Kirchner zijn schuld.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:48 schreef Zorro het volgende:
Eigenlijk de schuld van Klaassen dat v Gerwen niet in de finale staat. Matchdart missen tegen Anderson
Dat was sowieso een heerlijk ongemakkelijke wedstrijd geworden.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:48 schreef Zorro het volgende:
Eigenlijk de schuld van Klaassen dat v Gerwen niet in de finale staat. Matchdart missen tegen Anderson
quote:Op zondag 4 januari 2015 20:49 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat was sowieso een heerlijk ongemakkelijke wedstrijd geworden.
Van Gerwen- Klaassen zou rellen betekenenquote:Op zondag 4 januari 2015 20:48 schreef Zorro het volgende:
Meen je niet!quote:Op zondag 4 januari 2015 20:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Van Gerwen- Klaassen zou rellen betekenen
Hoezo?quote:Op zondag 4 januari 2015 20:49 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat was sowieso een heerlijk ongemakkelijke wedstrijd geworden.
MvG zou m van het podium keilenquote:Op zondag 4 januari 2015 20:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Van Gerwen- Klaassen zou rellen betekenen
21:15.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:50 schreef GGMM het volgende:
Ik ga denk ik een gedeelte kijken. Hoe laat begint de wedstrijd?
21.15quote:Op zondag 4 januari 2015 20:50 schreef GGMM het volgende:
2115quote:Op zondag 4 januari 2015 20:50 schreef GGMM het volgende:
Klaasen is geschorst geweest vanwege naaktfoto's sturen naar een meisje van 15 of 16 die syndroom van down heeft en dat is weer familie van MvG.quote:
Zucht.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:50 schreef GGMM het volgende:
Verveel je je weer eens te pletter?quote:Op zondag 4 januari 2015 20:50 schreef GGMM het volgende:
Hij vindt darten stiekem heel leukquote:Op zondag 4 januari 2015 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verveel je je weer eens te pletter?
Jammer dat dat niet is doorgegaan.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:51 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Klaasen is geschorst geweest vanwege naaktfoto's sturen naar een meisje van 15 of 16 die syndroom van down heeft en dat is weer familie van MvG.
al gebeurd. gaven elkaar geen handen en allesquote:Op zondag 4 januari 2015 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat dat niet is doorgegaan.
Dan krijg je tenminste een echte strijd. Paar dartpijlen door het hoofd van Jelle Klaassen
Je kunt ook gewoon even speeches op NPO2 kijken over Haile Sellasi.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:51 schreef GGMM het volgende:
Bedankt allemaal
Jezus, ze gaan nog 24 minuten zitten lullen?
Je kan het je haast niet voorstellen inderdaad.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:51 schreef GGMM het volgende:
Bedankt allemaal
Jezus, ze gaan nog 24 minuten zitten lullen?
Serieus?quote:Op zondag 4 januari 2015 20:51 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Klaasen is geschorst geweest vanwege naaktfoto's sturen naar een meisje van 15 of 16 die syndroom van down heeft en dat is weer familie van MvG.
Ja, is hier al keer of 8 voorbij gekomen inmiddels. Wist het overigens ook niet.quote:
In vergelijking met Louis en De Koe is zijn Engels nog wel te pruimen.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:52 schreef Nober het volgende:
Sky Sports heeft de MVG Docu, die finale boeit ze geen ene flikker het gaat om Mighty Mike. Denk dat ze de WK finale niet uit zullen zenden.
Ik wist wel dat ie geschorst was en waarom, maar niet dat het familie van die kale was :")quote:Op zondag 4 januari 2015 20:54 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja, is hier al keer of 8 voorbij gekomen inmiddels. Wist het overigens ook niet.
Ik zou dan sex met de ene wensen en dat de ander ontbijt op bed brengt.quote:
Zijn lul is waarschijnlijk al jaren geleden afgestorven door de druk van zijn pens dus een blowjob zit er niet meer inquote:
quote:Op zondag 4 januari 2015 20:56 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik zou dan sex met de ene wensen en dat de ander ontbijt op bed brengt.
Doe eens normaal man!quote:Op zondag 4 januari 2015 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan jij niet een eind oprotten met je infantiele niets-toevoegende kutreacties?
Unibetquote:Op zondag 4 januari 2015 20:56 schreef Geralt het volgende:
Kan ik dit online ergens kijken? Brennie heeft de tv geconfisqueerd.
Stream iemand?
En ook met beeld?quote:
Dat was een grapje, Hansiequote:Op zondag 4 januari 2015 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
''Ik ben benieuwd wat ze vandaag aanhebben in het commentaarhokje'je zit met die twee vogels op de redactie teringjosti
Zitten ze niet in Engelandquote:Op zondag 4 januari 2015 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
''Ik ben benieuwd wat ze vandaag aanhebben in het commentaarhokje'je zit met die twee vogels op de redactie teringjosti
quote:Op zondag 4 januari 2015 20:59 schreef Caland het volgende:
EN HET NIVEAU ZAL WEL HEEL HOOG ZIJN HE JONGENS
Kankervragen van die Marcel Maijer altijd.
RTL7darts.nl kost wat maar dan heb je ook wat.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:59 schreef Geralt het volgende:
Is het ergens in HD te kijken zonder een of andere gare vipleageu stream te kijken?
Wat denk jij nou? Vd Giessen is twee stoelen nodig en Viesdik ook, zo groot is het budget van RTL niet.quote:
Ook korte mouwen, alsof die zo zijn vliegtuig naar zijn all-inclusive vakantieadres pakt.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:59 schreef Szura het volgende:
#viesdik met z'n te grote overhemden altijd
Z'n moeder.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vraag me af wie er ooit tegen Marcel Maijer heeft gezegd dat hij een charismatische, goede presentator zou kunnen worden.
Ik zie het. Ik ga geen 2 euro betalen. Is unibet een beetje fatsoenlijke stream dan? Die is nog niet bezig of ik vind hem niet.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:00 schreef Nober het volgende:
[..]
RTL7darts.nl kost wat maar dan heb je ook wat.
Misschien moeten we ze er eens op attenderen.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
Vraag me overigens af of die van RTL7 dit topic wel eens lezen
Jaquote:Op zondag 4 januari 2015 21:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
Tweet het topic maar eens naar ze/quote:Op zondag 4 januari 2015 21:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hard werken, eerlijk bedrijf!quote:Op zondag 4 januari 2015 21:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hohoohooh respect voor de Febo he.
[ afbeelding ]
Tweet het naar Adquote:Op zondag 4 januari 2015 21:01 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Misschien moeten we ze er eens op attenderen.
Jij haat darten toch?quote:Op zondag 4 januari 2015 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tweet het topic maar eens naar ze/
Andy Fordham zat vanmiddag bij Lakeside en dat vonden ze helemaal fantasties.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:02 schreef Oliver23 het volgende:
2004 was het jaar van Andy Fordham bij de BDO
Kan nooit zo erg zijn als wat mensen tegenwoordig op twitter zettenquote:Op zondag 4 januari 2015 21:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
Moah denk je?quote:Op zondag 4 januari 2015 21:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan nooit zo erg zijn als wat mensen tegenwoordig op twitter zetten
Nee, ik vind het best leuk om naar te kijken soms. Maar ik volg alleen het WK.quote:
Fixedquote:Op zondag 4 januari 2015 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Andy Fordham at vanmiddag bij Lakeside en dat vonden ze helemaal fantasties.
Die mongolen moeten zich toch ergens aan blijven vasthouden, voordat de BBC de stekker eruit trekt.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Andy Fordham zat vanmiddag bij Lakeside en dat vonden ze helemaal fantasties.
Niet meerquote:Op zondag 4 januari 2015 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is toch vies dun tegenwoordig?
Was.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is toch vies dun tegenwoordig?
Je zorgt maar dat je weer het mannetje word in jullie relatie dan kun je gewoon op TV kijken.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik zie het. Ik ga geen 2 euro betalen. Is unibet een beetje fatsoenlijke stream dan? Die is nog niet bezig of ik vind hem niet.
Enige hoogtepunt dat toernooi dus.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Andy Fordham zat vanmiddag bij Lakeside en dat vonden ze helemaal fantasties.
Alleen de goksites, de betaalde stream van RTL en een Acestream van Sky zijn goede kwaliteit voor zover ik weet. Voor de laatste moet je wel een player downloaden en een stream vinden.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:02 schreef Geralt het volgende:
Ow op unitbet moet ik inloggen en up signen.
Nog fatsoenlijke andere mogelijkheden?
Je had misschien beter gewoon kunnen zeggen dat darts gewoon binnen de definitie van sport valt, darten als sport aangesloten is bij het NOC*NSF en de vergelijking kunnen trekken met Olympische sporten als boogschieten, pistoolschieten en kleiduivenschieten.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Darten is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de dartwereld. Wat is dat eng, hé. ''Dikke mensen die pijltjes naar een bord gooien. Jaaaa wat pijltjes in een bord gooien en zo vies dik zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.
Laat ik voorop stellen dat ik niet je mening radicaal wil veranderen, maar ik wil je meegeven dat je de zwaarte van dit hele gebeuren onderschat. Ook al ben je vies dik, ook al gooi je zes bacootjes in je mik, ook al gebruik je doping. Darten is onmogelijk te winnen door doping of bacootjes/alcohol of kalmeringsmiddelen.
Darten is meer dan alleen dat simpele pijltjes gooien. Darten is meer dan lang leve de alcohol en de gezelligheid. Misschien kan je ondervinden wat darten werkelijk is als je zelf eens dat pijltje twee en een half uur lang in het bord gaat gooien, maakt niet uit op welk getal je mikt. Na een uur zal je het al ongelofelijk lastig vinden om door te gaan wegens een pijnlijke arm. Laten we dan nog eens overgaan op het serieuze richten en mikken over 7 sets, dat is een nog grotere uitdaging. Dat vergt uithoudingsvermogen en veel mentaliteit.
Je moet het er voor over hebben, dat pijltjes gooien. Het hele jaar door, dag na dag pijltjes gooien om geld bij elkaar te sprokkelen. Het lijkt idioot simpel: het is niet simpel. Je moet lichamelijk goed fit zijn wil je dit vol kunnen houden.
Mentaliteit is misschien wel het belangrijkste. Het opbrengen van het gooien van de darts. Kan je met tegenslagen omgaan, kan je accepteren dat je even wat minder gooit. Kan je accepteren dat er kritiek op je is. Kan je met druk in een wedstrijd omgaan? Spanning? Onderschat het niet.
Thuis kunnen wij als kijker enorm genieten van dit alles. Al die dronken debielen in het publiek, al die rare figuren aan die oche, de show, het feest. Darten wordt showerig aangekleed vandaag de dag, maar de kernzaak is darten en daar gaat het nou om.
Beste GGMM, Beste Cavaliers. Ik hoop dat jullie begrijpen dat darten meer is dan jullie denken. Ik kan altijd begrijpen dat jullie darten geen sport vinden, maar soms heb ik het idee dat jullie er licht over denken.
Groetjes van een jongen die opgegroeid is met de dartpijl.
wnnr Harms? Wel een prima spelerquote:Op zondag 4 januari 2015 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Adams v Dekker & Mitchell v O'Shea waren best leuk.
You can relax nowquote:Op zondag 4 januari 2015 21:05 schreef Cavaliers het volgende:
Taylor is wel van de pittige uitspraken. ''Dit is de finale''
Gerriequote:Op zondag 4 januari 2015 21:05 schreef RingBewoner het volgende:
Voor wie zijn jullie eigenlijk? Anderson of Taylor?
Haten op de beste ooit, de zesssssssssssssssssssstiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeennnnnnnnnn tijd wereldkampioen.quote:
AndersGODquote:Op zondag 4 januari 2015 21:05 schreef RingBewoner het volgende:
Iedereen is voor Andersonquote:Op zondag 4 januari 2015 21:05 schreef RingBewoner het volgende:
Andersen natuurlijkquote:Op zondag 4 januari 2015 21:05 schreef RingBewoner het volgende:
Dan kan het nog wel een kwal van een gozer zijn.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Haten op de beste ooit, de zesssssssssssssssssssstiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeennnnnnnnnn tijd wereldkampioen.
quote:Op zondag 4 januari 2015 21:05 schreef Oliver23 het volgende:
Gaan we de Nederlandse Walkon Girls hier beoordelen?
Ach, ik van vanavond voor Gerrie maar dat is puur de gunfactor omdat hij het voor het eerst kan flikken maar Taylor is wel een echte dartheld en derhalve heb ik wel enig respect voor hem.quote:
Dat wist ik niet. Hoop dat hij dit verhaal ooit gaat vertellen.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Lange_Lans heeft ooit eens met Taylor gesproken.
Ik kan me herinneren dat hij dit eens verteld heeft.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Hoop dat hij dit verhaal ooit gaat vertellen.
Geloof ik niks van. Niemand die Taylor wil zien die het record sterk neerzet?quote:
Respect voor wat hij bereikt heeft, maar zijn maniertjes op het podium vind ik altijd maar naar.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:07 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ach, ik van vanavond voor Gerrie maar dat is puur de gunfactor omdat hij het voor het eerst kan flikken maar Taylor is wel een echte dartheld en derhalve heb ik wel enig respect voor hem.
Niet aan mij dan denk ik.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat hij dit eens verteld heeft.
quote:Op zondag 4 januari 2015 21:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Hoop dat hij dit verhaal ooit gaat vertellen.
quote:Op zondag 4 januari 2015 16:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tuurlijk. Was op zo een avond, een jaartje of 15 geleden, dat er dan bekende darters in de plaatselijk kroeg komen spelen. Dat was de era of Barney en de BDO. Hij was er en die Mardle. En die laatste speelde toen nog bij de BDO dus die kreeg na het gooien alle aandacht. En die Taylor zat daar wat alleen te kijken. Dus toen ben ik daar mee gaan praten. Over waarom hij bij die andere bond zat en waarom dat niet werd samengevoegd en dat ik Barney graag eens tegen hem zou zien spelen. Hele aimabele man. Nog een pintje van gekregen. Maatje van mij heeft toen een gesigneerd dartboard van hem gekregen.
Dan maak je toch al geen kans meer met zo'n slecht belichte foto waar je amper op de te zien bentquote:Op zondag 4 januari 2015 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Die foto's blijven maar komen
Wat is daar?quote:Op zondag 4 januari 2015 21:09 schreef Oliver23 het volgende:
Zapte FF naar Eurosport, schrok me rot!
Zenden die ook darts uit dan?quote:Op zondag 4 januari 2015 21:09 schreef Oliver23 het volgende:
Zapte FF naar Eurosport, schrok me rot!
Die heeft wel genoeg gewoon. Gary verdient het gewoon om eens te winnen en staat bovendien uitstekend te gooien.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:07 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Geloof ik niks van. Niemand die Taylor wil zien die het record sterk neerzet?
quote:Op zondag 4 januari 2015 21:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan maak je toch al geen kans meer met zo'n slecht belichte foto waar je amper op de te zien bent
Barney gaat alleen voor het hoogste, dus hij heeft afgezegd.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:09 schreef Nober het volgende:
Waarom geen wedstrijd voor de derde plaats? Nu weten we niet wie er derde geworden is.
Ik vrees Taylor, ik hoop Gerrie maar ik wil gewoon een wedstrijd die gelijk opgaat.quote:
Liefst dat ja met 110 gemiddeldes.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:10 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik vrees Taylor, ik hoop Gerrie maar ik wil gewoon een wedstrijd die gelijk opgaat.
Nah, wil optijd naar bed vandaag.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:10 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik vrees Taylor, ik hoop Gerrie maar ik wil gewoon een wedstrijd die gelijk opgaat.
Die linker houdt bovendien haar armen voor haar selectiecriteria.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan maak je toch al geen kans meer met zo'n slecht belichte foto waar je amper op de te zien bent
Ik ook maar ook een mooie wedstrijd. Als ik er rond middernacht op lig is het goed.quote:
Zo voelt het waarschijnlijkquote:Op zondag 4 januari 2015 21:11 schreef heywoodu het volgende:
Tuurlijk Gary, Taylor gooit 167 of 170 negen van de tien keert uit
quote:Op zondag 4 januari 2015 21:12 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vrees eigenlijk ook een beetje voor zo'n soort scenario. Taylor heeft misschien wel 20 van dit soort finales gespeeld, die wordt hier niet nerveus van.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:11 schreef Szura het volgende:
Voor hetzelfde geld wordt het weer eens gewoon 7-0 voor Taylor ofzo
twitter:susanverbeem twitterde op zondag 04-01-2015 om 21:10:21Dit is mijn walk-on girl, Stacey Drenth! #rtl7darts http://t.co/kPJRmJcyAr reageer retweet
twitter:Mauro_van_Dijk twitterde op zondag 04-01-2015 om 21:09:55De nieuwe walk-on girl #rtl7darts #rtl7 http://t.co/ogefatfxgh reageer retweet
twitter:dartwomen2 twitterde op zondag 04-01-2015 om 21:08:00Walk on girl #rtl7darts http://t.co/QJodXBpO5f reageer retweet
Kunnen geen van allen nog tippen aan Hazeltwitter:
Nee, vanavond alleen buitenlandersquote:Op zondag 4 januari 2015 21:14 schreef Falco het volgende:
Zou die grote dartsfan Geert Wilders ook vanavond kijken?
zozoquote:Op zondag 4 januari 2015 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Anderson heeft ook een WK-finale gespeeld
Part, Bristow en Mardle.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:14 schreef Geralt het volgende:
Is dat Part op die stream van Sky (eerste keer dat ik daar kijk en niet naar RTL7)
Mijn god die heb een ouwe kop gekregen zeg!
Kijk deze doen tenminste hun best, nummer 3 is al afvallen overigens.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:14 schreef Oliver23 het volgende:
twitter:susanverbeem twitterde op zondag 04-01-2015 om 21:10:21Dit is mijn walk-on girl, Stacey Drenth! #rtl7darts http://t.co/kPJRmJcyAr reageer retweet
twitter:Mauro_van_Dijk twitterde op zondag 04-01-2015 om 21:09:55De nieuwe walk-on girl #rtl7darts #rtl7 http://t.co/ogefatfxgh reageer retweet
twitter:dartwomen2 twitterde op zondag 04-01-2015 om 21:08:00Walk on girl #rtl7darts http://t.co/QJodXBpO5f reageer retweet
Kunnen geen van allen nog tippen aan Hazeltwitter:
Echt oud geworden die Part. Ik weet nog goed dattie eehm nouja jonger was dus zegmaarquote:
Niemand heeft dat.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:16 schreef opperkleurder het volgende:
Taylor heeft dit jaar nog geen toernooi gewonnen.
Leeft Mardle zijn pa eigenlijk nog? Mooie kerel was dat altijdquote:
Zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:16 schreef opperkleurder het volgende:
Taylor heeft dit jaar nog geen toernooi gewonnen.
But if Taylor drops....quote:
Geen ideequote:Op zondag 4 januari 2015 21:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Leeft Mardle zijn pa eigenlijk nog? Mooie kerel was dat altijd
quote:Op zondag 4 januari 2015 21:14 schreef Oliver23 het volgende:
Wat een held is/was dat zegquote:Op zondag 4 januari 2015 21:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja hij zat te juichen na elke zin die zijn zoon beëindigde.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 januari 2015 21:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja hij zat te juichen na elke zin die zijn zoon beëindigde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |