abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148332766
Een topic waar we verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarigen.. voor zover opvoeden mogelijk is :P

pi_148332862
Wat betreft terugkijken tot ze 40 worden. Mijn schoonmoeder is er mee gestopt toen er kleinkinderen kwamen. Nu mijmert ze op die dagen terug :D
pi_148332916
Oh ja, drie kindjes zijn er dan. Mijn hoofd wil daar nog niet helemaal aan, geloof ik :@

Edit: dat staat er wellicht ondankbaarder dan ik het bedoel. Ik ben heel blij dat we een derde mogen krijgen, dat is wat we willen tenslotte.

[ Bericht 29% gewijzigd door L-E op 04-01-2015 21:23:44 ]
pi_148334098
Ik las het meer in de trant van dat het nu nog niet voor te stellen is. Niet dat je ondankbaar ben of wat dan ook. Ik weet juist dat een derde bij jou helemaal welkom is O+
pi_148334666
Ik las het ook zoals Omen hoor, LE. Het is toch ook niet voor te stellen, drie van zulke leukerds O+
E.
  zondag 4 januari 2015 @ 22:16:21 #6
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_148336193
Drie kinderen is zo leuk O+ O+
Ik blik bij mijn oudste (is ook alweer in mei 7 ) ook nog wel terug hoor.

En ik kom met de mini voorzichtig richting het topic schuifelen, hij is echt bijna 1 :o
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  zondag 4 januari 2015 @ 22:40:24 #7
171422 LadyBlack
paint it black
pi_148337681
Wow Moppert echt?!

Ik schrik me elke keer de pleuris als zich hier weer een moeder van een kakelverse baby komt melden :D

Oh en zonder verder bij te lezen; ik was vandaag met E in mijn geboortestad bij mijn twee beste vriendinnen. Zo leuk! We zien elkaar niet zo vaak, maar t was echt weer tof. En toen E tussen hun in liep met elk aan een handje vast, smolt ik zowat O+
pi_148346178
Jeejte Moppert. Jouw baby ook alweer bijna dreumes :o

LB O+
pi_148349478
Moppert, hij is nog lang geen 1 toch? :o

LB, wat schattig!

Wij zijn gisterenavond uit eten geweest met Eva en het ging zo goed! Ze heeft lekker zitten smikkelen van haar tomatensoepje en tussendoor wat pikken van ons bord. Ze heeft zitten sjansen met de mensen in het restaurant O+
Pas tegen 8 uur werd ze wat huilerig, toen was het bedtijd want ze wou ook al geen middagslaapje doen.
Ik ben zo trots O+

En Eva begint alles te tellen. 1, 2, 3! Het klinkt zo schattig, ik smelt iedere keer weer.
E.
pi_148349752
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 11:17 schreef .Sparkling. het volgende:
Moppert, hij is nog lang geen 1 toch? :o

LB, wat schattig!

Wij zijn gisterenavond uit eten geweest met Eva en het ging zo goed! Ze heeft lekker zitten smikkelen van haar tomatensoepje en tussendoor wat pikken van ons bord. Ze heeft zitten sjansen met de mensen in het restaurant O+
Pas tegen 8 uur werd ze wat huilerig, toen was het bedtijd want ze wou ook al geen middagslaapje doen.
Ik ben zo trots O+

En Eva begint alles te tellen. 1, 2, 3! Het klinkt zo schattig, ik smelt iedere keer weer.
Wij gaan best vaak uit eten met de kinderen. Juist om ze ook te leren hoe je je gedraagt in een restaurant.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_148350701
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 11:27 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wij gaan best vaak uit eten met de kinderen. Juist om ze ook te leren hoe je je gedraagt in een restaurant.
Dat vind ik ook echt goed. Ik durfde nooit zo goed, bang dat ze strontvervelend was en we bijna weggekeken zouden worden. Maar echt, het was zo leuk! Het restaurant was ook heel kindvriendelijk dus ze mocht een beetje door het restaurant heen lopen en kreeg een snoepje tussendoor. Haar drie uur vastzetten op haar stoel lukt nog niet maar als ze tussendoor even mag spelen gaat het echt prima. Goed om te weten O+
E.
pi_148350802
Wij nemen M ook altijd mee naar een restaurant. Geen stijf gedoe ofzo. Maar dat doen we sowieso niet :') Gaat ook echt altijd goed.
Laatst heeft hij 2,5 uur rustig in zn stoel zitten eten, giebelen en inderdaad lekker sjansen met de mensen daar O+

Moppert bijna hier! R bijna een dreumes :W
pi_148350998
Spark, ik ken niet eens een volwassene die rustig drie uur op een stoel blijft zitten, jij wel? :P Hier ook vaak uit eten met de kindjes, vinden we alle vier heel gezellig. Sowieso, als er eten is, zijn mijn kinderen blij O+
pi_148351084
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 12:10 schreef L-E het volgende:
Spark, ik ken niet eens een volwassene die rustig drie uur op een stoel blijft zitten, jij wel? :P Hier ook vaak uit eten met de kindjes, vinden we alle vier heel gezellig. Sowieso, als er eten is, zijn mijn kinderen blij O+
Dit ook ja! :D
pi_148352282
Laatste keer restaurant was met kerst. Buffet. Toen was 10 minuten op een stoel zitten de max. Helaas niet tegelijkertijd. Restaurant durf ik nog niet aan met 3.
  maandag 5 januari 2015 @ 13:14:36 #16
171422 LadyBlack
paint it black
pi_148353048
E kun je ook prima meenemen naar een restaurant ja :Y Wel jammer dat er in de wijk waar we nu wonen werkelijk niks gezelligs is...

Over een week hebben we een jaar de sleutels van dit huis; misschien is dat wel een goeie aanleiding om weer eens uit eten te gaan :9
pi_148353101
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 12:10 schreef L-E het volgende:
Ja, daar heb je een punt :+
Maar we waren in de zomervakantie met Eva in een restaurant en daar wilden ze niet hebben dat ze uit haar stoel kwam, dan liep ze in de weg. Dat werd dus huilen bij Eva en heel snel ons eten opeten en weer gaan. Dat is gewoon niet handig met een kind van krap een jaar.
E.
pi_148353217
Over drie weken kom ik ook hier heen!

Maar ik lees al een tijdje mee. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_148354535
quote:
11s.gif Op maandag 5 januari 2015 13:19 schreef Franny_G het volgende:
Over drie weken kom ik ook hier heen!
Jij er in, ik er uit?
pi_148354676
Oh jongens ik rammel echt de pan uit O+ Net het nieuwste inimini babbeltje geknuffeld. Ze was al 30 gram gegroeid, maar nog steeds natuurlijk krap 1800 gram. Haar hoofdje paste tussen mijn duim en wijsvinger! Zoooo piep, maar echt, hoe langer je naar haar keek, hoe meer ze groeide en hoe groter ze werd. Ik vond dat toch wel zo bijzonder O+ Ik mocht haar zelfs vasthouden O+

Morgen naar andere vriendin met a terme baby O+
Sarcasme. Herken het.
  maandag 5 januari 2015 @ 14:13:08 #21
171422 LadyBlack
paint it black
pi_148354906
Oooooh Spirit wat gaaf dat je er al heen mocht en haar mocht vasthouden!!! O+

En 1800 gram is inimini inderdaad.... zoontje van een vriendin was dat ook bij geboorte. Kan me echt niet voorstellen dat het dus nóg kleiner kan. Maar het kan!

Veel plezier vast morgen :)

Jeetje Franny ook al bijna een dreumes? :o
pi_148355897
Uit eten heb ik nog niet gedaan met Riley. Durf ik ook niet zo goed. Bang dat Riley het niet leuk gaat vinden en zich dan niet leuk ga gedragen en ik me opgelaten voel :@

Franny, dan lopen wij elkaar dus mis. Mijn mini bijna peuter is over 18 dagen jarig :o

Hier vandaag ook een achternichtje gekregen. Mijn nichtje is bevallen van haar tweede. De broer en zus foto die ze gestuurd heeft maakte me zo ontroerd. O+
  maandag 5 januari 2015 @ 14:56:36 #23
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_148356310
J. is in de zomervakantie mee uit eten geweest. Gelukkig waren ze daar snel, want langer dan een half uur zitten lukt hier echt niet... Behalve als er frietjes met appelmoes en vissticks zijn, dan wel :Y)
pi_148356930
Mijn meiden hebben vandaag hun eerste dansles gehad. Echt zo schattig O+ O+
Vooral J vond het heel erg leuk. Probeerde mee te doen. Meestal wel net iets later dan de bedoeling was. Dan was iedereen "groot" en deed zij "klein". Maar ik vond het wel heel knap dat ze überhaupt al meedeed. Vooral omdat het dreumesdans heet maar eigenlijk voor kindjes van 2 tot 3 is.
pi_148357003
Ik ben denk ik getraumatiseerd door mijn 1545-gram kind, maar ik vind het niet leuk dat mensen steeds benoemen hoe klein 1800 gram is :') :@ Toen dat bij ons gebeurde riep ik steeds HIJ IS OOK HEEL VEEL ANDERE DINGEN JA :') Hoeven jullie niets mee te doen hoor, is mijn ding, kom ik weer overheen :P

Kyara, leuk zeg! Ik zou zoiets ook wel willen doen maar ik vind Sticker er in gedrag echt nog te klein voor.

Jouwes zijn ook al bijna 2, omfg

(Ja, voor als je het zelf niet bijhoudt ofzo he :'))
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')