ja man zou jij ook kunnen gebruikenquote:Op zondag 4 januari 2015 17:25 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
En ze wordt vaak stevig genomen
quote:Op zondag 4 januari 2015 13:18 schreef jantjevertonghen het volgende:
Feestvierders en hosselaars in het eerste, tennisspelers die 3 of meer drinken.
DIt soort lui zjin nogal![]()
![]()
![]()
=>
-Belachelijk irritant, de 3+jes op mijn tennisclub: Zijn stuitend vervelend, nemen zichzelf ongelofelijk serieus, denken alle vrouwen te kunnen regelen, doen arrogant en voelen zichzelf zichtbaar verheven boven betere tennis. Prima donna gedrag.
-Feestvierders in mijn vriendengroep op vrijdag/zaterdagavond: Nee man moet zeker tot 12 uur volzuipen, onbelangrijke wedstrijd.![]()
![]()
Gast alsof het je geen geld kost.
Denken echt dat het wat oplevert.
Serieus een avondje uit is best leuk, maar niet meer als je de leeftijd van 18 hebt bereikt en een semi-prof bent.
Get a life.
Haha best mooi gedaan.quote:
Wil dr best een keertje vol over heen gaan hoor.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:51 schreef vera166 het volgende:
[..]
ja man jij zou mij ook kunnen gebruiken
don't stick your dick in crazy is de regel van fok eh.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:51 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Wil dr best een keertje vol over heen gaan hoor.
Ik ook, de depressie straalt ervan afquote:Op zondag 4 januari 2015 13:33 schreef hoink581 het volgende:
Ik wordt altijd heel verdrietig van Jantje zijn topics.
Ja, dat is waarschijnlijk nog echt zo ook. Ik kan daar nooit zo goed tegenquote:Op zondag 4 januari 2015 21:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een KLB-er die ook daadwerkelijk niet tevreden is met z'n eigen leven.
Ben anders best gelukkig. Heb morgen vrij, en ga nu een jonko draaien waar een giraffe niet overheen kan kijken. Genietende..quote:Op zondag 4 januari 2015 21:44 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, dat is waarschijnlijk nog echt zo ook. Ik kan daar nooit zo goed tegen
Ga carrière maken dan.quote:Op maandag 5 januari 2015 00:20 schreef Fushia2 het volgende:
Ik verdien ongeveer 500 euro per maand met wat sporten en ben officieel geen pro
Vroeger had ik ambitie, nou ben ik tevreden met wat ik heb. Veeeel meer kan ik toch niet verdienen.quote:
Waarin precies? Voetbal?quote:Op maandag 5 januari 2015 00:25 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Vroeger had ik ambitie, nou ben ik tevreden met wat ik heb. Veeeel meer kan ik toch niet verdienen.
Oja, eer mar daar koop je niks mee
Hoe bevalt je jonko?quote:Op maandag 5 januari 2015 00:09 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ben anders best gelukkig. Heb morgen vrij, en ga nu een jonko draaien waar een giraffe niet overheen kan kijken. Genietende..
En ondertussen ook nog Fok!ken.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:52 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Goed,
dikke jonkos en neuken
love it
Streber gespot.. Bahquote:Op zondag 11 januari 2015 11:19 schreef Afhaalchinees het volgende:
TSal speel je in de reserve 8e klasse, waarschijnlijk nog een te hoog niveau voor TS, maar dan nog mag je je eigen wedstrijden serieus nemen. Wat boeit jou dat nou en wat is er mis mee dat zij hun sport leuk vinden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |