Genoteerd, maar uiteraard nog te weinig. Daar koop je amper een 5 jaar oude Taiwanees voor.quote:
dat zal niet eerder als aankomend weekend worden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:11 schreef Moody het volgende:
[..]
Wanneer kun je hem ophalen?
Echt een dumpprijs voor z'n machine, maar we gaan de bijkeuken verbouwen en hij staat in de weg
Snap ik ja. Maar ik dacht misschien kom je toevallig een keer deze kant op.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:58 schreef Moody het volgende:
[..]
Nee, ophalen lijkt me logisch voor die prijs
De deal is zelfs goed genoeg om er 2 uurtjes voor te rijden imoquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:40 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Snap ik ja. Maar ik dacht misschien kom je toevallig een keer deze kant op.
Ik heb hem niet per se nodig alleen wordt mijn eigen 25 jaar oude zanussi wat minder op het moment dus het leek me wel een goeie deal.
Komt dan dus 50 Euri benzine bij. Dus ik sla het ff over tenzij ik binnenkort in de buurt kom.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:20 schreef Moody het volgende:
[..]
De deal is zelfs goed genoeg om er 2 uurtjes voor te rijden imo
Eerst 2 volwassen en het laatste jaar met een kind erbij. We draaien 2 wasjes per week.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:27 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
wat was de gezinssamenstelling waarin hij gebruikt is?
Hij is 60x60x80 cm.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:17 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Hoe groot is dat ding? Past die in een clio?
Iets wat een probleempje heeft verkeerd volgens mij niet in prima staat.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:38 schreef Moody het volgende:
Klein probleempje: De deur is een beetje wankel, maar wellicht een kwestie van een schroef aandraaien of nieuw schanier. Sluit wel prima, niets aan de hand enzo
Machine is altijd goed onderhouden, elk jaar ontkalkt en in prima staat.
Scharnier bestaat uit 2 greeppunten. Bij een ervan ontbreekt een pinnetje. Kan het zelf ook fixen met een pinnetje en ¤50,- meer vragen, dus eigenlijk dom dat ik het heb genoemdquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:36 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Ja dat was ook nog mijn vraag; Wat is precies het probleem? Want als het scharnier echt naar kapot is dan ga ik geen bod doen.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:40 schreef Moody het volgende:
Scharnier bestaat uit 2 greeppunten. Bij een ervan ontbreekt een pinnetje. Kan het zelf ook fixen met een pinnetje en ¤50,- meer vragen, dus eigenlijk dom dat ik het heb genoemd
Zal zo een foto maken ter illustratie.
Nu niet meer. 150 (wasmachine) + 50 (reparatie) + 50 (brandstof) + 50 (aanhanger) is mij iets te veel van het goede voor een wasmachine van 5 jaar oud.quote:
Reparatie ¤50,-quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:43 schreef FredvZ het volgende:
[..]
[..]
Nu niet meer. 150 (wasmachine) + 50 (reparatie) + 50 (brandstof) + 50 (aanhanger) is mij iets te veel van het goede voor een wasmachine van 5 jaar oud.
Thnx!quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:01 schreef Housekeeper het volgende:
TT en OP geijwzigd gewijzigd op verzoek
Ik heb nergens pinnetjes in gedrukt. Ik denk ook dat Fok niet de plek is om een wasmachine te verkopenquote:Op zondag 11 januari 2015 18:12 schreef radjatoe het volgende:
bij de laatste foto...heb je daar al t pinnetje van 50 euro ingedrukt?
Het gaat prima hier.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:50 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik heb nergens pinnetjes in gedrukt. Ik denk ook dat Fok niet de plek is om een wasmachine te verkopen
Gelukkig al bijna een deal via Marktplaats. Ik houd jullie op de hoogte
Respect voor je kennis van wasmachines op jouw leeftijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |