Ik heb wel al legendarische matches gespeeld tegen LR.quote:Op zondag 4 januari 2015 03:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ah, dan moet je het eens tegen Mani opnemen.
Treurige defensie.quote:Op zondag 4 januari 2015 03:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meestal 7-5 terwijl ik 5 minuten voor tijd nog met 4-5 voor sta
Hoe gaat het met Name the Pokémon?quote:
Ik heb straks gewonnen 1-1 Haxball Powerball tegen Cavaliers en Pepe (de beste haxballer allertijden).quote:Op zondag 4 januari 2015 03:55 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, die weten ook weer waar ze staan.
Verdedigen is lachwekkend in FIFA.quote:
Jammer dat je er dan bij vergeet te vermelden dat ik own goals maakte, met opzet, voor de duidelijkheid.quote:Op zondag 4 januari 2015 03:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb straks gewonnen 1-1 Haxball Powerball tegen Cavaliers en Pepe (de beste haxballer allertijden).
Ik heb mijn inmiddels verdiept in de andere categorieën. Dat was een wereld van verschil.quote:Op zondag 4 januari 2015 03:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Treurige defensie.
[..]
Hoe gaat het met Name the Pokémon?
Haha, ja, met opzet, uiteraard. Toen het al 3-0 stond.quote:Op zondag 4 januari 2015 03:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jammer dat je er dan bij vergeet te vermelden dat ik own goals maakte, met opzet, voor de duidelijkheid.
Cavaliers zal wel met opzet een eigen goal hebben gemaakt.quote:Op zondag 4 januari 2015 03:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb straks gewonnen 1-1 Haxball Powerball tegen Cavaliers en Pepe (de beste haxballer allertijden).
Ja, dat is het zeker. Name the Pokémon is van een lachwekkend niveau als je een beetje Pokémon kent.quote:Op zondag 4 januari 2015 03:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb mijn inmiddels verdiept in de andere categorieën. Dat was een wereld van verschil.
Haha, ja,bij 5-0 zelfs! Jij weet toch wel wie hier de superieure haxball speler is? Ze zeggen wel eens ''Die Geert, die kan met zijn linker een blik erwtensoep openmaken''quote:Op zondag 4 januari 2015 03:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Haha, ja, met opzet, uiteraard. Toen het al 3-0 stond.
De titels die je krijgt waren ook pauper.quote:Op zondag 4 januari 2015 03:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, dat is het zeker. Name the Pokémon is van een lachwekkend niveau als je een beetje Pokémon kent.
Ik heb als titel Big Baby.quote:Op zondag 4 januari 2015 04:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De titels die je krijgt waren ook pauper.
Olympic Gold Medalist wil ik wel krijgen al lijkt mij dat wel een hele klus.
Waarom doe jij altijd zo onaardig tegen mij? Dat is helemaal niet leuk. Ik slaap er 's nachts moeilijk van.quote:
Gewoon diehard doorspelen.quote:Op zondag 4 januari 2015 04:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De titels die je krijgt waren ook pauper.
Olympic Gold Medalist wil ik wel krijgen al lijkt mij dat wel een hele klus.
Je moet mijn mooie Avatar en Wallpaper zien. Een van de mooiste en heb al vele positieve opmerkingen gehad.quote:
Het spijt me.quote:Op zondag 4 januari 2015 04:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom doe jij altijd zo onaardig tegen mij? Dat is helemaal niet leuk. Ik slaap er 's nachts moeilijk van.
Ik weet nog wel iets lagers maar dat mocht ik niet meer aanhalen.quote:Op zondag 4 januari 2015 04:53 schreef Cavaliers het volgende:
Om 05:00 haxballen is wel het laagste wat ik ooit heb gedaan.
Ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op zondag 4 januari 2015 04:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet nog wel iets lagers maar dat mocht ik niet meer aanhalen.
Dat doe je toch niet?quote:Op zondag 4 januari 2015 04:53 schreef Cavaliers het volgende:
Om 05:00 haxballen is wel het laagste wat ik ooit heb gedaan.
OK, is dat vanavond? Van Gerwen gisteren wel gezien, beetje pech als was die andere gast gewoon relaxter toen het er op aankwam.quote:Op zondag 4 januari 2015 09:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik ben geen chauvinist.
Ja, om 21:15 ongeveer.quote:Op zondag 4 januari 2015 09:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, is dat vanavond? Van Gerwen gisteren wel gezien, beetje pech als was die andere gast gewoon relaxter toen het er op aankwam.
Als die vanavond nog zo'n avond heeft dan kan die titel hem niet ontgaan.quote:Op zondag 4 januari 2015 09:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, om 21:15 ongeveer.
Van Gerwen was gewoon niet constant genoeg tegen een Anderson in wereldvorm.
Hij is al het hele jaar, eigenlijk sinds het vorige WK, in uitstekende vorm. Ik gun hem de titel enorm.quote:Op zondag 4 januari 2015 09:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als die vanavond nog zo'n avond heeft dan kan die titel hem niet ontgaan.
Ik volg het niet zo maar als je die gemiddelden zag in hun partij lag dat wel een stuk hoger dan die andere halve finale.quote:Op zondag 4 januari 2015 09:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is al het hele jaar, eigenlijk sinds het vorige WK, in uitstekende vorm. Ik gun hem de titel enorm.
Spelers als Van Gerwen en Anderson hebben meer tempo in hun spel zitten waardoor ze beiden beter in hun spel komen, dan trekken ze zich aan elkaar op.quote:Op zondag 4 januari 2015 09:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik volg het niet zo maar als je die gemiddelden zag in hun partij lag dat wel een stuk hoger dan die andere halve finale.
FA CUP en Feyenoord - Emmen, noem dat maar niks.quote:Op zondag 4 januari 2015 10:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een kutdag, amper voetbal
Wel finale WK darts
Feyenoord - FC Emmenquote:Op zondag 4 januari 2015 10:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
FA CUP en Feyenoord - Emmen, noem dat maar niks.
Mijn titel is trouwens Lager Lover.
Sla even een ronde overquote:Op zondag 4 januari 2015 10:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
FA CUP en Feyenoord - Emmen, noem dat maar niks.
Mijn titel is trouwens Lager Lover.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |