Ja, stel je voor dat je je teamsport serieus neemt en je niet lam zuipt de avond van te voren. Dan moet er wel iets mis met je zijn.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:18 schreef jantjevertonghen het volgende:
Voetballers in mijn vriendengroep op vrijdag/zaterdagavond: Nee man moet morgen om 12 uur voetballen, belangrijke wedstrijd.![]()
![]()
Gast alsof je geld ervoor krijgt.
Misschien omdat je op zondag (prof)voetbal wil kijken?quote:Op zondag 4 januari 2015 13:26 schreef Chai het volgende:
Vrijdagavond? Voetballen doe je op zondag tenzij je in de bible belt woont.
quote:Op zondag 4 januari 2015 13:29 schreef LudoSanders het volgende:
Als je op zaterdag of zondag om twaalf uur moet voetballen kan het nooit erg belangrijk zijn.
quote:Op zondag 4 januari 2015 13:18 schreef jantjevertonghen het volgende:
-Voetballers in mijn vriendengroep op vrijdag/zaterdagavond: Nee man moet morgen om 12 uur voetballen, belangrijke wedstrijd.![]()
![]()
Denken echt dat het wat voorstelt.
Ik word heel verdrietig van deze fout.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:33 schreef hoink581 het volgende:
Ik wordt altijd heel verdrietig van Jantje zijn topics.
Ik vind het eigenlijk wel logischquote:
Tegelijkertijd is het wel zo netjes om niet kotsend op het veld te staan terwijl de rest van je team wel rustig aan heeft gedaan wegens de wedstrijd, maar misschien is het lastig om dat in die autistische kop van je te krijgen.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:18 schreef jantjevertonghen het volgende:
-Voetballers in mijn vriendengroep op vrijdag/zaterdagavond: Nee man moet morgen om 12 uur voetballen, belangrijke wedstrijd.![]()
![]()
Denken echt dat het wat voorstelt.
Als je in het eerste van een club speelt en je hebt een belangrijke wedstrijd mag je dat zeggen. Maar jongens uit het 2e en 3e melden dit vrijwel elk weekendquote:Op zondag 4 januari 2015 14:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel logisch
Wat anders is het als ze volledig dichtgetikt zijn en alleen nog maar over voeding/materiaak/wedstrijden kunnen praten...
Ook als je in een lager team zit wil je natuurlijk gewoon goed kunnen sporten en wat voor het team betekenen. Ik snap prima dat dat voor hen belangrijk is.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:15 schreef vera166 het volgende:
Als je in het eerste van een club speelt en je hebt een belangrijke wedstrijd mag je dat zeggen. Maar jongens uit het 2e en 3e melden dit vrijwel elk weekend
Is maar net hoe serieus je het zelf allemaal neemt. Lekker leven en laten leven toch.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:15 schreef vera166 het volgende:
[..]
Als je in het eerste van een club speelt en je hebt een belangrijke wedstrijd mag je dat zeggen. Maar jongens uit het 2e en 3e melden dit vrijwel elk weekend
'Jaa man morgen belangrijke wedstrijd eh, niet teveel zuipen en vanavond vroeg mn bed in'.......... no one cares
En als het gaat om de kampioenswedstrijd ofzo. Als je gewoon niet achterlijk laat je bed in gaat en niet teveel zuipt dan is er niks aan de hand en dan hoef je niet voor 12 uur al in bed te liggen.
Daar is ook niks mis mee, het is de manier waarop ze het brengen. Alsof alles van hun afhangt, beetje serieus er bij kijken enzquote:Op zondag 4 januari 2015 14:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ook als je in een lager team zit wil je natuurlijk gewoon goed kunnen sporten en wat voor het team betekenen. Ik snap prima dat dat voor hen belangrijk is.
Het zal mij verder ook aan mijn reet roesten hoorquote:Op zondag 4 januari 2015 14:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is maar net hoe serieus je het zelf allemaal neemt. Lekker leven en laten leven toch.
vraag het ze dan ook nietquote:Op zondag 4 januari 2015 14:15 schreef vera166 het volgende:
[..]
'Jaa man morgen belangrijke wedstrijd eh, niet teveel zuipen en vanavond vroeg mn bed in'.......... no one cares
En als het gaat om de kampioenswedstrijd ofzo. Als je gewoon niet achterlijk laat je bed in gaat en niet teveel zuipt dan is er niks aan de hand en dan hoef je niet voor 12 uur al in bed te liggen.
oke nou mooi manquote:Op zondag 4 januari 2015 14:21 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik heb nooit mensen die mij onaangekondigd gaan vertellen dat ze morgen gaan voetballen
Nee precies. Jij blijft van nature in shape, ideaal.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:19 schreef vera166 het volgende:
[..]
Het zal mij verder ook aan mijn reet roesten hoorik voetbal niet.
hohohohooh ik fitnessquote:Op zondag 4 januari 2015 14:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee precies. Jij blijft van nature in shape, ideaal.
Hou je kkbek met je dt fouten.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik word heel verdrietig van deze fout.
In de praktijk is dit eigenlijk 3x maar wanneer het lukt om 4x te gaan dan doe ik datquote:Op zondag 4 januari 2015 14:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wow, netjes.![]()
Alleen cardio of trek je ook aan de gewichtjes?
Topic doorgestuurd naar de Nederlandse dopingautoriteit.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:26 schreef vera166 het volgende:
[..]
In de praktijk is dit eigenlijk 3x maar wanneer het lukt om 4x te gaan dan doe ik daten nee ik doe weinig cardio omdat ik dat niet leuk vind.
Voornamelijk krachttraining dus, zelfs vieze eiwitshakes en creatine haha![]()
Check dr serieus bezig zijn.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:26 schreef vera166 het volgende:
[..]
In de praktijk is dit eigenlijk 3x maar wanneer het lukt om 4x te gaan dan doe ik daten nee ik doe weinig cardio omdat ik dat niet leuk vind.
Voornamelijk krachttraining dus, zelfs vieze eiwitshakes en creatine haha![]()
Heb altijd gesport en als ik dat niet doe word ik nog steeds niet dik dus daar ben ik blij mee. Ik wil niet helemaal afgetraind worden maar bijv mijn armen mogen wel een klein beetje sterker omdat ik het gevoel heb dat die echt totaal onderontwikkeld zijnquote:Op zondag 4 januari 2015 14:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Check dr serieus bezig zijn.Wil je gewoon in shape blijven of heb je echt de drang om steeds zwaarder te tillen?
Goed bezig wel.
quote:Op zondag 4 januari 2015 14:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Topic doorgestuurd naar de Nederlandse dopingautoriteit.
Ik heb een paar jaar gefitnest en ben van plan weer een abonnement te nemen. Probeer zon 3a 4x te spinnen thuis, dopjes in en even een uurtje kapotgaan. Daarnaast paar keer per week opdrukken. Zet vrij snel spiergroei aan, dus dat werkt best goed, zeker om in vorm te blijven.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:32 schreef vera166 het volgende:
[..]
Heb altijd gesport en als ik dat niet doe word ik nog steeds niet dik dus daar ben ik blij mee. Ik wil niet helemaal afgetraind worden maar bijv mijn armen mogen wel een klein beetje sterker omdat ik het gevoel heb dat die echt totaal onderontwikkeld zijn![]()
dank ujij fitnesst ook? Of nie
quote:Op zondag 4 januari 2015 14:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar gefitnest en ben van plan weer een abonnement te nemen. Probeer zon 3a 4x te spinnen thuis, dopjes in en even een uurtje kapotgaan. Daarnaast paar keer per week opdrukken. Zet vrij snel spiergroei aan, dus dat werkt best goed, zeker om in vorm te blijven.
Als het wat warmer weer is voornamelijk mountainbiken en hardlopen, maar ik dit is weer is gewoon kut vind ik.
Mis ook de sauna bij de sportschool trouwens, ideaal is dat om na de training ff te chillen.
Zwemmen is ook wel fijn, vind ik. Zeker met zulks weer als nuquote:Op zondag 4 januari 2015 14:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar gefitnest en ben van plan weer een abonnement te nemen. Probeer zon 3a 4x te spinnen thuis, dopjes in en even een uurtje kapotgaan. Daarnaast paar keer per week opdrukken. Zet vrij snel spiergroei aan, dus dat werkt best goed, zeker om in vorm te blijven.
Als het wat warmer weer is voornamelijk mountainbiken en hardlopen, maar ik dit is weer is gewoon kut vind ik.
Mis ook de sauna bij de sportschool trouwens, ideaal is dat om na de training ff te chillen.
Twee jaar terug een halve marathon door de sneeuw gedaan. Dat was stiekem best zwaar.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hardlopen in de sneeuw is ook baasAlleen dan wel duurloopjes
Hoink plsquote:Op zondag 4 januari 2015 13:33 schreef hoink581 het volgende:
Ik wordt altijd heel verdrietig van Jantje zijn topics.
Raakvlakken alles.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:58 schreef vera166 het volgende:
[..]haha
Nee maar goed zo!! Mannen maken zoveel sneller spieren, dat lijkt me chill.
Ik vind fitnessen wel leuk, eigen tempo beetje alles doen en als je eenmaal resultaat hebt gezien dan motiveert me dat het meest
Mountainbiken doe ik ook maar onder de 10 graden word ik simpelweg niet warm dus dat ga ik met dit weer niet doenmaar dat vind ik ook vet!!
En de sauna ja wowwwww. Ben er zeker blij mee dat die er is![]()
okequote:Op zondag 4 januari 2015 15:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Raakvlakken alles.Ik wil met jou in de sauna..
ik zou jou ook wel droog in je kont neukenquote:Op zondag 4 januari 2015 17:08 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
[s]Wat zou ik jou nog eens keihard willen nemen op de keukentafel[/s]
Ah gaaf, hoevaak doe je dat?
quote:Op zondag 4 januari 2015 17:09 schreef vera166 het volgende:
[..]
ik zou jou ook wel droog in je kont neuken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |