De PVV-tokkies laten zich weer van hun goede kant zienquote:PVV-aanhang roept op tot brandstichting moskeeën
Berichtgeving over geweld in Zweden juichend ontvangen
Op de Facebook-pagina 'Steun de PVV', geliked door 6500 PVV-sympathisanten, worden oproepen geplaatst om Nederlandse moskeeën in brand te steken.
De oproepen zijn te vinden in de reacties onder berichten over brandstichting bij moskeeën in Zweden. De pagina werd in augustus in het leven werd geroepen, kort nadat PVV-leider Geert Wilders aankondigde een 'mars' door de Schilderswijk in Den Haag te houden.
Recent werd uit onderzoek van Reporter duidelijk dat geweld tegen islamitische gebedshuizen in Nederland vaker voorkomt dan gedacht. Een greep uit de oproepen staat op de Steun de PVV-pagina hieronder. Ze zijn veelal afkomstig van niet-anonieme personen. Overigens zijn er op de pagina ook reacties te vinden waarin het geweld wordt afgekeurd maar die zijn veelal afkomstig van tegenstanders van Wilders.
joop.nl
Je verwachtte een intellectueel betoog van een PVV-aanhanger?quote:Op zondag 4 januari 2015 10:29 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
En dan met zo'n reactie komen als beheerder van die pagina
Nou nee, maar wel enige vorm van bezinning. Maar zelfs dat is te hoog gegrepen voor dat domme volk kennelijk.quote:Op zondag 4 januari 2015 10:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je verwachtte een intellectueel betoog van een PVV-aanhanger?
Waarom heb je dan problemen met de PVV?quote:Op zondag 4 januari 2015 09:54 schreef Beathoven het volgende:
[..]
ik zit niet in een strijd tegen discriminatie.
Geen kwaad in de zin, ze roepen alleen maar op tot brandstichting. Ironisch.quote:Op zondag 4 januari 2015 10:29 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
En dan met zo'n reactie komen als beheerder van die pagina
Nee, maar er waren er wel een paar die wisten te melden dat er ook moslims zijn die met geweld dreigen.quote:Op zondag 4 januari 2015 10:37 schreef Revolution-NL het volgende:
Zijn er al PVV'ers die afstand hebben gedaan van deze uitspraken?
Hihi alle pvv-stemmers zijn dom en tokkie. Waarom kunnen ze niet op een slimme-mensenpartij stemmen zoals ik?quote:Op zondag 4 januari 2015 10:59 schreef Skv het volgende:
Mijn God, dat volk op die Facebookpagina. Moddervet uitgezakt tuig uit volkswijken met het taalgebruik van een kind van vier en het inlevingsvermogen van een steen. Jammer dat zo'n groot gedekte van onze samenleving bestaat uit dat soort idioten, waardoor er een voedingsbodem bestaat voor de PVV.
Waarom link je de PVV aan discriminatie?quote:Op zondag 4 januari 2015 10:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waarom heb je dan problemen met de PVV?
Dergelijke figuren doen alsof de maatschappij op springen staat en dat het leven in Nederland ondraaglijk is geworden.quote:Op zondag 4 januari 2015 10:33 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik weet echt waar deze gasten het over hebben...
Zoveel bijzonders gebeurt er toch niet in die moskeeen dat het wereldnieuws is dagelijks.
En dit zijn volgens mij ook allemaal figuren die wonen op plekken waar in de verste omgeving geen moskee te bekennen is....
Die gasten hebben volgens mij echt geen leven en komen aandacht tekort.
Dat doe ik niet. Tegenstanders van de PVV doen dat vaak.quote:Op zondag 4 januari 2015 11:06 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Waarom link je de PVV aan discriminatie?
Al die FB-reageerders zijn AFA-aanhangers inderdaad.quote:
waarom doen ze dat?quote:Op zondag 4 januari 2015 11:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Tegenstanders van de PVV doen dat vaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |