quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:38 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat One Direction buiten staat
Ik zou je foto minstens ff recht zetten.quote:
Ik zie dat jij de d5300 gebruikt.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:50 schreef shiznuts het volgende:
Snel rondje nabij Salzburg Hauptbahnhof met de Nikon D5300 & 35mm f/1.8G.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Not too bad. Vooral de kleuren uit de camera zijn erg nice.Was nog grappig. Was een beetje aan het rondlopen en random aan het schieten en om me heen aan het kijken voor angles, komt er opeens iemand bij een concert theater naar buiten op me af lopen, ik eerst denken 'uh oh, wat mocht ik nu weer niet fotograferen?' Groet 'ie me en vraagt 'ie of ik voor de band kwam. Eh... whut.
![]()
Ze zochten de fotograaf die de band zou komen vastleggen.
Pas op aan wie je dat vraagt, Shiznuts is toen 'ie afgestudeerd was aan de universiteit van Pyongyang door Nikon uit Noord-Korea gehaald en verder getraind als online propaganda-instrument.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik zie dat jij de d5300 gebruikt.
Hoe tevreden ben je over de camera en specifiek de gps functie?
Mag ook via pm wanneer offtopic.
Prima camera, aardige resultaten so far.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik zie dat jij de d5300 gebruikt.
Hoe tevreden ben je over de camera en specifiek de gps functie?
Mag ook via pm wanneer offtopic.
Volgens mij hebben ze mij bij Canon gehoord.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:05 schreef DonJames het volgende:
[..]
Pas op aan wie je dat vraagt, Shiznuts is toen 'ie afgestudeerd was aan de universiteit van Pyongyang door Nikon uit Noord-Korea gehaald en verder getraind als online propaganda-instrument.
Heb nu een d5000 uit 2009 en ik vind geotagging wel leuk. Ik kom er achter dat ik na 5 jaar niet meer precies weet waar welke foto gemaakt is. Nu maak ik vaak nog een foto met mijn telefoon maar dat is ook behelpen.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:12 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Prima camera, aardige resultaten so far.Sensor is fantastisch. Alleen van mirrorless afkomend is het schieten in liveview een beetje ruk, dus is nog altijd een beetje wennen om het dan maar met de OVF te doen.
Mag dan GPS hebben, maar dat kost alleen maar batterij, bovendien weet ik waar ik foto's maak en is het niet bijster interessant om te weten waar dat precies op de coördinaat nauwkeurig was. Dus daar kan ik niet veel over zeggen. Wat mij betreft hebben ze er goed aan gedaan de hele functie te skippen op de D5500. Maar jij maakt er wel gebruik van?
[..]
quote:Volgens mij hebben ze mij bij Canon gehoord.Opeens zit er een 24.2MP sensor in de 750D/760D.
Nikon's (of eigenlijk: Sony's)?!!
![]()
Maar ja... dan stoppen ze de video bij 60p en hebben ze HDR video... met een resolutie van maar 720p. Haast leuk geweest hoor.
Hele toffe plaatquote:
Softbox gebruikt? Mooi gedaan hoorquote:Op maandag 16 februari 2015 16:02 schreef Ener-G het volgende:
Handjes van mn vrouw en zoontje![]()
[ afbeelding ]
Manualfocus met de Nikkor 100-300/5.6 was nog best een biaatch(zoontje wapperde nogal met de handjes)
You had me fooledquote:Op maandag 16 februari 2015 19:14 schreef Ener-G het volgende:
Nee, Philips Ecomoods hanglamp boven de eettafel.. er zit een soort ronde tl buis in met een melk/matglazen schijf als diffuser. Het is bijna een beautydish met een hangsnoer eraan, tot nu toe de beste fotografische aankoop van het afgelopen jaar
Die derdequote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ging naar Brussel en kwam wat tegen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmm valt dus vies tegen die functie. Zal eens naar alternatieven kijken.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:21 schreef shiznuts het volgende:
07:11 menu en opties
13:58 field operation
Strak geschotenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:53 schreef Nalbandian het volgende:
Porsche 964!
[ link | afbeelding ]Porsche 964 still going strong by EL-DE, on Flickr
Zoo netjes hoor, knap staaltje panningquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:53 schreef Nalbandian het volgende:
Porsche 964!
[ link | afbeelding ]Porsche 964 still going strong by EL-DE, on Flickr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |