, maar ik haatte het echt heel erg. En bovendien kan ik bijvoorbeeld niet hardlopen zonder tena lady enzo....
Ik haat het roeien nog niet zo... Maar dat komt nog hoor.
Ai ik hoop het niet voor je! Juist nu is het denk ik wel fijn als ze nog ff plat gaat overdag he? Bij vrienden van ons kwam het weer terug overigens, dus misschien is het tijdelijk?quote:Op maandag 5 januari 2015 20:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Lief van jequote:Op maandag 5 januari 2015 18:33 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
L-E, fijn dat je wel weer toe bent aan werken. Jij bent net als je zoontje ook van zover gekomen. Een topper ben je![]()
Je kan zoveel kanten op... Hou je ervan om iets in een groep te doen, of juist liever alleen... En je kunt van alles uit proberen met proeflessen.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:24 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar als ik niet zoek zal ik vast ook niet vinden, hoop vrees ik?
[..]
Oh gelijk een goede reden om het niet eens weer te proberen
Ohja, Omen had het inderdaad treffend verwoordquote:Op maandag 5 januari 2015 20:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Lief van jeEn ja, dat is wel zo, we zijn idd van ver gekomen
Oh gezellig of niet, dat is dan pech... Want als ik moe afgaan op het humeur van de kinderen kom ik nergens meerquote:Op maandag 5 januari 2015 20:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ai ik hoop het niet voor je! Juist nu is het denk ik wel fijn als ze nog ff plat gaat overdag he? Bij vrienden van ons kwam het weer terug overigens, dus misschien is het tijdelijk?
Al ben ik het soms wel beu dat ik 's middags altijd aan huis gebonden ben. Wij zijn 's ochtends nogal laat op en traag op gang, dus mijn ochtend is heul kort, en na dr middagslaap is E niet altijd erg gezellig om mee te nemen, dus dingen plannen is best lastig!
Ik heb een beetje mensenvrees volgens mij. Vroeger danste ik en ik deed aan paardrijden. Dat laatste zou ik erg graag weer doen, maar even niet mogelijk. Misschien over een tijdje weer.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je kan zoveel kanten op... Hou je ervan om iets in een groep te doen, of juist liever alleen... En je kunt van alles uit proberen met proeflessen.
Uiteindelijk is er altijd wel iets wat je misschien voor een tijdje leuk vind om te doen.
Maar op de bank ploffen met een wijntje is inderdaad wel relaxter..
Dat ja, precíes! En dan rond vijven smeken of ze naar bed magquote:Op maandag 5 januari 2015 20:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh daar ook al. Hier denkt een meneertje dat ook... En dan rond 4 echt compleet niet te genieten.
Haha, waarschijnlijk niet nee of je moet ertegenaan lopen harrharrquote:Op maandag 5 januari 2015 20:24 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar als ik niet zoek zal ik vast ook niet vinden, hoop vrees ik?
[..]
Oh gelijk een goede reden om het niet eens weer te proberen
Andere mensen komen er om te sporten... Niet om jou te bekijkenquote:Op maandag 5 januari 2015 20:30 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ik heb een beetje mensenvrees volgens mij. Vroeger danste ik en ik deed aan paardrijden. Dat laatste zou ik erg graag weer doen, maar even niet mogelijk. Misschien over een tijdje weer.
Maar om nou in een zaal waar iedereen me kan bekijken te gaan staan, neuhhh dat zie ik echt niet gebeuren.
Ik vrees het ergstequote:Op maandag 5 januari 2015 20:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, waarschijnlijk niet nee of je moet ertegenaan lopen harrharr
I know maar dat is die kronkel in mijn kopquote:Op maandag 5 januari 2015 20:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Andere mensen komen er om te sporten... Niet om jou te bekijken
Doe die kronkel weg dan!quote:Op maandag 5 januari 2015 20:34 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste
[..]
I know maar dat is die kronkel in mijn kop
Ja, ze trekt de dag zonder echt nog niet, maar naar bed gaan weigert ze in alle toonaarden. Wellicht tijdelijk, maar Stef was op deze leeftijd al van zijn tukjes af dus het verbaast me niet.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ai ik hoop het niet voor je! Juist nu is het denk ik wel fijn als ze nog ff plat gaat overdag he? Bij vrienden van ons kwam het weer terug overigens, dus misschien is het tijdelijk?
Al ben ik het soms wel beu dat ik 's middags altijd aan huis gebonden ben. Wij zijn 's ochtends nogal laat op en traag op gang, dus mijn ochtend is heul kort, en na dr middagslaap is E niet altijd erg gezellig om mee te nemen, dus dingen plannen is best lastig!
quote:Op maandag 5 januari 2015 20:36 schreef Incantrix het volgende:
En dan heb je alsnog een stikchagrijnig NEE-roepend roze wolkje van stralend geluk
[..]
En dan heb je alsnog een stikchagrijnig NEE-roepend roze wolkje van stralend geluk
[..]
Goed bezig!quote:Op maandag 5 januari 2015 20:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Sac sliep bij de go tot 16:30 toen is ze wakker gemaakt. Dat doet ze thuis nou nooit.
tally veel plezier op je nieuwe werk klinkt heel goed.
Ik heb mijn training van 4km er vandaag al weer even opzitten. Nooit gedacht dat ik het zou redden en ik vind het ook heel pittig maar ik heb het gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |