Ik heb nergens last van. Ben dan ook geen moslim....quote:Op zondag 4 januari 2015 18:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik als blanke boerenjongen uit een dorpje niet nee. Jij wel? Roepen ze je op straat al na? Willen ze je al opknopen? Staat je moskee in de brand ?
Tenzij het synagogen zijn, neem ik aan?quote:Op zondag 4 januari 2015 18:20 schreef Deadre het volgende:
[..]
Ja mij wel. Heilige gebouwen daar blijf je met je handen van af.
Oké. Stel er fikt een kerk af. Hoeveel geld zou je er voor over hebben om ervoor te zorgen dat dat nooit gebeurd was?quote:Op zondag 4 januari 2015 18:20 schreef Deadre het volgende:
[..]
Juist.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh. Dan begrijp ik je verkeerd. Het gaat je om het gebouw zelf ?
Begrijpend lezen is niet je sterkste puntquote:Op zondag 4 januari 2015 18:22 schreef Dik_Troll het volgende:
[..]
Tenzij het synagogen zijn, neem ik aan?
quote:Op zondag 4 januari 2015 18:23 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Oké. Stel er fikt een kerk af. Hoeveel geld zou je er voor over hebben om ervoor te zorgen dat dat nooit gebeurd was?
Ja, ik weet dat dit een heel fictieve vraag is, maar het gaat puur om bezinning op de vraag hoe erg je erg nu eigenlijk vindt.
Jij geeft aan dat vrijwel alle niet moslims geen waarde hechten aan een islamitische gebedshuisquote:
Nee, dat zei ik niet.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:26 schreef Deadre het volgende:
[..]
Jij geeft aan dat vrijwel alle niet moslims geen waarde hechten aan een islamitische gebedshuis
Dat betekent 'niks'? Snap ik. Da's ook mijn mening. Roepen dat je het erg vindt is heel makkelijk, maar als je er over nadenkt, dan interesseert het jou ook geen reet.quote:
Absoluut. Maar zijn punt was over het gebouw zelf. Maar dat is een beetje lastig los te zien.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:38 schreef Mich29 het volgende:
Polarisering van moslims en tokkies, door middel van agressie en brandstichting, zou mij wel uitmaken. Het beïnvloed mijn omgeving misschien niet direct, maar ik denk dat zulk soort acties alleen meer geweld en ellende uit zullen lokken.
de boodschap erachter interesseert me wel, maar tenslotte is het maar een gebouw en is gewoon verzekerd neem ik aanquote:Op zondag 4 januari 2015 18:29 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat betekent 'niks'? Snap ik. Da's ook mijn mening. Roepen dat je het erg vindt is heel makkelijk, maar als je er over nadenkt, dan interesseert het jou ook geen reet.
Dat bedoel ik. De brandstichting is erg. Een aanslag is erg. Maar dat er ineens 599 in plaats van 600 moskeeën zijn...?quote:Op zondag 4 januari 2015 18:47 schreef Re het volgende:
[..]
de boodschap erachter interesseert me wel, maar tenslotte is het maar een gebouw en is gewoon verzekerd neem ik aan
quote:Op zondag 4 januari 2015 18:20 schreef Deadre het volgende:
[..]
En andere gebouwen mogen wel stuk? Minder stuk? Het is minder erg als die stuk gaan? Wat?quote:
Daar blijf je ook vanaf. Net zoals bijv.Boedhabeelden...........quote:Op zondag 4 januari 2015 19:27 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En andere gebouwen mogen wel stuk? Minder stuk? Het is minder erg als die stuk gaan? Wat?
Allemaal net zo erg?quote:Op zondag 4 januari 2015 20:07 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Daar blijf je ook vanaf. Net zoals bijv.Boedhabeelden...........
Op de steun de pvv fb. Is een youtube filmpje geplaatst over Wilders.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |