je bent zelf een hoerquote:
Zou je echt he-le-maal kapotschuren op dat nummerquote:Op zondag 4 januari 2015 16:29 schreef xSomesz het volgende:
[..]
zou er wel op dansen met flink wat alcohol
Zou je me ook drankje aanbieden? of jij skere en gierige zijn?quote:Op zondag 4 januari 2015 16:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou je echt he-le-maal kapotschuren op dat nummer. No offense btw
.
Ja, maar als je enige comebacks verzonnen aannames zijn die elkaar constant tegenspreken ben je ook niet al te snugger.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
Geen idee, snap die rare vogel sowieso amper, maar vond 'm gewoon grappig.
quote:Op zondag 4 januari 2015 16:33 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Zou je me ook drankje aanbieden? of jij skere en gierige zijn?
Zou fles naar keuze voor je halenquote:Op zondag 4 januari 2015 16:33 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Zou je me ook drankje aanbieden? of jij skere en gierige zijn?
en die ergens stoppen waar de zon niet schijnt?quote:Op zondag 4 januari 2015 16:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou fles naar keuze voor je halen.
ff googelen naar duurste flessen in hoekje van club:$ ik jou afzetten.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou fles naar keuze voor je halen.
Ja, nvm dan.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:35 schreef xSomesz het volgende:
[..]
ff googelen naar duurste flessen in hoekje van club:$ ik jou afzetten.
lekker vrouw vriendelijkquote:Op zondag 4 januari 2015 16:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Immorales![]()
![]()
. Dat was echt fout van het kaliber K-Liber (wow, onbedoelde wordplay).
het is geen wijn als in drank ...quote:
Eerst bewijzen a mattie kivesh.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:37 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Je zou moeten weten ik ben beste uit beste waard
Met?quote:
K.quote:
knoflookkaassausquote:Op zondag 4 januari 2015 17:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Verse tortellini tricolore gevuld met ham en kaas, enig idee voor een saus?
Roomsaus, kom eraan.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
TOE MAARquote:Op zondag 4 januari 2015 17:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
ketchupquote:Op zondag 4 januari 2015 17:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Houd je kkbekquote:
Champignons, beetje pijnboompitjes en fijngesneden zongedroogde tomaatjes.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En verder? Ben inspiratieloos.
Tot zo.
dat ik die sauzen opnoemde was al heel wat, ik eet praktisch alles met knoflooksausquote:Op zondag 4 januari 2015 17:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Echte fijnproever hoor ik alweer.
Dat is te ruiken.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat ik die sauzen opnoemde was al heel wat, ik eet praktisch alles met knoflooksaus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |