Godverdomme, wat ironisch. Jij valt wel in de topcategorie tokkies hier. #viesdikkerdjequote:Op zondag 4 januari 2015 14:45 schreef mapima het volgende:
En deze mensen noemen andere dan tokkies. Maar tokkies gedragen zich precies hetzelfde, nette mensen doen deze dingen niet, dus deze mensen zijn zelf tokkies (die op het FOK! Forum)
mapima - d's toch die 1e waar heel klb / onz omheen draait?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:16 schreef pijltjegooien het volgende:
De mijne ook.
Modjes zijn weer lekker selectief. De aids van mapima blijft open en de alpaca's (waar ze overigens zelf gisteren ook aan meededen) halen ze weg.
Goed bezig
Probeer je vraag eens in het Nederlands te stellen.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:17 schreef SuperFood het volgende:
[..]
mapima - d's toch die 1e waar heel klb / onz omheen draait?
Link? TS is fatty ja?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:08 schreef Mark031 het volgende:
Zegt iemand die foto's van haar dikke, platte reet in KLB post
je zit in het tokkie topicquote:Op zondag 4 januari 2015 15:18 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Probeer je vraag eens in het Nederlands te stellen.
quote:Op zondag 4 januari 2015 14:53 schreef MrSalazar het volgende:
TS is zelf een tokkie. Tevens irritant.
?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:44 schreef haan33 het volgende:
Ik dacht dat ik gehaat werd maar dit slaat echt alles
neequote:Op zondag 4 januari 2015 16:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
?
Heeft Hoink weer een ban trouwens?
Bedankt Hans.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:16 schreef Der_Mann het volgende:
De Tokkies is de naam waaronder de Amsterdamse familie Ruijmgaart-Tokkie vanaf 2003 landelijk bekend werd als een typisch geval van EPH: Extreem Problematische Huurders, een term voor mensen die zoveel overlast veroorzaken dat niemand naast hen wil wonen. Door de familie Tokkie is 'een tokkie' een synoniem geworden voor een asociaal persoon.
mag ik vragen als jij kaal bentquote:Op zondag 4 januari 2015 16:17 schreef Der_Mann het volgende:
Hanna Tokkie en haar ex-man, de rioleringswerker Gerrie Ruijmgaart, woonde met drie van haar vijf kinderen in de Burgemeester Van Leeuwenlaan in de wijk Slotermeer in Amsterdam (in de thuisstad was dit deel toen al jaren bekend als "het a-socialenbuurtje"), toen een uit de hand gelopen burenruzie in de zomer van 2003 en daarna de aandacht van de media trok.[1][2][3][4][5][6][7]
In de nacht van 19 augustus werden de ruiten van de familie Ruijmgaart vernield en brandde de woning van hun bovenburen volledig uit. De lokale televisiezender AT5 deed er uitgebreid verslag van. IKON-programmamaakster Ingeborg Beugel wilde weten wat er achter de ruzie zat en begon een documentairereeks over het gezin.
mag ik jouw op msn en mischien kunen we dan een toekomsd op bouwen en zien wat er van komtdquote:Op zondag 4 januari 2015 16:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja je mag me vragen als ik kaal ben
weet niet wanneer dat gaat gebeuren maar het mag
msnquote:Op zondag 4 januari 2015 16:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
mag ik jouw op msn en mischien kunen we dan een toekomsd op bouwen en zien wat er van komtd
Wat?quote:Op zondag 4 januari 2015 16:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
?
Heeft Hoink weer een ban trouwens?
quote:Op zondag 4 januari 2015 16:23 schreef BozeHaas het volgende:
Erg vervelend inderdaad, vooral in KLB is dat een probleem.
Konden mensen maar wat vaker ontopic reageren dan was het vast een dolle boel geweest vol met gezelligheid en interessante gesprekken.
Nou gr gr
Freewebs werkt ook goed!quote:Op zondag 4 januari 2015 16:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
msn
ik zit alleen nog maar op myspace en werk regelmatig mijn site op geocities bij waarop ik plaatjes van mijn honden post
wat marginaal zeg, vuile ruijmgaartquote:Op zondag 4 januari 2015 16:37 schreef Kiid het volgende:
Ze zouden jouw recht op het openen van topics eens moeten ontnemen.
Ik vind mensen marginaal noemen eigenlijk ook wel lekker bekken.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:35 schreef pijltjegooien het volgende:
De term tokkie wordt (voornamelijk in Nederland) gebruikt als een scheldwoord voor een persoon of groep mensen met overheersend negatieve kwaliteiten of asociaal gedrag.
Het woord is afgeleid van de familienaam Tokkie. De term ontstond toen de Nederlandse familie Tokkie in 2005 een grote dosis (negatieve) aandacht kreeg met hun asociale gedrag in de documentaireserie Familietrots. Van deze familie draagt echter alleen de moeder van het gezin de achternaam Tokkie. De andere gezinsleden dragen de achternaam Ruijmgaart.
De familie Tokkie kon het niet waarderen dat de familienaam werd gebruikt als negatieve term: In april 2009 eisten ze 50.000 euro van Van Dale omdat deze de term tokkies had opgenomen in het woordenboek met de betekenis 'asociaal gedrag'.[1]
De benaming 'tokkie' is typisch Nederlands. In Vlaanderen gebruikt men in de regel het woord 'marginaal' om een tokkie mee aan te duiden.
quote:Op zondag 4 januari 2015 16:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat marginaal zeg, vuile ruijmgaart
Als die zou stoppen met roken, zou ze zo meer dan ¤10,- hebben.quote:
hehequote:Op zondag 4 januari 2015 16:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat marginaal zeg, vuile ruijmgaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |