mag ik jouw op msn en mischien kunen we dan een toekomsd op bouwen en zien wat er van komtdquote:Op zondag 4 januari 2015 16:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja je mag me vragen als ik kaal ben
weet niet wanneer dat gaat gebeuren maar het mag
msnquote:Op zondag 4 januari 2015 16:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
mag ik jouw op msn en mischien kunen we dan een toekomsd op bouwen en zien wat er van komtd
Wat?quote:Op zondag 4 januari 2015 16:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
?
Heeft Hoink weer een ban trouwens?
quote:Op zondag 4 januari 2015 16:23 schreef BozeHaas het volgende:
Erg vervelend inderdaad, vooral in KLB is dat een probleem.
Konden mensen maar wat vaker ontopic reageren dan was het vast een dolle boel geweest vol met gezelligheid en interessante gesprekken.
Nou gr gr
Freewebs werkt ook goed!quote:Op zondag 4 januari 2015 16:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
msn
ik zit alleen nog maar op myspace en werk regelmatig mijn site op geocities bij waarop ik plaatjes van mijn honden post
wat marginaal zeg, vuile ruijmgaartquote:Op zondag 4 januari 2015 16:37 schreef Kiid het volgende:
Ze zouden jouw recht op het openen van topics eens moeten ontnemen.
Ik vind mensen marginaal noemen eigenlijk ook wel lekker bekken.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:35 schreef pijltjegooien het volgende:
De term tokkie wordt (voornamelijk in Nederland) gebruikt als een scheldwoord voor een persoon of groep mensen met overheersend negatieve kwaliteiten of asociaal gedrag.
Het woord is afgeleid van de familienaam Tokkie. De term ontstond toen de Nederlandse familie Tokkie in 2005 een grote dosis (negatieve) aandacht kreeg met hun asociale gedrag in de documentaireserie Familietrots. Van deze familie draagt echter alleen de moeder van het gezin de achternaam Tokkie. De andere gezinsleden dragen de achternaam Ruijmgaart.
De familie Tokkie kon het niet waarderen dat de familienaam werd gebruikt als negatieve term: In april 2009 eisten ze 50.000 euro van Van Dale omdat deze de term tokkies had opgenomen in het woordenboek met de betekenis 'asociaal gedrag'.[1]
De benaming 'tokkie' is typisch Nederlands. In Vlaanderen gebruikt men in de regel het woord 'marginaal' om een tokkie mee aan te duiden.
quote:Op zondag 4 januari 2015 16:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat marginaal zeg, vuile ruijmgaart
Als die zou stoppen met roken, zou ze zo meer dan ¤10,- hebben.quote:
hehequote:Op zondag 4 januari 2015 16:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat marginaal zeg, vuile ruijmgaart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |