Overmorgen weer naar de club? On a tuesdayquote:Op zondag 4 januari 2015 16:24 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Mijn bedacitiviteit is te hoog geweest deze vakantie. Te weinig dingen uitgevoerd helaas.
Was een beetje een k-vakantie... maar ja dat heb je soms.
Ik wil gewoon klaar zijn met stage vriend. Fuck deze vakantie.
Voor je moeder?quote:Op zondag 4 januari 2015 16:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niet zo handig, je wilt niet weten waar je hem voor had kunnen ruilen met MGMGMGMYE.
Het kind van je moeder bijvoorbeeld.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niet zo handig, je wilt niet weten waar je hem voor had kunnen ruilen met MGMGMGMYE.
Hahahaquote:
Ik ga deze week rocken op stage hoezo club mattie :$quote:Op zondag 4 januari 2015 16:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Overmorgen weer naar de club? On a tuesday.
quote:Op zondag 4 januari 2015 16:26 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Ik ga deze week rocken op stage hoezo club mattie :$
Ik ben al van Gridlok.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het kind van je moeder bijvoorbeeld.
Bedanktquote:Op zondag 4 januari 2015 16:27 schreef voederbietel het volgende:
Maar goed, leuk geweest. Veel plezier nog allemaal in deze circlejerk.
Vraag of moos effe over je streel-orgaan gaat.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:27 schreef Chai het volgende:
Morgen toets.Het is niet echt duidelijke leerstof en niet moeilijk, gewoon alles aandachtig doorlezen is voldoende, maar lukt me nog steeds niet echt.
die ken ik niet.quote:
Geen idee, snap die rare vogel sowieso amper, maar vond 'm gewoon grappigquote:
Tentamensquote:Op zondag 4 januari 2015 16:27 schreef Chai het volgende:
Morgen toets.Het is niet echt duidelijke leerstof en niet moeilijk, gewoon alles aandachtig doorlezen is voldoende, maar lukt me nog steeds niet echt.
Focus is all you need.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:27 schreef Chai het volgende:
heb hier een nummer op niveau voor jouquote:Op zondag 4 januari 2015 16:28 schreef xSomesz het volgende:
[..]
die ken ik niet.
ben jij trouw in de club? als je vriendin hebt?
Lig ik daarna tot vanavond in bed te chillen, nee dat schiet ook niet op.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vraag of moos effe over je streel-orgaan gaat.
zou er wel op dansen met flink wat alcoholquote:Op zondag 4 januari 2015 16:29 schreef remi1986 het volgende:
[..]
heb hier een nummer op niveau voor jou
Toptip van de dag.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:20 schreef Chloroform het volgende:
En sperma overtreft dat uiteindelijk toch wel.
preciesquote:Op zondag 4 januari 2015 16:29 schreef xSomesz het volgende:
[..]
zou er wel op dansen met flink wat alcohol
You know she gon' try to train a nigga, before I step up in the clubquote:Op zondag 4 januari 2015 16:28 schreef xSomesz het volgende:
[..]
die ken ik niet.
ben jij trouw in de club? als je vriendin hebt?
quote:Op zondag 4 januari 2015 16:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
You know she gon' try to train a nigga, before I step up in the club
Would've drove my own V
She be tryna take a nigga's keys
She know them hoes be on a nigga
She ain't even tryin' let nigga leave
You just wanna be around them nasty bitches, she said
Fuck them hoes, I'm just stuntin' with my niggas, he said
Trouwe baby :$quote:Op zondag 4 januari 2015 16:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
You know she gon' try to train a nigga, before I step up in the club
Would've drove my own V
She be tryna take a nigga's keys
She know them hoes be on a nigga
She ain't even tryin' let nigga leave
You just wanna be around them nasty bitches, she said
Fuck them hoes, I'm just stuntin' with my niggas, he said
quote:Op zondag 4 januari 2015 16:25 schreef voederbietel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |