Denk het ook... Maar we gaan het zien ..quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:54 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Atletico is al zo goed als zeker door, dat lijkt me vrij duidelijk.
Donderdag, 22.00, Barça - Elche met een metrodienst die volgens mij om 0.00 zo ongeveer (toen ik er voor het laatst was) stopt. Klinkt niet bepaald aantrekkelijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:24 schreef chufi het volgende:
Nu Barca - Elche ,,,, Geen hont op de tribunes,,,,, Matige pot
Het lijkt soms wel alsof hem is opgedragen echt dienend te spelenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:39 schreef TheGeneral het volgende:
1-0 Neymar.
De goals willen bij Suarez nog niet echt vallen, maar de assists gaan prima.
Tja, als hij alle kansen die hij al heeft gekregen dit seizoen had gemaakt had niemand het over een meer dienende rol gehad of iets. Hij had er al zeker 7 of 8 moeten maken. Maar hij is wellicht nog niet zo scherp na zijn lange schorsing.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Het lijkt soms wel alsof hem is opgedragen echt dienend te spelen
Alleen hij is de laatste tijd wel heel overduidelijk op zoek naar de combinatiequote:Op donderdag 8 januari 2015 22:44 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Tja, als hij alle kansen die hij al heeft gekregen dit seizoen had gemaakt had niemand het over een meer dienende rol gehad of iets. Hij had er al zeker 7 of 8 moeten maken. Maar hij is wellicht nog niet zo scherp na zijn lange schorsing.
Neymar had ook een tijdje nodig om zich in het team aan te passen.
Dat is waar.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Alleen hij is de laatste tijd wel heel overduidelijk op zoek naar de combinatie
Scheidsrechter is een beetje mild voor Elche. Anders was het 8-0 gewordenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:04 schreef TheGeneral het volgende:
Wat een drama weer die arbitrage...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |