je doet alsof het een collectors item isquote:Op zondag 4 januari 2015 10:29 schreef Geralt het volgende:
Ik heb nog een 6310i liggen in mint condition. Nee die gaat niet weg.
Nee uiteraard niet, maar wel een van de degelijkste telefoons ooit gemaakt natuurlijkquote:Op zondag 4 januari 2015 10:32 schreef Paardlants het volgende:
[..]
je doet alsof het een collectors item is
jij stuurt ook iedereen op marktplaats een link naar een webwinkel waar je hem nieuw kunt kopen?quote:
ik had hem 2 jaar terug weggedaan, maar het was idd echt een top toestel :yquote:Op zondag 4 januari 2015 10:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee uiteraard niet, maar wel een van de degelijkste telefoons ooit gemaakt natuurlijk
Nee, ik dacht misschien dat je je niet realiseerde dat deze toestellen nog gewoon nieuw te koop zijn.quote:Op zondag 4 januari 2015 10:33 schreef Paardlants het volgende:
[..]
jij stuurt ook iedereen op marktplaats een link naar een webwinkel waar je hem nieuw kunt kopen?
oh zo..quote:Op zondag 4 januari 2015 10:34 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Nee, ik dacht misschien dat je je niet realiseerde dat deze toestellen nog gewoon nieuw te koop zijn.
daar heb je een redelijk 2e hands smartphone voor idd.quote:
Voor de prijs van een aantal toestellen kun je zelfs een prima nieuwe halen...quote:Op zondag 4 januari 2015 10:43 schreef Paardlants het volgende:
[..]
daar heb je een redelijk 2e hands smartphone voor idd.
geen flauw idee.. Zal vast wel.quote:Op zondag 4 januari 2015 11:13 schreef 404_Error het volgende:
Heeft zo een Nokia geen ouderwets netwerk benadering?
Ja gebruikt 2G geloof ik en dat zal niet meer eeuwig ondersteund worden denk ik.quote:Op zondag 4 januari 2015 11:20 schreef Paardlants het volgende:
[..]
geen flauw idee.. Zal vast wel.
Maar dat zal de komende jaren nog wel werken lijkt me..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |