Mwoah, wat vind jij ervan? Of ik doe iets niet goedquote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:07 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Toffe foto Murp! Ik zou hier de zwart-wit omzetting weleens van willen zien. Dat ziet er volgens mij nog beter uit
.
[ link | afbeelding ]Audi TT RS by EL-DE, on Flickr
Ik vind de wolken niet iets te veel photoshop. Daaronder is het wel heel mooiquote:Op zondag 4 januari 2015 22:29 schreef murp het volgende:
[..]
Mwoah, wat vind jij ervan? Of ik doe iets niet goed
[ afbeelding ]
Kleur is mooier.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:29 schreef murp het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De wolken zien er inderdaad een beetje vreemd uit, maar voor de rest toffe foto in zwart-witquote:Op zondag 4 januari 2015 22:29 schreef murp het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is het dan toch ook?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:28 schreef Yvesss het volgende:
Obsidian Photography, as in: "eigen foto".
Komt nog wel, heb m ook zonder watermerk ofc. en tnx ;pquote:Op maandag 12 januari 2015 22:48 schreef Yvesss het volgende:
Ander watermerk. Watermerken sucks sowieso, maar dat is persoonlijk. Ja of nee, wél een mooi plaatje.
Jammer dat het dak een stuk mistquote:Op maandag 19 januari 2015 12:02 schreef Hojdhopper het volgende:
[ afbeelding ]
Jaartje geleden bijna, in Taiwan.
Goffer, nu je het zegt.quote:Op maandag 19 januari 2015 12:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jammer dat het dak een stuk mist
Zeer nice. Mooi contrast!quote:Op maandag 19 januari 2015 14:13 schreef Pandaplint het volgende:
De Rotterdam. Geschoten met m'n telefoon.
[ afbeelding ]
Vet! Heb je page ook even bekeken, goed werk maak je zeg!quote:
mijn man werkt daar.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:13 schreef Pandaplint het volgende:
De Rotterdam. Geschoten met m'n telefoon.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 januari 2015 23:12 schreef andreas612 het volgende:
Ik spam gewoon rustig door![]()
Amsterdam, vandaag
[ link | afbeelding ]Amsterdam Panorama by andreas612, on Flickr
Taiwanquote:Op maandag 19 januari 2015 12:02 schreef Hojdhopper het volgende:
[ afbeelding ]
Jaartje geleden bijna, in Taiwan.
Thanks!quote:Op maandag 19 januari 2015 16:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vet! Heb je page ook even bekeken, goed werk maak je zeg!
Die eerste is nice, welk gebouw is dat?quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:10 schreef VeerEli het volgende:
Van de mistige dag afgelopen maandag, in Amsterdam:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Tips altijd welkom)
Dank je! Ik weet niet hoe het gebouw heet, maar het staat tegenover station Amsterdam-Zuid.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:17 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Die eerste is nice, welk gebouw is dat?
Dat is de Viñoly toren.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dank je! Ik weet niet hoe het gebouw heet, maar het staat tegenover station Amsterdam-Zuid.
https://www.google.nl/map(...)763b79cceb4a!6m1!1e1
Die tweede van rechts is het!
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:50 schreef shiznuts het volgende:
Snel rondje nabij Salzburg Hauptbahnhof met de Nikon D5300 & 35mm f/1.8G.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Not too bad. Vooral de kleuren uit de camera zijn erg nice.Was nog grappig. Was een beetje aan het rondlopen en random aan het schieten en om me heen aan het kijken voor angles, komt er opeens iemand bij een concert theater naar buiten op me af lopen, ik eerst denken 'uh oh, wat mocht ik nu weer niet fotograferen?' Groet 'ie me en vraagt 'ie of ik voor de band kwam. Eh... whut.
![]()
Ze zochten de fotograaf die de band zou komen vastleggen.
Fraai.quote:[b]Op woensdag 28 januari 2015 20:59 schreef Nalbandian het volgende:
[ link | afbeelding ]Fiat 500 @ sunset by EL-DE, on Flickr
Nope, wel een grad filter in Lightroom gebruikt voor de luchtquote:
Quality as always. Die laatste, wowquote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Paar dagen tour in het buitenland met Kensington.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die eerste staat op hun websitequote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heel mooi! alle drie eigenlijkquote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind ze alle 3 te gek, maar die laatste, wowquote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Tof om te horen, dank je wel. Die docu stijl hou ik inderdaad ook wel vanquote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:26 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Quality as always. Die laatste, wow!
Thanks! Ben fotograaf van de band dus de rest is ook van mij.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:33 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Die eerste staat op hun websitetop hoor
quote:
Erg fijn om te horen, dank je wel. Lenzen wisselen een beetje, deze geschoten met 24-70, maar had ook met een 24 1.4 gekund.quote:Op zondag 1 februari 2015 03:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vind ze alle 3 te gek, maar die laatste, wowWat voor lens gebruik je voor dit soort fotografie?
Ik doe eigenlijk amper staged shots, hoogstens wat portretten van de jongens. Dus om je vraag te beantwoorden dit was vooral goed kijken, en om in jouw termen te blijven een lucky shotquote:Op zondag 1 februari 2015 12:39 schreef shiznuts het volgende:
[..]! Was dat een staged shot of gewoon een lucky moment?
Kon je dat plastic huisje nou echt niet ff uit beeld zetten?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:16 schreef -Richard- het volgende:
[ link | afbeelding ]Autotje (meme lucht) by -Richard_, on Flickr
Even met Photoshop bezig geweest, leuke lucht toch? Ben verder wel tevreden over de balans tussen schaduwen en felle gedeeltjes.
Op wat voor manier kan de beeld kwaliteit achteruit gaan? Ik heb nu een D3100 en een 18-105 VR lens, maar heb het gevoel dat het allemaal wat minder scherp wordt. Iemand een idee?
Ik vond dit juist wel een leuk effect toevoegen haha, het is allemaal erg vervallen en rommelig, dus er worden ook spullen gedumpt en dit komt misschien niet helemaal tot zijn recht inderdaad.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:52 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Kon je dat plastic huisje nou echt niet ff uit beeld zetten?
Nouja nu je het zo vraagt, wtf met die lucht?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:53 schreef -Richard- het volgende:
[..]
Ik vond dit juist wel een leuk effect toevoegen haha, het is allemaal erg vervallen en rommelig, dus er worden ook spullen gedumpt en dit komt misschien niet helemaal tot zijn recht inderdaad.
Wat vind je er verder van? Tip 'n tricks?
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:16 schreef -Richard- het volgende:
[ link | afbeelding ]Autotje (meme lucht) by -Richard_, on Flickr
Even met Photoshop bezig geweest, leuke lucht toch? Ben verder wel tevreden over de balans tussen schaduwen en felle gedeeltjes.
Op wat voor manier kan de beeld kwaliteit achteruit gaan? Ik heb nu een D3100 en een 18-105 VR lens, maar heb het gevoel dat het allemaal wat minder scherp wordt. Iemand een idee?
quote:
Hartelijk bedankt voor de tips!quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:12 schreef shiznuts het volgende:
Het licht op de motorkap is wel aardig. Daar is dan ook zo'n beetje alles mee gezegd...
Maar goed, smaken verschillen. Zoals die auto zelf ook bijvoorbeeld.![]()
Fixes? Horizon recht. Huisje weg. Lucht normaal. Werken met twee lagen en masks. Auto van de achtergrond halen. Achtergrond cross process. Overlay. Verzadiging omlaag. Auto... contrast en verzading omhoog. Wat lichter maken.
Dat 'watermerk'...
[..]
Nice, lekker rustgevend alletwee!quote:Op zondag 8 februari 2015 13:53 schreef Eric_Cantona het volgende:
[ afbeelding ]
Sneeuw vorige week.
[ afbeelding ]
Afgelopen zomer aan zee.
Wat is er met de kleuren van de hond gebeurt? of is die hond zo grauw? het is net of je de high light te ver terug ge schroeft hebt in photoshop. (of lightroom)quote:Op maandag 9 februari 2015 13:49 schreef VeerEli het volgende:
Gisteren kinderen gefotografeerd met hun honden, waarvan 1 pup. Die moest ik natuurlijk ook even apart fotograferen![]()
Tips met betrekking tot bewerking etc welkom! (uiteraard tips in z'n algemeenheid welkom)
Had helaas een knetterhoge ISO nodig, omdat het bewolkt was buiten en er weinig licht binnen viel in huis.
[ afbeelding ]
Je hebt nu meer ruimte links naast de hond, terwijl de hond de andere kant op kijkt.quote:Op maandag 9 februari 2015 13:49 schreef VeerEli het volgende:
Gisteren kinderen gefotografeerd met hun honden, waarvan 1 pup. Die moest ik natuurlijk ook even apart fotograferen![]()
Tips met betrekking tot bewerking etc welkom! (uiteraard tips in z'n algemeenheid welkom)
Had helaas een knetterhoge ISO nodig, omdat het bewolkt was buiten en er weinig licht binnen viel in huis.
[ afbeelding ]
Nee, maar ik begrijp wel wat je bedoelt. Vooral links van z'n kop stoorde het me, maar weet niet hoe ik het anders krijg.quote:Op maandag 9 februari 2015 14:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat is er met de kleuren van de hond gebeurt? of is die hond zo grauw? het is net of je de high light te ver terug ge schroeft hebt in photoshop. (of lightroom)
ah ja zie het. Het zit dus wel al echt in de foto. Jammer. (vind het wel nog steeds een leuke foto!)quote:Op maandag 9 februari 2015 14:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, maar ik begrijp wel wat je bedoelt. Vooral links van z'n kop stoorde het me, maar weet niet hoe ik het anders krijg.
Ik heb even voor-na voor je gefixt. Ik vind hem verder qua bewerking wel naar m'n zin (wat frisser, aandacht meer op de hond) en zoals je ziet is links ook behoorlijk ''grauw''. Ik had gewoon een kutdag qua licht van buiten wat er in huis viel en een super donkere woonkamer, wat het allemaal niet beter maakte. Ik heb de foto wel op 6 verschillende manieren proberen te bewerken/op te pimpen en dit is het beste wat ik eruit kon halen.
[ afbeelding ]
Als je tips hebt, graag.
Ja dikke baal, he. Misschien doe ik het nog een x over bij beter daglicht. Maar vind je de tweede die ik plaatste een verbetering? Ik heb daar iig wat aan de hooglichten gedaan.quote:Op maandag 9 februari 2015 14:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ah ja zie het. Het zit dus wel al echt in de foto. Jammer. (vind het wel nog steeds een leuke foto!)
En dat de hond naar rechts kijkt vind ik juist leuk.
Nicequote:Op woensdag 11 februari 2015 09:27 schreef Ener-G het volgende:
Nog eentje van Jett Rebel, frappante gelijkenis met zijn Elvis tattoo:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |