quote:Op zondag 4 januari 2015 21:00 schreef Ro-ald het volgende:
Ga maar weer weg Bami, niemand mag je hier
Je bent gewoon een kutuser die niks toevoegt aan deze SC, no offencequote:
Pak hem.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je bent gewoon een kutuser die niks toevoegt aan deze SC, no offence
Daar heb ik Nick bae voor toch, met je spierenquote:
15 push-ups represent.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Daar heb ik Nick bae voor toch, met je spieren![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom doe je zo irritant?quote:Op zondag 4 januari 2015 21:03 schreef Bami-Powner het volgende:
Waarom moeten jullie zo grof tegen me praten?
Welkom op het internetquote:Op zondag 4 januari 2015 21:03 schreef Bami-Powner het volgende:
Lijkt me voordehandliggend.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:03 schreef Bami-Powner het volgende:
Don't tell me what to doquote:Op zondag 4 januari 2015 21:06 schreef Bami-Powner het volgende:
Ik heb jullie niets aangedaan, doe eens normaal.
quote:Op zondag 4 januari 2015 21:06 schreef Bami-Powner het volgende:
Ik heb jullie niets aangedaan, doe eens normaal.
Bruhquote:Op zondag 4 januari 2015 21:07 schreef Ro-ald het volgende:
Ik kijk Boer zoekt vrouw![]()
Yvon Jaspers blijft irritant.
Heb je dat filmpje gezien waar ze die ene boer na een jaar weer opzoekt en hij haar dwingt om een kus op de mond te geven?quote:Op zondag 4 januari 2015 21:07 schreef Ro-ald het volgende:
Ik kijk Boer zoekt vrouw![]()
Yvon Jaspers blijft irritant.
Nee volgens mij niet. Die Lucky tv's over Boer zoekt vrouw zijn wel altijd leukquote:Op zondag 4 januari 2015 21:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje gezien waar ze die ene boer na een jaar weer opzoekt en hij haar dwingt om een kus op de mond te geven?
Drop de linkjen eensquote:Op zondag 4 januari 2015 21:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje gezien waar ze die ene boer na een jaar weer opzoekt en hij haar dwingt om een kus op de mond te geven?
quote:Op zondag 4 januari 2015 21:10 schreef Geo4kant het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)r_na_lange_tijd.html
quote:
Stop.quote:
het klinkt zo slechtquote:Op zondag 4 januari 2015 21:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Een hele irritante manier van "babe" zeggen
Ohhhhhquote:
Enkelbijtertjequote:Op zondag 4 januari 2015 21:13 schreef Ro-ald het volgende:
Ik denk dat LB echt zo'n kleine opdonder is tijdens een gevecht en dat ze grijpt naar je ballen of zo
Mag niet. Diskwalificatie alles.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:13 schreef Ro-ald het volgende:
Ik denk dat LB echt zo'n kleine opdonder is tijdens een gevecht en dat ze grijpt naar je ballen of zo
quote:
Zeg jijquote:Op zondag 4 januari 2015 21:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Enkelbijtertjekan alleen maar winnen met dirty tactics. Ik kan het weten.
Fringe referentiequote:
Geo mishandelt me gewoonquote:
Ro-ald wil graag in zn ballen geknepen worden door LB.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:13 schreef Ro-ald het volgende:
Moeilijk he lezenquote:Op zondag 4 januari 2015 21:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ro-ald wil graag in zn ballen geknepen worden door LB.
Schopje KELquote:
Neequote:
Mehquote:
quote:Op zondag 4 januari 2015 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je had ook op scouting kunnen gaan.
quote:Op zondag 4 januari 2015 21:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vind het hilarisch. Lachen gieren brullen.
Que?
quote:
quote:
quote:
Heb ik gedaan zelfs.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je had ook op scouting kunnen gaan.
Gewoon paalsteken en mastworpen.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kan behoorlijk goed knopen, heul geen gesloten subforum voor nodig.
Was er ook nooit dol op, ze gingen na het presenteren in de ochtend dan ook direct uit.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:24 schreef Geo4kant het volgende:
Ik wilde vroeger bij de scouting maar nooit gedaan vanwege die debiele pakjes
quote:Op zondag 4 januari 2015 21:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar wat moet ik daar niet grappig aan vinden? Het gaat ten koste van Nick, ergo, grappig.
Ik zei cutequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |